Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
geen dank guido, komende weken baal je hard uitendelijk accepteer je dat je het gewoonweg simpelgezegt niet kan. Klinkt misschien hard maar, ze willen alleen de best of the best;) en dat waren wij niet simpel. Maar er zijn nog zat andere leuke banen hoor:)
Ik heb nu gekozen voor de landmacht haha

ja, baal inderdaad nu nog steeds natuurlijk,en dan zijn dr alweer 6 F-16's langsgekomen :(. Word je er toch wel even pijnlijk aan herinnerd dat je nooit in zo'n kist zal vliegen (niet dat als je GVSS haalt daar meteen in komt!).
Maarja, genoeg andere leuke banen denk ik inderdaad.
Luchtverkeersleider, airboom-operator (kan je daar voor solliciteren :?). iig iets met vliegtuigen! (KLM misschien?).

Let's see how the ball rolls!
 
Vraagje, hoe lang duurt een gemiddelde GVSS vlucht ongeveer? Verschilt dat per vlucht (A t/m F) ?

Voor zover ik mij kan herinneren zijn eerste vluchten zijn korter dan de latere, reken op een 25 minuten echte vliegtijd. Daarna loopt het op tot iets langer dan een half uurtje. Lijkt lang, maar de tijd vliegt.
 
Heej mense,

Ff vraagje, werd net gebeld door iemand van defensie over een gesprek voor het veiligheidsonderzoek.. is dat normaal omdat ik namelijk niemand er over hoor praten, volgens de meneer was het standaard. Ik was een beetje verbaasd vandaar dat ik het ff vraag (en nee mijn familie is niet actief in de criminele sector (voor zover ik weet:p:), en ik ook niet)....
 
Let's see how the ball rolls!

lang leve nederlandse uitspraken in het engels....
in het engels wordt we zien wel hoe het balletje rolt, let's see how the cookie crumbles...

maar verder boeit het natuurlijk niet, want iedereen snapt wel wat je bedoelt.
 
:p: Ik hoor t wel...

Iemand die dr wat meer van af weet??

Ik ben ook laatst gebeld voor het veiligheidsonderzoek. Had al een afspraak gemaakt, maar die is niet doorgegaan omdat ik mijn PVS nog niet had gedaan. Nu moet ik bellen nadat ik de PVS heb gehaald om een afspraak te maken.

Een vriend van mij heeft het veiligheidsonderzoek al wel gehad, en het stelde niet zoveel voor. Het schijnt een gesprek te zijn van een uur of 2 3.

@bbastiene: That knocks as a bus!
 
Last edited:
lang leve nederlandse uitspraken in het engels....
in het engels wordt we zien wel hoe het balletje rolt, let's see how the cookie crumbles...

maar verder boeit het natuurlijk niet, want iedereen snapt wel wat je bedoelt.

haha, achja, was het koekjesverhaal even vergeten :p:

@Circuitbreaker: GVSS vluchten lopen op qua duur
voorzover ik me kan herinneren, ben je eerst even bezig met het aanzetten van je toestel, dan nog een kort gesprekje met de instructeur, en dan ga je beginnen.

ik dacht dat vlucht A 18min was, B 21min, C:22.30min, D.23.00. en F 33min.
ik kan er een minuutje naast zitten hier en daar, D en F weet ik vrijwel zeker!
 
Last edited:
Heej mense,

Ff vraagje, werd net gebeld door iemand van defensie over een gesprek voor het veiligheidsonderzoek.. is dat normaal omdat ik namelijk niemand er over hoor praten, volgens de meneer was het standaard. Ik was een beetje verbaasd vandaar dat ik het ff vraag (en nee mijn familie is niet actief in de criminele sector (voor zover ik weet:p:), en ik ook niet)....


Haha, ja dat is standaard. Althans dat vertelde die mij ook. Ik kan helaas niet over het gesprek vertellen.
 
Okeej mense dankje voor jullie antwoord.. schept even wat duidelijkheid;)
Bij mij werd ook iets gezegd over uitstel vanwege nog niet voltooide pvs...
maar dankje

Rl
 
Ik ben ook gebeld, en heb hem uiteindelijk naar het CML doorverwezen. Zij weten veel beter dan ik, of en wanneer ik zou kunnen beginnen en of zo'n interview/ onderzoek nuttig is. Het zal vast wel goed zitten, maar iedereen kan wel zeggen dat ie van de MIVD is. Als je iets niet vertrouwd kun je ook zijn telefoon nummer vragen en hem/haar direct terugbellen.
 
Ik niet want ik kan met geen mogelijkheid de briefing morgen bijwonen!! :( Balen balen balen! Maarja over een week is het nog wel mooi weer, zo niet, die week erop wel! Het komt vanzelf! :D
 
Hehe veel plezier Redskull, en veel succes! Its peanutbutter jelly euurhh... fly time!! Neem best wel genoeg dingen mee om je bezig te houden op het vliegveld. Boekje, laptop, psp, mp3, ... ;)
 
@ Redskull: Zie je morgen.
@ hopjesvla: kennen wij elkaar niet van die nieuwe selectiestap: "omgaan met teleurstellingen"? haha
Wel balen dat je niet kan morgen, maar goed ik ga dan wel voor jou in de plaats. Succes nog verder!

up_up_and_away
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top