Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
Tegen mij zeiden ze toen 4 a 5 weken, ze wisten na 3 weken ong. dat m'n verstandskiezen eruit moesten (toen belde ze ook).
Toen ik gemeld had dat de kiesjes weg waren duurde het denk ik nog een week of 2 a 3 tot ik een brief kreeg waarin stond dat ik medisch geschikt verklaard was.

Gr Martin

Btw: Al meer die 17mei naar Portugal gaan? (8mei briefing)

Owkeej dankje,

ik wacht nu ong 2.5 week en hoef geen kiezen te trekken.. dus ik verwacht deze week nog wel uitslag of anders begin volgende week, maar wordt t altijd schriftelijk gemeld of ook wel telefonisch..
 
Last edited:
Correct:D

Jij hebt je PVS nu gedaan? Goed gevoel over? Al een (datum voor de) uitslag bekend?

Groet

Vandaag hebben ik, up_up_and_away, Redskull en Lipbizkit pvs6 gedaan en krijgen dus waarschijnlijk volgende week de uitslag. Nu nog ff lekker vakantie vieren en morgen vliegen we terug naar nederland.
 
Last edited:
Vandaag hebben ik, up_up_and_away, Redskull en Lipbizkit pvs6 gedaan en krijgen dus waarschijnlijk volgende week de uitslag. Nu nog ff lekker vakantie vieren en morgen vliegen we terug naar nederland.

Nice man!! Hope dat je positieve uitslag hebt:)

Rl
 
Ik heb gisteren alweer de VMO1 en de FAM gehad. Ik heb een positieve uitslag gekregen:D.

Volgende week zondag (3 mei) alweer naar Portugal voor de PVS!
Zijn er hier nog meer mensen die dan gaan?

Wilco
 
Wow wilcoow je gaat als een speer man! Zeer nice en veel succes in portugal!

Edit: Ik zie net op je profiel dat je 16 jaar bent. Bestaat er dan niet de kans dat je straks aan het einde van het selectie traject te jong word bevonden om al te beginnen aan de opleiding? Toevallig hier iets over gehoord tijdens de po-2 of dergelijk?
Ik weet er ook het fijne niet van, maar ik ken een jongen (zit niet op airwork) die het gehele selectie traject ook in 1 keer gehaald heeft, hij was toen 17 jaar (bijna 18) en kreeg bij de uitslag van z`n pvs / eindgesprek te horen dat hij wel de capaciteiten had maar toch nog te jong werd bevonden. Hij mag nu na 2 tot 4 jaar terug komen om een verkort selectie traject te doorlopen. (ik meende gvss(laatste 2 vluchten)/po2/vmo2)
 
Dat is afwachten.
De psycholoog zei dat ik in de opleiding nog genoeg kan groeien. Ik denk ook zeker dat ze aan het eind naar de resultaten kijken, en wanneer deze erg goed zijn, denk ik toch niet dat ze je laten lopen. De PO-1 was bij mij zeer goed gegaan: Allemaal negens. Over de GVSS heb ik niet te horen gekregen of het goed was of net aan. Voor mijn gevoel was het goed. En in Portugal is het natuurlijk ook even afwachten hoe goed ik presteer.
Ik ga gewoon mijn uiterste best doen, meer kan ik niet doen:D

Wilco
 
Wordt de ATPL eigenlijk nog gedaan tijdens de EMVO, of zijn ze daar van afgestapt?

Momenteel zijn ze daar weer van afgestapt. Wij hebben sowieso gewoon de oude grondschool, 3 maanden theorie, that's it. De volgende 2 groepen (Nov Lichting KMA en Feb Lichting KMA) hebben ook al 2 maanden achterstand vanwege die ATPL die wel eerst was ingepland.

Voorlopig dus nog geen ATPL.
 
En wilco mag al wel naar Portugal :(
en moet ik zielig thuis zitten wachten totdat ik VMO1/FAM kan doen.. ;)
 
Ik heb gisteren alweer de VMO1 en de FAM gehad. Ik heb een positieve uitslag gekregen:D.

Volgende week zondag (3 mei) alweer naar Portugal voor de PVS!
Zijn er hier nog meer mensen die dan gaan?

Wilco

Ik heb morgen m'n briefing en zal ook zondag a.s. richting Portugal gaan! Niet vergeten: pakje speelkaarten mee om wat te doen te hebben. Heb er echt heel veel zin aan, maar zie er ook wel een beetje tegenop. Ik wil gewoon graag dat het goed gaat. Maarja, we gaan het zien, lekker aan de slag gaan daarginder en hopelijk geen domme dingen doen!;)
 
Gister PO-2 gehaald, vandaag VMO 1 en FAM. De FAM heb ik makkelijk gehaald maar er was iets met me oog wat in Utrecht verder uitgezocht moet worden :( nog even afwachten dus...
 
Ik heb mijn sollicitatiebrief voor de functie vlieger afgelopen zondag op de post gedaan.
Ik hoop dus binnen nu en 2 weken de datum te ontvangen voor mijn PO-1.
Ben erg benieuwd, en heb er enorm zin in, al besef ik maar al te goed dat de kans van slagen uiteindelijk enorm klein is.

Maar leuk om de voortgang van alle mensen te kunnen volgen hier! Zo krijg je toch al wat inside informatie over de test.

keep up the good work!
 
He mense,

Net mijn bewijs van vliegmedische geschiktheid binnen :D
Nu even richten op examens en dan straks portugal:rt::)

Gr. Robin
 
Nee er is mij nog helemaal niks verteld...
Ik heb wel opgegeven dat ik in augustus wil beginnen;)

Gr.
 
EMVO --> VVO

EMVO --> VVO

EMVO 09-01 word VVO.

Na maanden noeste arbeid te hebben geleverd hebben van EMVO 09-01, 11 van de 17 de EMVO gehaald!

Van deze groep gaan er 3 naar de F-16 en 8 naar de Helicopters. Voor de Heli-vliegers zijn de types zijn nog niet bekend.. eerst nog 2 maanden VVO.

Maandag Graduation!
 
Gister PO-2 gehaald, vandaag VMO 1 en FAM. De FAM heb ik makkelijk gehaald maar er was iets met me oog wat in Utrecht verder uitgezocht moet worden :( nog even afwachten dus...

Weet je inmiddels al meer?
 
Deze week zijn ik en 3 medekandidaten naar Portugal gegaan voor de PVS. Na vlucht 4 werd ik bij de leiding geroepen met de mededeling dat ik vlucht 5 en 6 niet meer ging vliegen. Ze zeiden dat ik ver bovengemiddeld had gescoord, en dat het daardoor geen nut meer had om vlucht 5 en 6 ook nog te vliegen. Wel jammer van die vluchten natuurlijk, maar wel door:D. Nu hopen dat de andere 3 het ook hebben gehaald!

Ik moet nu alleen nog de VMO-2 , deze ga ik doen na het examen voor Havo. Dat moet ook nog gebeuren natuurlijk:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top