Ok, is idd beetje EK bashen, maar dat vind ik in dit topic ook heel erg toepasselijk :biertje: De visie die EK deelt met het emiraat zelf; Dubai als centrum van de wereld voor internationale luchtvaart is prachtig, maar is alleen mogelijk door het 'agressief' en zsm alle passagiers wegkapen van de rest. Dat doen ze, ja net zoals Air Asia, Indigo, Lionair, Norwegian, Ryanair, AA, Southwest,... door mega orders te plaatsen en te hopen dat air travel inderdaad blijft groeien. Ik gun het ze allemaal, maar dit kan niet voor allen goed aflopen, mijn gevoel.
Zie ook mijn eerste post over hoe passagiers bereidt zijn om 2x zo lang te vliegen naar hun bestemming (dus ook echt eerst 7u de verkeerde kant opvliegen
), hier valt gewoon niet meer mee te concurreren. Mijn baas (SN) is als de dood voor de dag dat EK op Brussel komt vliegen, dan kunnen wij gelijk de boel sluiten (wie weet zonder hun ook, maar is een ander vehaal), tenzij wij volledig herorganiseren en saneren en volledig van nul herbeginnen, kunnen wij de concurrentie aan. Helaas doet dat meestal pijn en daarom, denk ik, is er dat continue ge-bash!
SC