S
sfd&^$
Guest
Sjakies,
1) Niemand heeft ooit beweerd dat een dergelijke voorbereiding een garantie is dat je door de selectie komt. Geen clue hoe mensen hier aan die wijsheid denken te komen. Compleet off topic overigens.
2) Zweefvliegen is duur, believe you me, heel wat duurder dan een dagje voorbereiden. Ik heb het zelf 7 jaar gedaan en heb er heel wat krantenwijkjes voor moeten lopen. Het heeft me trouwens wel geholpen om mezelf te leren kennen en een vlieggevoel te ontdekken.
3) Wannabe's doen bij wijze van spreken een dubbele moord voor een plekje in een F-16/AH-64 maar trekken een vies gezicht en komen met ongestaafde wijsheden aan als om een voorbereiding gaat. Kan ik echt niet bij, serieus niet. De kans dat je er door heen rolt is al heel klein. Een normaal denkend en 3000% gemotiveerd persoon wil vooral dan toch 'optima forma' aan de start verschijnen?
Vooral in de luchtvaart gaat het credo 'Fail to prepare, then prepare to fail' meer op dan ergens anders.
4) Last one...: Stel, je ligt eruit en je hebt je niet voorbereid voor die paar honderd euro. (Wat een kapitaal op een mensenleven.) Wedden dat je je de paar jaar daarna afvraagt of je het wel had gehaald met een voorbereiding? Heerlijk lijkt me dat, zo'n schuldgevoel...:huilt:
5) I quote:
"En met onzin bedoel ik dat niet dat je er niets aan hebt, maar ook zonder zo`n training zou je de selectie moeten kunnen halen wanneer dat niet lukt zullen ze daar later in de selectie dan wel opleiding toch wel achterkomen."
No disrespect, maar je hebt weinig clue als je zo'n opmerking plaatst. De achterliggende gedachte van een selectievoorbereiding is blijkbaar aan je voorbij gegaan.
Fly safe,
K.
1) Niemand heeft ooit beweerd dat een dergelijke voorbereiding een garantie is dat je door de selectie komt. Geen clue hoe mensen hier aan die wijsheid denken te komen. Compleet off topic overigens.
2) Zweefvliegen is duur, believe you me, heel wat duurder dan een dagje voorbereiden. Ik heb het zelf 7 jaar gedaan en heb er heel wat krantenwijkjes voor moeten lopen. Het heeft me trouwens wel geholpen om mezelf te leren kennen en een vlieggevoel te ontdekken.
3) Wannabe's doen bij wijze van spreken een dubbele moord voor een plekje in een F-16/AH-64 maar trekken een vies gezicht en komen met ongestaafde wijsheden aan als om een voorbereiding gaat. Kan ik echt niet bij, serieus niet. De kans dat je er door heen rolt is al heel klein. Een normaal denkend en 3000% gemotiveerd persoon wil vooral dan toch 'optima forma' aan de start verschijnen?
Vooral in de luchtvaart gaat het credo 'Fail to prepare, then prepare to fail' meer op dan ergens anders.
4) Last one...: Stel, je ligt eruit en je hebt je niet voorbereid voor die paar honderd euro. (Wat een kapitaal op een mensenleven.) Wedden dat je je de paar jaar daarna afvraagt of je het wel had gehaald met een voorbereiding? Heerlijk lijkt me dat, zo'n schuldgevoel...:huilt:
5) I quote:
"En met onzin bedoel ik dat niet dat je er niets aan hebt, maar ook zonder zo`n training zou je de selectie moeten kunnen halen wanneer dat niet lukt zullen ze daar later in de selectie dan wel opleiding toch wel achterkomen."
No disrespect, maar je hebt weinig clue als je zo'n opmerking plaatst. De achterliggende gedachte van een selectievoorbereiding is blijkbaar aan je voorbij gegaan.
Fly safe,
K.