Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
Lachen, maar daar gaat m'n paasontbijt! wel jammer dat die Barry niet mee gaat, leek me wel lachen gozer. hopen dat die 2 nieuwe wat zijn :p

oh trouwens, onze groep kon zo compleet weer worden ingevuld doordat er 0 mensen door de PO2 zijn gekomen laatste anderhalve week.
 
Last edited:
oh trouwens, onze groep kon zo compleet weer worden ingevuld doordat er 0 mensen door de PO2 zijn gekomen laatste anderhalve week.

0 mensen de laatste 1.5 week PO2 gehaald? Hoevaak wordt de PO2 gehouden elke week? 2 of 3 keer ofzo en dan elke keer 4 tot 6 kandidaten. Misschien zijn de eisen verscherpt.

Maar succes allen met de PVS.
 
Last edited:
Volgens mij ging het wel over PO2, kijk maar naar het citaat in de post van CrashDummy.

Maar zoals ik al in een eerdere post zei blijf ik me afvragen of de lat niet hoger is gelegd wat betreft PO2 omdat het normaal gesproken wel een keuring is waar de meerderheid door heen kwam. Hopen voor de mensen die in deze 1.5 week PO2 hebben gedaan dat ze het over een jaar over mogen doen.
 
Zullen we deze volstrekt nutteloze discussie maar staken en de SvZ ALLEEN gebruiken waarvoor hij nodig is???

Kan er niet begonnen worden met SvZ 26?
 
Heb vandaag VMO1 gedaan met positief resultaat. Omdat dit mijn laatste keuring is zal ik over enige tijd, als ik wat formaliteiten afgehandeld heb, te horen krijgen of ik 'geschikt' of 'minder geschikt' ben.
 
laatste keuring? Kom je vanaf een ander defensie onderdeel dan of heb je het in een andere volgorde afgehandeld?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top