VLM salaris

k MOET vrijdagochtend naar Venetië toe om daar verplicht 2 overnachtingen te ondergaan in een achenebbishj vlooienhotel (vier of vijf sterren maar) aan of bij het San Marco plein. Echt mijn ogen zijn nu geopend hoor, ik word gewoon misbruikt

God zeg alleen maar Venetie. Wat een Armoede.:blabla:
 
Ze zullen je wel geen 200 euries per dag meegeven aan dageld. Kop koffie kost daar 10 euries.

Over het eten maar niet te praten.

Kost het je dus toch geld uit eigen zak, wat een misbruik. En het management maar lachen.
 
Zijn slechtere clubs hoor dan VLM, kijk maar naar Denim, of Solid air. Maar dan nog, vind jij als persoon de aangeboden arbeidsvoorwaarden met de baten en de lasten goed genoeg, waarom zou je er dan niet gaan werken.
 
Last edited:
Ze zullen je wel geen 200 euries per dag meegeven aan dageld. Kop koffie kost daar 10 euries.

Over het eten maar niet te praten.

Kost het je dus toch geld uit eigen zak, wat een misbruik. En het management maar lachen.

scrotum minimalus uit lugdunum batavorum weet weer niet waar over hij praat, 4 euries for the best espresso in the world.

garoeten
 
Zonder mij verder in de hierbovenstaande discussie te willen mengen, ben ik nu toch wel erg benieuwd wat een startende first officer verdient bij de desbetreffende club en wat de secundaire arbeidsvoorwaarden dan wel zijn? Die type rating, is die trouwens nog steeds op te voeren als belasting aftrek daar men deze over drie jaar terug betaald krijgt?

In ieder geval bedankt alvast. Columbus
 
Zonder mij verder in de hierbovenstaande discussie te willen mengen, ben ik nu toch wel erg benieuwd wat een startende first officer verdient bij de desbetreffende club en wat de secundaire arbeidsvoorwaarden dan wel zijn? Die type rating, is die trouwens nog steeds op te voeren als belasting aftrek daar men deze over drie jaar terug betaald krijgt?

In ieder geval bedankt alvast. Columbus

Als je dan de bovenstaande discussie had gelezen...had je ook de link gezien in het eerste antwoord. Dit bedrag komt redelijk overeen. TR is door belastingdienst goedgekeurd bij mij.

Mag ik dan ook vragen wat het je in godsnaam mag boeien als PPL-er?
 
@Honeywell, Ik had de discussie wel gelezen maar er werd gesproken over bedragen reikend van 2250 Bruto to 2500 netto wat op mij enigzins vreemd over kwam. Het laatste bedrag vind ik nu niet zo dramatisch eerlijk gezegd. Zaker niet wanneer het belasting voordeel alsnog geld. Voor wat betreft de rest heeft capt Kebab het antwoord al gegeven.

Met vriendelijke groet C
 
@Honeywell, Ik had de discussie wel gelezen maar er werd gesproken over bedragen reikend van 2250 Bruto to 2500 netto wat op mij enigzins vreemd over kwam. Het laatste bedrag vind ik nu niet zo dramatisch eerlijk gezegd. Zaker niet wanneer het belasting voordeel alsnog geld. Voor wat betreft de rest heeft capt Kebab het antwoord al gegeven.

Met vriendelijke groet C

Er is tot op heden ook nog maar 1 iemand langs gekomen die het allemaal wel dramatisch vind.
 
Ach als je wat minder werkt, dan hoort daar automatisch ook een lager salaris bij.

Ik weet zeker dat je als VLM vlieger een goed sociaal leven hebt, dat is heeeeeeel veel waard...

Groeten Steef
 
Ligt natuurlijk een beetje aan de persoon he Stevo...maar de mogelijkheid voor een goed sociaal leven heb je idd:grijns:
 
Ligt natuurlijk een beetje aan de persoon he Stevo...maar de mogelijkheid voor een goed sociaal leven heb je idd:grijns:

???, leuke boyz and girlz bij VLM dan? hmm, bofbillen dan weer daar. heb het idee dat bij mijn club de aanname commissie cabine met de rug naar de sollicitant toe zit bij het gesprek:wegkwijt:!

Climb350
 
... heb het idee dat bij mijn club de aanname commissie cabine met de rug naar de sollicitant toe zit bij het gesprek:wegkwijt:!

Climb350

Haha, ik denk dat het bij ons soms ook een kwestie is van enkele vraagjes over de telefoon... :passed:
 
'Ach als je wat minder werkt, dan hoort daar automatisch ook een lager salaris bij'


Vlieg jij dan ook tussen de 75 en 80 uur per maand El Stevo?
Begrijp me goed, ik klaag zeker niet, heb heel goed leven zo
 
Back
Top