Vrijdag 8 juli: DE Airwork BBQ 2011 !!!!

Vrijdag 8 juli: DE Airwork BBQ 2011 !!!!


  • Total voters
    19

André

Member
Airworkers,

Hij komt er weer aan, de Airwork BBQ 2011!

Dit keer georganiseerd door Juliet Wiskey op de locatie Hilversum (EHHV)

IEDEREEN is welkom, Wannabee, PPL, CPL, GPL, maakt allemaal niet uit, als je de luchtvaart maar een warm hart toedraagt!

Zie de POL voor mogelijke data.

( Andre kan alleen de 8e juli want voor die tijd heeft ie zelf het idee op de bbq te liggen in een ver land )

KOMT ALLEN!!!

Groeten

:radar: Andre :radar:
 
Mijn voorkeur gaat uit naar de 24ste. En wel om de volgende reden; ik heb dan een Piper PA28 tot mijn beschikking, ivm de Hoogvliegersdag de dag erna op Schiphol. Kunnen we nog een lokaaltje doen voor het vlees de BBQ op gaat en het bier vloeit. Maar ik kan de 8ste juli ook.

Andre, bedankt voor de Poll !

JulietWiskey :radar:
 
Een vriendelijk verzoek om de volgende keer dit net een paar weekjes eerder te doen. Ons bedrijf geeft ons een rooster een maand naar voren elke week, tot 5 weken van te voren kan je dan vrij vragen. Hoe vroeger je dat doet, hoe beter je kansen omdat er door onze indelingsbitch "Carmen" al vooruitgeplanned wordt. Betekenend dat KLMers de 24ste niet vrij kunnen vragen nu. En morgen zien ze pas of ze die vrij zijn, kort daarna is het ook net te laat om de 1ste vrij te vragen. De 8ste kan nog net, maar ligt ook al heel dicht bij rooster publicatie (denk dat vrij vragen binnen een week moet gebeuren).

Persoonlijk heb ik de 24ste natuurlijk vrij, want zoals elk jaar is het laatste weekend van Juni het grootste sportevenement van Nederland (de TT), dus vrijdagavond de nacht van Assen inclusief BBQ aldaar.

Ik heb voor de zekerheid zowel de 1ste (kon nog net) als de 8ste vrij gevraagd alvast, want als het topic uiteindelijk met een datum komt is dat dus al niet meer mogelijk. En dat is jammer, want dat verkleint dus de kansen dat er airworkers aanwezig zijn bij deze fantastische traditie.

Aangezien ik de kans groter acht bij de 8ste (alhoewel ik die wellicht net weer verkleind heb door het tweede verzoek op de 1ste), heb ik op de 8ste gestemd. Als datum binnen een week geprikt wordt kan ik het verzoek voor de 1ste nog weghalen denk ik, scheelt weer een jokerpunt.

Fantastisch initiatief dus! Maar graag net effe eerder (minimaal BBQ-minus-6-weeks) next time? H'sum is ook voor mij lekker dichtbij, dus als ik ergens mee moet helpen hoor ik het graag.
 
ik denk dat ik dit jaar ook maar eens kennis kom maken met de airwork crew.
mij komt 8 juli het best uit in verband met vakantie en werk.

@nosig
ook een petrol head, misschien kom ik je nog wel tegen bij de TT ben er ook 24 & 25 juni aanwezig.
 
8 juli is er een groot KLM feest; ik denk dat de meeste KLM-ers daar naar toe zullen gaan ipv de BBQ... Wellicht ter overweging...
 
De AIRWORK BBQtm begint altijd vroeg, zo rond 1800, waardoor de die hard "blauwen" zo naar het volgende feest kunnen gaan ; )

JW
 
Toch aardig van die blauwen, dat ze een AWP (Airwork After Party) hebben geregeld :yeehaa:.
 
Het KLM Europa feest begint naar mijn weten altijd om een uur of 1600 en is tegen 2400 afgelopen... Mooiste feest van het jaar!
 
BBQ Airwork

BBQ Airwork

De POLL indachtig wordt het vrijdagmiddag 8 juli.

Plaats van Handeling ; het terras van Vliegveld Hilversum. BBQ vindt plaats naast het platform op "het groenste vliegveld van Nederland" EHHV.

Adres; Noodweg 43, vliegveld Hilversum. Als je hier nog nooit geweest bent; check je routeplanner want het is ietwat lastig te vinden tussen Hilversum en Kortenhoef.

Er is gelegenheid tot parkeren van auto en (huur-) kist.

De prijs van de BBQ zal circa 22 Euro bedragen, te voldoen voor de 1ste juli.

Verdere gegevens volgen!

http://www.ehhv.nl/
http://www.ehhv.nl/livewebcam.php
http://www.vliegveldrestaurant.nl



De Airwork Feest - en evenementen comissie ; )
 
...en de AWP ; )

...en de AWP ; )

@ Q-nimbus; kun jij de organisatie op je nemen van de gastenlijst voor de AWP (Airwork After Party) :yeehaa:?

JW!
 
Goed initiatief! Ik ben er bij, gezellig. Ben benieuwd hoe het zal zijn, voor het eerst dat de BBQ gehouden wordt op een ander vliegveld.
 
Back
Top