TOTALEN 2005

Een kleine 700 uur vliegende U-boat
470 hemelvaarten
13 ferries
1 x het duitse voetbal elftal rondgevlogen (niet vrijwillig, echt niet, kon er niks aan doen....)
1 x simulated turbulence zie de vlucht hierboven :grijns:
1 rondje om de Zugspitze
en loads of Night stops

Happy holidays!
 
Ook even nieuwsgierig naar de volgende, mochten jullie het bijhouden....

In 2005, 198 dagen gewerkt, inclusief sby's.

en..

555 sectoren
275 landings
veel uren ;)

Happy newyear !!
 
Oorspronkelijk gepost door The Flyer

1 x het duitse voetbal elftal rondgevlogen (niet vrijwillig, echt niet, kon er niks aan doen....)

Ha, 1x een kist vol Duitsers beledigd; vertelde dat ik ein glücklige
Niederlandische flieger war; en dat duitsland net met 2-1 verloren had van ons (gelogen, sorry)
daarna goeie crm getoond door de withete captain rustig te houden.
 
Jo,

@bounty

niet schrikken, ben maar 87 dagen aan het vliegen geweest, maar wel 153 van huis...

k.
 
Here we go:

Totaal 602 uur waarvan 172 nacht.
Totaal 81 legs waarvan 2 autolands en zelf 31 take offs en 31 landingen.
En dan nog 5 simsessies.

Daggeld allemaal op en teveel zelf bijgelegd....
 
Yo,

660 uur A319
Landingen tel ik niet.
2 Diverts
1 G/A ( Air Berlin die even niet oplette )
Genoeg TCAS TA/RA's vanwege alle tandartsen en orthodontisten die op zondag moeders de vrouw graag het landschap laten zien (binnen de CTR!)
4 Birdstrikes (1 waarbij ik toch echt mijn windowwiper moest gebruiken....)

Genoeg bier, ApfelSchoerl en voedsel om de bar boven onze crewroom in business te houden.... tegenwoordig zelfs 2 man personeel !!!

Fijne kerst en alvast al het beste voor 2006!!

Mzzl :D
 
stand van zaken

stand van zaken

Ola,

- 740 uur A319, 460 sectoren, 226 landingen
- 3x G/A (Ikzelf was er schuldig aan 1:grijns: )
- 6x Autoland in één enorm saaie grijze november week!

Próspero Año Nuevo!


PS @MD11man
Waar doen ze die circuitjes?
Volgens mij het meerendeel op Prestwick en Chateauroux. Maar een Klemmer kan je hier beter over inlichten...
 
Last edited:
Cheers Dr E.

Volgens mij is Kace wel een LH-er, zoals Kliko al zei, KLM heeft geen 500... Nahja, was meer out of interest.
 
Klopt, vlieg nu MD11F bij LH-Cargo!
Circuitjes zijn in Sharjah. Dat is na FRA zo'n beetje de tweede hub van LH Cargo.
 
Na de post van Addy hierboven durf ik wel... 't was een mager jaar.

- 287 uur TT
- 72 uur SEP, voornamelijk als FI
- 58 uur Fokker 50
- 9 uur Fokker 60 (niet slecht voor een burger)
- 132 uur Citation Excel/XLS (waarvan slechts een klein deel in climb)
- 10 uur DC3
- 292 landings
- 1 x GA, 1 x diversion (wx), 1 x TCAS RA
- eerste vlucht als commercial air transportation (JAR-OPS)

Goede voornemen: na 10 jaar voor het eerst 500+ uren.

Erik.
 
Oorspronkelijk gepost door flyboy.nl
Na de post van Addy hierboven durf ik wel... 't was een mager jaar.

- 287 uur TT
- 72 uur SEP, voornamelijk als FI
- 58 uur Fokker 50
- 9 uur Fokker 60 (niet slecht voor een burger)
- 132 uur Citation Excel/XLS (waarvan slechts een klein deel in climb)
- 10 uur DC3
- 292 landings
- 1 x GA, 1 x diversion (wx), 1 x TCAS RA
- eerste vlucht als commercial air transportation (JAR-OPS)

Goede voornemen: na 10 jaar voor het eerst 500+ uren.

Erik.
mwah, ik zou zo ruilen hoor, zo'n mager jaar is dat nou ook weer niet ;) ook al vloog ik in 2003 binnen 4 maanden 400 uur bij elkaar...
 
Oorspronkelijk gepost door Addy
mwah, ik zou zo ruilen hoor, zo'n mager jaar is dat nou ook weer niet ;) ook al vloog ik in 2003 binnen 4 maanden 400 uur bij elkaar...

Tja, je raakt snel verwend. Succes met zoeken!

Erik.
 
2005: 668 uur B737 (300-900)

Werkdagen: ongeveer 190
1 G/A (FCO atc blijft niks)
1 actual cat III (wow, goed jaar!)
no diversion.

Gr.

Spuis
 
Hoi,

Heb slechts:

16 IFR SE
1h 50' IFR ME
20h SIM 737
gevlogen.

Als ik het voorgaande lees voel ik me echt wel klein hoor.

Good luck for 2006!!
 
Tot nu toe in 2005:
- ca. 260 uur ATR 42 (vanaf begin aug.)
- 8 uurtjes ATR sim
- paar uurtjes C172
- geen G/A's, geen ILSjes, wel héél veel visuals....
- 1x terug naar CUR vanwege motorproblemen + 1x gestrand op St. Maarten met een fuel leak
- te veel kistjes met vage Zuid Amerikaanse registraties van te dichtbij gezien
- ontelbaar veel Amsteltjes Bright bij Plaza, 5x ge-windsurft, gefeest op Aruba...

Happy Holidays!

Adios.
Slim
 
Ja daar istie voor 2005:

Total time CRJ 200/700: 661
Aantal Legs: 472
Landings als PF: 235
G/A: 4
Diversions: 3

Have fun in 2006 !!

Gr
C
 
Voor rotorusa:

156.1 uur totaal (ja, dat is een full time baan; 175 dagen gewerkt in 2005 dus iets minder dan een uur gevlogen per 12 uurs dienst!) in Bell 407 en Eurocopter AS350.

Ruim 150 patienten vervoerd waarvan misschien 140 ook over de weg hadden gekund. Maar de andere 10 hadden het anders waarschijnlijk niet overleefd.

Go-arounds: nul.

En een categorie die weinig mensen hebben: 50.6 uur op Night Vision Goggles.
 
Back
Top