TOTALEN 2005

6

676$

Guest
Ja beetje vroeg, maar vind het een heerlijk onderwerp..

Ok...

650 ME TURB PIC
35 SEP PIC
7 keer g/a (ga traffic ontwijken 3x.....)
2 keer missed (niet mijn fout... logisch...)

158.5 Liter bier
46 shots
1268 Bull Shit berichten op het PBB

VROLIJK KERSTFEEST EN EEN GELUKKIG EN MET NAME EEN GEZOND 2006 !

FD
 
Beetje vroeg ja, maar ok dan, de voorlopige tussenstand zullen we maar zeggen totdat 2005 voorbij is.

619 total
202 Turboprop (King Air C90B (196 PIC))
417 Jet (Citation Encore (284 PIC))
Geen single engine, yeah baby, yeah, dat had mijn oma ook nooit gedacht dat ik dat nog eens in mijn totalen zou vermelden!!

196 day landings
42 night landings
52 approaches
2 holdings, waarvan 1 ongeveer 75 minuten.
6 missed approaches en nog wel allemaal op hetzelfde veld
Geen go-arounds (natuurlijk niet; real pilots........)

Te weining bier, en cabrio tijd (That's Vermont for ya), maar wel leren waterski-en, mijn lening overgesloten, een huis gekocht en een dochter gekregen.

Al met al; een goed jaar en met een goed jaar op komst!

Stay safe.
 
het is net als met sinterklaas..... elk jaar vroeger...
Maar ok, ik doe mee :D


Total: 483 Hrs Dash 8 ( vanaf maart)

Day landing: 182
Night landing: 61

G/A: 3 ( 1x man on rwy:eek: / 1x light aircraft still on rwy / 1x heeft de capt de appr verkloot:grijns: )

Missed 1 (niets gezien met cat 2 appr)

Ik wens ook een ieder alvast goede kerstdagen en een goed en safe 2006!

Happy landings!
 
ong. 500 uur CRJ 100/200/700

80 uur Full-motion sim, waarvan 64 als Dummy-Co. (Enige man bij Cityline die Engine-fires sneller blust dan z'n schaduw)

12.2 uur SEP, waarvan 1 rondvlucht door de Alpen. Aanrader!

1 G/A (typisch... 's Avonds om 22.45, MUC, zijn de enige in de naderig, 20 miles out, 1 departure. "XXX-airline, Runway 26L, Cleared for T/O". Als we dan 8 minuten later op Short Final zijn, staat dat ding nog steeds in Idle op de baan...)

Geen missed, maar hebben CATIII, dat scheelt.
 
899 uur en 59 minuten ;)

mijn goeie voornemen voor het volgende jaar is om dit te gaan halveren :yeehaa:
 
Heb maar mijn resterende uurtjes deze maand erbij opgeteld..

801 uurtjes 737-700 (updeet)
0 uurtjes SEP (helaas)
547 sectoren (updeet)
272 keertjes landen (updeet)
Go Around: 2 keertjes (runway blocked met vliegmachientjes)
1 keer wxshear op ongeveer 150 ft (updeet)
1x vlucht gecancelled( vliegmachien kaduuk)

0.5 liter bier (I live in denial)
0.3 liter wodka (zie boven)
16 x kater (updeet)
9x wakker geworden met: 'ik word hier te oud voor'
vaarwel gezegd tegen mijn twintiger jaren
Tot vorige week 7 maanden zonder tv geleefd (thanx Barberpole):D
en.......tja...dat was het zo ongeveer
Goeie voornemens: superman rating halen; dan kan ik mooi rondvliegen zonder zo´n apparaat.

oh ja; HO HO HO! merry x-mas en een voorspoedig 2006!:kerst:
 
Last edited:
Schnitzels en een beetje bier

Schnitzels en een beetje bier

Hé Marauder

Hoe is het? zit je nog steeds in het land van Schnitzels en bier, of heb je al een alternatief?

Ik ga als het goed is in Januari weer naar je classmate Steve in Naples voor m'n 2 module ATPL.

