TOTALEN 2005

Heeft even op zich laten wachten, maar er kwamen even geheel onverwacht wat feestdagen tussen...;)

2005:

Boeing 733: 140:15
Airbus 319: 599:29

Total time: 739:44

Sim uren 55 (A320)

Verder:
1 typerating
3 Go Arounds
- 2x CPT unstable @500' AMS/BFS
- 1x Laatse sector voor line-check, heavy crosswind, excuses excuses bla bla bla...:eek:

Oh ja, happy Landings in 2006!
 
light DC10 is de -10, zonder trainings wieltjes midden onder de romp. verschil moet er zijn ;)

@Longdart, waarom een touch ang go? Laatste keer in Lagos hadden we 85000lbs nieuw Nigeriaans geld aan boord (gedrukt in China, ze weten ook wel waar geld goedkoop gedrukt kan worden). Behoorlijke kermis om dat te ontladen (4 uur vertraging was het gevolg)
 
Ook m'n logboek maar 'ns bijgewerkt.

645 uur 767 (veel vakantie gehad)
33 (!) landingen, waarvan 2 autolands voor CAT II/III recency
1 diversion
0 go-arounds, de laatste dateert uit '99.

TT 11867 uur. slik...
 
altijd leuk maar bijna vergeten om ook wat neer te zetten!

524 uur Barbiejet
1.4 uur Ce172 (profcheck)
172 starts en landingen
langste leg 6.9
kortste leg 0.5
2 diversions (wx Gander -> Goose Bay en runway blocked Gaberone -> Lanseria)
1 afgebroken start (spoiler of indicatie ervan sloeg op hol)
meest westelijk KCLE
meest zuidelijk FALA
meest noordelijk EGPE
meest oostelijk UAAA

verder eindelijk getrouwd, een dochter, Loch Ness en Petra gezien, gedoken in de Rode Zee, op de Empire State Building gestaan, gesnowboard in Almaty, weer geen 4-daagse gelopen en een platform met water op een laag ijs in het donker is zeer verradelijk maar gelukkig werkt meteen full reverse heel goed (het marshalling mannetje van de FBO rende hard weg maar ik kon zijn gebouw ontwijken)
 
10 jr geleden begonnen in the US. Na een hoop gepruts(IAC) is het uiteindelijk geloof ik toch nog iets geworden;

lichte werk 2645 uur, bus 743 uur(in 1 jr), 74-2c 2034 uur, 76-3 3874 uur
langste vlucht 13,46 ams-hkk(oud) op de 74-2c.
langste grondtijd maart ams 7 uur op de buffer met pax omdat het een beetje sneeuwde.
kortste vlucht bonaire-curacao 11min met 76.
grootste schrik, rook in de cockpit boven de ijzige weilanden van noord Canada, Yellowknife op 1,45 uur vliegafstand,kapotte recirc fan die bleef draaien.
RA's, ik zet hem tegenwoordig maar uit

Zoek je nog een baan, kom naar de MAC dan kan ik tenminste weer wat vakantie krijgen(nog 96 dagen op de lat)Jeepers Creepers

Take care!
 
He Metro... 50+ knot winds, 30 knot CWC...Captain's leg...De approach zag er al niet echt goed uit maar op ongeveer 100' ging het zicht naar zero, en toen de beslissing tot G/A.. Lekker doorzakken met landings gewicht van 421.000 lbs.. touch&go.. rechts van de centerline op RWY 18L.. zou gezweerd hebben dat de rechter main in het gras terecht kwam, maar blijkbaar net niet..Up to Goodies...
 
Terug kijkend op 2005 heb ik voor het eerst de 500u in een jaar gehaald.
505:35u (DHC8)
Daar leek het in het begin niet op. In Januari maar 2 daagjes gevlogen. Maarja, dat blijft ACMI. Dit trouwens tot in tegenstelling van dit jaar. Nu vlieg ik de ballen uit mijn broek. Het is allemaal voor een goed doel, welk doel weet ik nog niet maar er is er vast wel een.....

Greets PD

Voor de rest van het jaar, keep the number of take-offs the same as the number of landings....
 
Totaal voor 2005

844 op A 319

1 go around, omdat een eikel z'n zoontje niet in een riem wilde vastzetten, EJ zou toch wel landen volgens hem. Is tenminste een loco. Captain wilde hem toen een lesje leren.
 
860hr B737 300 & 700

3 Go Arounds
1 x Unstable 500'
2 x Div's (Krakow Winter tijd)
2 x TCAS RA's
+/- 450 T/O Lands

1 x OntslagBrief Ingediend

Safe Flying!
 
Totaal 101 uur in 2005 en geen cent mee verdiend.

Meeste SR20 en 14 uur PA44-180

88 T/O's en gelukkig ook 88 landingen. 33 IA's

Maar; 16 uur actual instrument, wie doet me dat na !

S.
 
Back
Top