TOTALEN 2005

Ok dan, komt ie:

780uur A320/321
1 G/A, (captain wilde winnen van de firetruck op de baan in THR, ik niet)
Stewardessen: no comment..

That's it,

CU all next year!
 
26:47 SEP (ong helft in NL, helft in VS)
1:00 MEP
20:00 Sim

14 theorie examens ATPL
2 R/T examens
1 JAA CPL examen
1 JAA IR examen
1 MCC cursus



total flight time is dus 27:47.... staat wel een beetje in schril contrast met 1079:23 uur van het jaar hiervoor :eek:
 
Totaal 2005

Totaal 2005

Heren ,

Na al dit uren geweld van de proffesionele mannen maar even de uren van een prutsende leerling:)

29,4 uur Sep waarvan 5,4 uur night
36 landingen overdag
22 nachtlandingen

7 ATPL examens waarvan 6 gehaald (moet meteo nog overdoen)

Beetje jammere score en hoop dat het volgens jaar weer meer wordt. Met name omdat ik dan klaar hoop te zijn met de ATPL theorie en m'n IR en CPL kan gaan halen.

Vorig jaar 112,1 uur gevlogen en 195 landingen, dat was toch wel beter:)

Maar goed, de toekomst licht voor ons en daar moeten we ons op richten! Dat doe ik dan ook door in Januari weer verder te gaan met de ATPL theorie:( :)

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een heel fijn vliegbaar,voorspoedig en bovenal veilig 2006 toe!

Groeten

:radar: Andre :radar:
 
Oorspronkelijk gepost door rotorusa
En een categorie die weinig mensen hebben: 50.6 uur op Night Vision Goggles.

En hoe zit het met de "beergoggel uren at night" rotorusa?


Hey, "naast de weg" waar ben je based?
 
Here they are:

744 432 hrs. 48 sectors stick time, 45.8 hrs.
Leukste vlucht, 2.30 hrs. manual circuitjes draaien op 500 ft at RAK

BBJ 102 hrs. 17 sectors stick time, 21 hrs.
Leukste vlucht, rotatie Maledives met op de heen weg Mevr. Horizon als enige pax.

Mijn advies voor 2006, ga Chinees leren.

U allen een prettige jaarwisseling en een tevreden 2006.

Cheers
Art
 
Last edited:
Score 2005:

-Nieuwe baan
-40 uur 737 sim
-30 uur 737-800
-Wat minder uurtjes op Airwork doorgebracht..

Vooruitzicht 2006: 2005 wordt goed gecompenseerd!



Prettige jaarwisseling, happy landings!
 
2005:

681 uur op de CRJ200

3 G/A (3 x VIE tower...)
0 diversions

Het beste voor 2006 gewenst!
 
De totalen voor mij:

* 5 maanden werkloos :(
* 4 maanden uitkering (waarom geen 5 weet ik nog steeds niet)
* 1 maand training
* 28 uur SIM A320
* 415 uur A319/A320/A321
* 217 sectoren
* 134 landingen

HAPPY NEW YEAR!
 
Totals

715 uur B737
9 uur SEP
16 uur SIM
0 Missed Approaches / Go Arounds
8 Autolands
362 sectoren

Iedereen prettige jaarwisseling ! ! !

GJK
 
Op de Fokker 50 een heel jaar

687 uur gevlogen

2 maal een Go Around waarvan één zowaar een dalende.

(Op de ILS op 2700ft go around, van ATC de opdracht naar 2000 te gaan) Ietwat vreemd.

De mooiste landing, gisteravond op LUX, winterse omstandigheden, beetje zijwind. Prachtig.
 
616 uur B737 (-700/-800) , nul go-arounds.
...en natuurlijk de gebruikelijke simulator-uren.
Blijft trouwens een mooi traditioneel topic, dit! Dit jaar overigens wel erg vroeg.
 
Touch and go, de beergoggles zijn nodig voor sommige verpleegsters maar voor andere verpleegsters zijn x-ray goggles weer beter;)
 
263 uur totaal waarvan
250 uur op Fokker 50/60U/60MPA

In 2006 hopelijk meer bij KLC!

De beste wensen allemaal!
 
543 uur DC10
landingen???
geen go-arounds
Aantal ILS approache op de vingers van een hand te tellen
meer uren 'snachts (2/3 van totaal) dan overdag
In ieder geval 7 verschillende call-signs
 
Ben te lui om het allemaal nog precies bij te houden....maar ongeveer 400 uur heavy DC-10.. met een touch & go in Lagos, Nigeria.. Moet wel een indrukwekend gezicht geweest zijn...niemand wilde meer opstijgen daarna voor minstens een half uur...
 
Back
Top