VLM salaris

Wat bedoel je met eigen bescherming?

Geen toeval dat ik en F50 typerating heb als ik voor die club vlieg toch? En het is mijn eerste job, ik ben allang blij dat ik een boterham kan verdienen met vliegen. Als vervolgens iemand een vraag stelt over hoe het financieel gaat zal ik daar een eerlijk antwoord over geven. Ja ik kom rond elke maand, ik betaal ook nog iets af aan mijn schuld, ik zal er niet snel rijk van worden, maar elke avond thuis is ook wat waard... Wat wil je nog meer horen Robbie?
 
Wel Sink Rate ik wil best horen dat je je door de VLM misbruikt voelt. Zal voor jouw en een hoop andere moeilijk toegeven zijn, maar het is wel de waarheid en diep in jullie harten weten jullie dat. Aan deze praktijken moet gewoon een einde komen. Hoop niet dat je ook nog je eigen type hebt moeten betalen.
 
Incognito of zoiets, weet niet wie die Vlieg is. Ik durf in iedergeval mijn naam nog te gebruiken, waarom verschuil jij je eigenlijk? Moet jij jezelf verstoppen voor de zgn. insiders.
 
knul, ga een ander vervelen. Je loopt met modder te gooien omdat je "gehoord hebt" dat het zo ontzettend slecht is bij de VLM. Ik werk 10 jaar bij de VLM en wil voor geen goud veranderen. Ik vermaak mij uitstekend en ben tevreden met het totaal pakket (werk, inkomen, sociaal leven) Nu wij zijn overgenomen door AF/KLM word het interessant. Nieuwe routes/toestellen etc we zien het wel.
Insiders weten precies wie ik ben, weer een losse flodder..

Robbie :nicethread::blabla::naund: and not in that particular order

garoeten
 
Nauw nauw om me nu met knul aan te spreken gaat wel erg ver. Zeker vast bij VLM om voor de insiders bekende reden. Gelukje gehad bij aanname en te bang om ergens anders te solliciteren? Kan me niet voorstellen dat iemand 10 jaar lang bij zo'n bedrijf wil werken terwijl er veel beter te krijg is. Knul.
 
Nauw nauw om me nu met knul aan te spreken gaat wel erg ver. Zeker vast bij VLM om voor de insiders bekende reden. Gelukje gehad bij aanname en te bang om ergens anders te solliciteren? Kan me niet voorstellen dat iemand 10 jaar lang bij zo'n bedrijf wil werken terwijl er veel beter te krijg is. Knul.

Ik snap niet zo goed waar je je allemaal zo druk om maakt. Als anderen nou blij zijn bij een bedrijf waar jij niet blij zou zijn, who cares? Als jij gelukkig bent en wij gelukkig zijn, dan moet je ook niet zeuren.

@Purno: Ok, wist ik niet.
 
Nauw nauw om me nu met knul aan te spreken gaat wel erg ver. Zeker vast bij VLM om voor de insiders bekende reden. Gelukje gehad bij aanname en te bang om ergens anders te solliciteren? Kan me niet voorstellen dat iemand 10 jaar lang bij zo'n bedrijf wil werken terwijl er veel beter te krijg is. Knul.

Ja inderdaad U heeft helemaal gelijk Mijnheer Sorry dat ik U beledigd heb dat heeft u mij namelijk helemaal niet gedaan, ik ga gelijk solliciteren...

garoeten
 
Ze moeten dit soort schofterige bedrijfen een recruitment ban opleggen.
Robbie.

Hey Robbie,

wat ik niet uit de posts naar voren haal is war vind je schofterig dan? Een deel van de TR kosten die je moet betalen, die je maandelijks terug krijgt?

Leuk is anders ben ik met je eens. En het salaris is ook niet top met de schulden die je moet afbetalen maar het is allemaal te behappen.
Maar ik moet je zeggen als je je 1e baan krijgt aangeboden en dit is een van de eisen, so be it. Je krijgt het allemaal terug, ik zie het gewoon als een bond.
Beter dan vakken vullen in de supermarkt.

En dan vlieg ik nog lekker vanuit NL ook, voorlopig zit ik goed bij de Vlaamse.
 
Hé Robbie,

Even een berichtje van mevr Kebab.....werk al negen jaar bij VLM. Na de geboorte van de kindjes kon ik parttime gaan werken en onze werkschema's zijn aan elkaar aangepast. Waar vind je dat nog? Heel vervelend voor je om te horen dat er toch echt mensen zijn die zeer gelukkig zijn met hun werkgever en hun werkomstandigheden. Het is nogal gemakkelijk om tegen anderen aan te trappen. Heb jij ook zo'n fijn leven?
 
Deze knullie bullie "Robbie" heeft de grote frustraties geloof ik, zou ik ook hebben als ik hem/haar/iets er tussen in was
 
Enne.... "Kan me niet voorstellen dat iemand 10 jaar lang bij zo'n bedrijf wil werken terwijl er veel beter te krijg is. Knul."
Als knullie met beter groter bedoeld, verteld ons dat heel veel over kleine robbie
 
Over het algemeen zijn vrouwen emotioneel veel instabieler dan mannen wat mood swings tot gevolg heeft. Heb nu met een aantal vrouwen gevlogen en dat bevordert de CRM niet. Echter doen vrouwen qua prestaties niet onder voor de mannelijke collega's.

Toch heeft Robbie wel overal verstand van:blabla:
 
Maar goed Robbie heeft wel gelijk hoor:

Ik MOET vrijdagochtend naar Venetië toe om daar verplicht 2 overnachtingen te ondergaan in een achenebbishj vlooienhotel (vier of vijf sterren maar) aan of bij het San Marco plein. Echt mijn ogen zijn nu geopend hoor, ik word gewoon misbruikt

( met groot gevoel voor drama slaat Incocknito nu zijn handen voor zijn ogen en begint onophoudelijk te huilen....

van geluk, Mán wat een baan.)

Garoeten :kiss:
 
Arme incocknito...

Als je je zo misbruikt voelt zou ik daar inderdaad maar eens iets aan gaan doen... Veel plezier daar, en geniet van een lekker bakkie echte italiaanse espresso, niet de namaak op het vliegveld in dit kikkerlandje!
 
Ik MOET vrijdagochtend naar Venetië toe om daar verplicht 2 overnachtingen te ondergaan in een achenebbishj vlooienhotel (vier of vijf sterren maar) aan of bij het San Marco plein.

Hou eens op dat te zeggen de hele tijd, al 10 keer gehoord deze maand. Nu weten we het wel ;)
 
Nee WIJ zijn gefrustreerd dat we niet mee mogen boehoe! Ik ga maar staken denk ik. Ik vlieg alleen nog maar naar LCY! Dat zal ze leren!
 
Venetië? Ben ik al twee keer geweest. Geen zak meer aan. Hoop gebouwen dat op verzuipen staat en peperdure pizza.

Al die charters.... waarom denk je dat ik naar LUX ben verhuisd, gewoon lekker op en neer naar LCY de hele dag, week, maand eeu jaren.
 
Back
Top