Vrijdag 8 juli: DE Airwork BBQ 2011 !!!!

Vrijdag 8 juli: DE Airwork BBQ 2011 !!!!


  • Total voters
    19
Ze moet wel want ze is al bijna twee jaar met me getrouwd en anders hou je zoiets niet vol! ;)
Een groepje Bulletin Boarders, denkt na over hoe ze hun echtgenote(n) kunnen overtuigen om weer eens te gaan barbieknoeien.

Na het nodige denkwerk en overleg worden de plannen concreter.
Plaats en datum worden vastgelegd.

Enkel de vrouw van Flying Junky, wil hem niet laten gaan.

Wanneer de anderen op de barbieknoei aankomen, zien ze, dat Flying Junky, er ook is.

Iedereen is verrast om Flying Junky te begroeten en zijn nieuwsgierig.

Flying Junky?, hoe heb je dit voor elkaar gekregen!

Flying Junky: vanmiddag, zat ik, zwaar balend achter m'n peecee met FS te spelen en plots voelde ik warme fluwelen handjes voor mijn ogen. Het was m'n vrouw, en ze zei, ik zal jou eens lid maken van de Mile High Club!

Ik keek achterom en zag dat ze in sexy lingerie gekleed was.

In haar ogen had ze een ondeugende blik, welke ik al een tijdje niet meer gezien had.
Ze nam mijn hand, en trok mij mee naar de slaapkamer.

In de slaapkamer waren de gordijnen dicht, er stonden meer dan tien kaarsen te branden en er hing een speciale geur. Opwindende aroma's, zei ze.

Ze gaf me handboeien en gebood me, haar aan het bed vast te maken.
Dit heb ik gedaan.

En toen zei ze: nu mag jij doen wat je maar wil!

En voilà, hier ben ik dan!
 
Last edited:
BBQ topic wordt quality time with family topic...

BBQ topic wordt quality time with family topic...

Wegens een niet geplande, door mijn vrouw georganiseerde last minute vakantie (verrassing...!!) naar het zonnige Italie morgen (!!), zie ik mij genoodzaakt de organisatie partieel over te hevelen naar gewaardeerd AIRWORK lid en EHHV ingewijddde FOLBERTS.

In principe loopt de organisatie, plek op terras is gerserveerd, vlees besteld, extra drank ingeslagen... Ik geef vanavond het definitieve(??) aantal AIRWORKERS door aan restaurant Het Vliegveld. Last minute aanmeldingen graag via het forum en PM aan FOLBERTS.

Er zijn de nodige AIRWORKERS die de BBQ niet halen maar wel opteren voor het borrelgebeuren na de AIRWORK BBQ. uw zijt allen welkom.

In mijn gedachten ben ik erbij, ..., tot de volgende Dorinth of Teuge borrel?!

Juliet Wiskey :boring:
 
Foberts is de juiste man voor de BBQ! Sinds hij vorig jaar een BBQ voor zijn verjaardag heeft gehad heeft hij sindsdien meerdere malen per week geoefend op deze kunst.
 
Vamaf Schiphol is dit JulietWiskey @ Melvin R,

Ik heb jouw registratie+betaling nog niet ontvangen!!

Vanaf nu wordt het aanmelden op het board, betalen aan de kassa van restaurant het vliegveld!

JW
 
Ik durf te beweren dat ik inderdaad wel een aardig ribbetje kan roken. Ik hoop dat het organisatorische mij ook goed afgaat vrijdag a.s. ;)

Ik heb er zin in.

Wie nog niet heeft betaald dient vrijdag zijn schuld ter plekke te voldoen!
 
Oh da's mooi! Ik dacht dat ik het al misgelopen was omdat ik nog niet betaald had, maar dan wil ik mij bij deze ook graag nog aanmelden! Vrijdag neem ik mijn portemonnee mee!
 
ik kan helaas toch niet komen in verband met vakantie plannen.

ik zal het volgende keer eerder melden maar was het even vergeten

Gr. Richie1240
 
Beste mensen,

Het is triest maar ik zal als ik het goed heb voor het eerst sinds ik op Airwork zit de BBQ moeten missen.

Kan zelfs niet op de after BBQ borrel komen, die ik toch echt wel gepland had. Het heeft de baas behaagt mij op duty te sturen. Dus dat moeten we dan gewoon hé. Zal er met de crew nog even een momentje aan denken als we in Verona zitten. :)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Als zelfs de vaste gasten nu gaan afmelden... Jammer maar niet anders Andre! We zullen een stukje vlees op je eten.
 
Dag JW en andere forumtijgers,


Even een vraag: ik ben een 26 jarige wannabee die al een tijdje meeleest op dit forum. Mijn droom is tevens vliegen maar ik ben op zoek naar de juiste invulling, en advies van mensen die al vuistdiep in het wereldje zitten.

Daarom zou ik graag wat van deze forumtijgers in real life willen ontmoeten om even te netwerken. Toen las ik over de BBQ. Het leek er echter op dat ik niet kon op 8 juli- nu blijkt echter dat deze afspraak is verzet, dus zou ik alsnog kunnen komen.

Ik begrijp dat één dag van tevoren erg kort dag is, maar onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis' bij deze de vraag; is er nog een plekkie vrij?

Groet,

Swario
 
Hallo Folberts,

Zag er even naar uit dat ik niet kon, maar daar kom ik nu mooi onderuit. Moest me alsnog via het board aanmelden begreep ik. Bij deze. En de rekening betaal ik dan ter plekke.

Tot morgen!
 
Ik weet niet wat WJ met het restaurant heeft afgesproken, maar ik zou maar gewoon komen. Er is vast nog wel een biefstukje extra die de kok op de barbq kan doen!

Wie nog niet heeft betaald: Vanavond ter plekke cash meenemen aub!

Het zou kunnen dat ik niet precies om 1700 uur aanwezig ben dus tot die tijd moeten jullie jezelf amuseren en dat zal prima lukken denk ik!
 
Last edited:
Topverhaal- dan ben ik er gewoon bij vanavond.

Ik haal 5 ook niet, maar jullie zien me wel een keer verschijnen.
 
Ik ben er tussen 18:00 en 18:30 uur, indien zonder files. Ik betaal ter plekke.

Gezellig! Tot straks!
 
Back
Top