De 2e Module was vol, maar als ik "some good quality Dutch PORN" mee zou nemen ben ik welkom :D

Succes met de Totals voor volgend jaar!

:radar: André :radar:
 
In totaal 812 uur A320/A321 (vorig jaar 870 uur gevlogen)

Vanuit spanje wens ik jullie prettige kerstdagen toe en many happy landings in 2006!
 
Beter te vroeg dan te laat.


MIJN TOTAAL VOOR 2005:

148 uur Fokker 70
59 uur Boeing 767 Full Flight Simulator
40 uur Boeing 767.
0 uur SEP!!!!

0 G/A
0 Missed
genoeg T/O's and Landings

Gelukkig werd/wordt ik niet per uur betaald, anders had ik al 5 keer mijn faillisement moeten aanvragen.

Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen en een succesvol en gezond 2006!
 
430 uur EMB 145 op dit moment, nog een aantal uur te komen.

een goed 2006 en veel vlieg plezier!!

PS'99
 
Hey FD, komt het doordat jezelf steeds minder vliegt dat je al zo snel met de jaartotalen komt. Volgend jaar begin je al in augustus ...:grijns:

Anyway merry X-mas and happy flying 2006

Mijn totalen:

470 uur A320/321
95 uur A330

152 day landings
43 night landings

Bier en andere alchoholische versnaperingen, teveel om op te noemen.

Voor een ieder die de luchtvaart een warm hart toedraagt, gelukkig kerstfeest en een voorspoedig nieuwjaar.

LuB :rt:
 
Dikke 700 uur AVRO , daarvan 500 in de climb en 100 in de PSA-holding..Geen G/A's , geen enkele missed approach , wel ettelijke CAT 3's.
Plenty koffie , genoeg gelachen, teveel Weisswurst en te weinig slaap..

Iedereen happy landings en goeie feestdagen!
 
JO,

druk jaar...

524.3 uur alles op 747-200/300
103 sectoren,
53 landingen zelf 34 day 14 night
1 GA.. bedankt ATC
1 TCAS RA..

totaal 18 rotaties

Al mn daggeld opgezopen, gevreten en verbrast........

beste voor 2006

k
 
245hr op de 757 (geloof het of niet maar het is full time))
arround 4 SEP (great fun)
1 G/A weather (vor approach)
1 G/A Traffic (Air chine in FRA)
1 lightning strike een paar pack failers en andere kleine problemen!
36 flessen wijn naar ops/crewing om er voor te zorgen dat mijn rooster rustig blijft

Neil

update :268 hrs voor het jaar
 
Last edited:
545 uur Boeing 737-300 en -500.

419 legs, 211 landingen.

2x TCAS RA.
1x Go-around, op mijn laatste dag op de 737 zelf nog een approach opgekloot! Of misschien wilde ik die laatste vlucht toch nog een beetje rekken.........

Sinds begin november:
66 uur MD11 simulator

Nog te gaan:
Volgende week een uur circuitjes vliegen met een MD11! :D

Ik wens iedereen een smakelijk vliegen in 2006.
 
Gaaaaaaaaaf! Bij de blauwe? Waar doen ze die circuitjes?

(ik moest hier even op ingaan natuurlijk, naam eer aan doen he):D
 
JO MD,

volgens mij hebben ze geen 737-500.
volgens mij zit kace bij LH...

k
 
Door ziekte en een faillisement een 1/2 jaar niet kunnen vliegen.

Ongeveer 450 uur A-319 en ongeveer 50 uur SEP/SET.

Ik schat zon 250 sectoren, 3 G/A's en 1 return voor tech. Vele actual CAT II/III approaches.

Hopelijk volgend jaar meer vliegen!!

Idereen fijne feestdagen en een gelukkig 2006.
 
Sinds eind juni :

469 uur A320/A321
213 Landingen
227 sectoren
0 G/A
1 TCAS RA ( monitor vertical speed tijdens level off)
82 Sandwiches Schinken-Kase
6 Sandwiches Speck-Ei
Vele liters koffie
1 Stewardess

Een gezond en voorspoedig 2006!
 
Back
Top