Salaris technisch gezien staat mp het dichste bij ons! We doen allebei charter ica operatie en dat vanuit NL.
Mwah.... Dat laatste klopt maar half, verreweg de meeste MP-passagevluchten zijn 'gewoon' lijndiensten waar je vanuit de reguliere reserveringssystemen gewoon kunt boeken. Een charterclub is het wat dat betreft al lang niet meer. En verder is MP tegenwoordig voor verreweg het grootste gedeelte een vrachtclub, met naast het handjevol 767's nog 7 MD11's en 4 744's. De overeenkomsten zijn sinds het verdwijnen van de Europa-operatie wel erg summier geworden.
Nu de VNV in onderhandeling is voor een eerste CAO zal het leven bij TFL er gelukkig wel wat op vooruit gaan, al moeten er geen quick fixes worden verwacht. Stevie heeft het altijd graag over zijn 'Superlowcostplatform', maar ziet ook wel in dat hij meer zal moeten doen om goed personeel te krijgen en te behouden. Ook zal hij er niet aan ontkomen wat meer op een lijn te gaan zitten met de andere TUI clubs.
Uiteindelijk komt het wel goed met het salaris bij TFL.