Dat is wat ik bedoel, zowel VLM als AirExel behoren c.q. behoorden tot de KLM/Air France groep, dus hoort dit topic dan ook daar thuis.
Dat is wat ik bedoel, zowel VLM als AirExel behoren c.q. behoorden tot de KLM/Air France groep, dus hoort dit topic dan ook daar thuis.
?
We kunnen ook stellen dat newbies dit soort ontwikkelingen mee behoren te krijgen, en als (afgespleten) thread dus in 1 van de algemenere fora thuishoort. VLM/AE en DA zijn zeker niet de enige bedrijven die AI's hun typerating + salarisverhoging voor de eerste 3 jaar mee laten nemen (Wat bijv. bij AE wel héel duidelijk was).
Een enkeling die bij dit soort bedrijven een snelle upgrade doormaakte, via CPT, en TCPT al snel op een 74 belande, heeft ongelofelijk veel geluk (en/of inschattingsvermogen) laten zien. Maar helaas hebben we het hier dan over een enkeling, die zeker niet representatief voor deze bedrijven en hun cultuur is.
eeeuh... my name is Bond, pay if you leave Bond...
Je hoeft toch echt niet te betalen voor een upgrade naar mijn weten.
Bij KLC wordt je net zo snel Captain op de Fokker 50 met aanzienlijk betere arbeidsvoorwaarde en toekomstperspectief.
Dus het voordeel van snel naar de linkerstoel valt ook wel mee ten opzichte van andere "regional" maatschappijen... Bij welke turboprop operator kan je tegenwoordig niet met 1500 uur naar de linkerstoel?
Het is een vrije wereld. Zolang er mensen zijn die het geboden salaris accepteren zal de betreffende airline die niet verhogen. Life is simple. Don't like it? Leave it.
".
Overigens zijn er meer dingen dan alleen salaris, maar dat is mijn persoonlijke opvatting...