VLM salaris

Bedoel je bij je moeder of bij je vrouw, Sink Rate??? ;)

En.. denk dat ik op de overnights meer 'ervaring' op doe dan jij bij je moeder/vrouw :grijns:


geintje moet weer ff kunnen, happy landings mannen (en vrouwen/moeders/dochters etc. weet ik het allemaal)
 
5Papa: zolang je maar geen ervaring opdoet bij MIJN vrouw op MIJN nightstops vind ik alles best....

Ik ben trouwens nog best happy bij mijn vrouw (=moeder van mijn (toekomstige) kinderen), maar ja ik ben ook nog geen captain he!

...en nu weer on-topic!
 
Ze moeten dit soort schofterige bedrijfen een recruitment ban opleggen. En dan maar hopen dat de KLM gaat aannemen, dan is dat schofterige gedrag richting de onervaren vlieger zo over.

Robbie.
 
Moet je zijn bericht met een korreltje zout nemen of snap hij er werkelijk zo weinig van?
 
Heerlijk, dat soort ongefundeerde opmerkingen, niet gehinderd door enige vorm van kennis...
 
Robbie heeft aardig wat meegemaakt in de vliegwereld de agfelopen 10 jaar als het niet langer is, dus ik denk dat hij echt wel weet waar hij over praat.
 
Dat zal best kunnen, maar dat neemt niet weg dat iedereen die ik spreek bijzonder te spreken is over VLM. Meer verdienen wil iedereen, maar als ik zie hoe VLM met z'n mensen omgaat en hoe goed de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn, dan kan menig bedrijf daar nog een puntje aan zuigen.
Om vervolgens te gaan praten over "recruitment ban" en "schofterig gedrag" dan heb je in mijn opinie weinig begrepen van VLM.
 
Als Robbie zoveel heeft meegemaakt is dat jammer voor hem, maar het is wel duidelijk dat niet iedereen dezelfde ervaringen heeft. Zijn ervaringen zijn ook ZIJN waarheid en niet perse DE waarheid.
 
Als we het dan toch over recruitment ban hebben....

Als we het dan toch over recruitment ban hebben....

Ze moeten dit soort schofterige bedrijfen een recruitment ban opleggen. En dan maar hopen dat de KLM gaat aannemen, dan is dat schofterige gedrag richting de onervaren vlieger zo over.

Robbie.


De KLM, correct me when wrong maar is dat niet dat bedrijf waar mensen van de NLS/KLS/KLu etc. more equal zijn dan anderen? En elke ander die 12.000e op tafel leggen beschouwd worden als more equal ?
 
Goh, is dat eigen bescherming om positief over jullie eigen bedrijfje te zijn? Hoor toch wel hele andere verhalen over de VLM.
Mensen die reageren hebben of helemaal geen type of alleen maar op een F50. Toevallig.
 
Goh, is dat eigen bescherming om positief over jullie eigen bedrijfje te zijn? Hoor toch wel hele andere verhalen over de VLM.
Mensen die reageren hebben of helemaal geen type of alleen maar op een F50. Toevallig.

"hoor toch wel andere verhalen" Tja elk bedrijf heeft wel wat, zelfs KLM en hear-say is dus jouw mening?
"alleen maar F50?" Dat zegt mij genoeg over de persoon Robbie als je je zo denigrerend uitlaat. Is F50 te min voor je?

Ben jij toevallig Rob Vlieg ( insiders weten wie ik bedoel)?

garoeten
 
Last edited:
Back
Top