Salary Arkefly

Wezzel

New member
Hey!!

Zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn en hier even de salarisopbouw en schalen (als die er zijn) posten?
Vind Arkefly namelijk een erg leuke club met potentie! en zou hier dus graag gaan werken! :grijns:

Ben alleen een beetje geschrokken van het startsalaris.. Ben daarom dus benieuwd naar de opbouw na een paar jaar..

Alvast bedankt!
:rt:
 
opbouw is niet best... kan je beter ergens anders zitten.
schalen hebben we niet echt.... oh ja... captain en co :grijns:
De hoop is gevestigd op een nog te vormen CAO!
 
opbouw is niet best... kan je beter ergens anders zitten.
schalen hebben we niet echt.... oh ja... captain en co :grijns:
De hoop is gevestigd op een nog te vormen CAO!

Nou dat is niet helemaal waar.

In FO heb je junior/normal/senior en je maakt soms toch leuke stappen in salaris....


CAO zal hopelijk gebruikt worden voor beter pensioen/arbeidsongeschiktheid etc...


Mzzls
 
Nou dat is niet helemaal waar.

In FO heb je junior/normal/senior en je maakt soms toch leuke stappen in salaris....


CAO zal hopelijk gebruikt worden voor beter pensioen/arbeidsongeschiktheid etc...


Mzzls


Worden er uberhaupt mensen aangenomen bij ArkeFly op dit moment? En hoe ziet het aanname beleid er een beetje uit?

Greetz,
PH-FLY
 
okay! thnx!

Maar aan welke bedragen moet ik dan denken? Heb het dan over basissalaris...

daggelden e.d. doen er even niet toe want die gaan toch gelijk weer op! :biertje:
 
Nou dat is niet helemaal waar.

In FO heb je junior/normal/senior en je maakt soms toch leuke stappen in salaris....


CAO zal hopelijk gebruikt worden voor beter pensioen/arbeidsongeschiktheid etc...


Mzzls

Geen idee waar ik in zit dan. Heeft pz mij ook niet uitgelegd eigenlijk. Wist alleen mn start salaris en wat er per jaar ong bij komt.
leeftijdfactor is ook zo'n bullshit....Sen FO weet ik niet van wanneer je dat wordt....

Ik hoop dat de cao toch ook voor een groot deel wordt gebruikt om de lonen meer markt conform te krijgen. MP of wij is toch een aardig verschil.

Wezzel wat op ppjn staat qua start klopt aardig... :(
 
Yo,

Jij zal wel in Junior zitten... Je wordt senior bij 4000 uur ervaring en 18 maanden in dienst OF na 3 jaar in dienst.

En dan wordt het toch wel interessant hoor...

Groeten Steef
 
"dan wordt het toch wel interessant" is een vage uitspraak... Noem eens wat getallen. Toch?
Het is interessant als je geen baan bij KLM, MP of Trans kan krijgen en als je graag in Nederland wil blijven.
Hoogste captains schaal komt overeen met hoogste FO schaal KLM. Dus hoe "interessant" het is moet een ieder afwegen. Geld is nml niet alles en vliegen als Nederlander vanuit Nederland is ook veel waard.
 
Typisch Nederlands om niet over je salaris (getallen) te durven praten.
...PPJN klopt aardig...... Pas dit zonodig dan even aan zodat een ieder weet waar hij/zij exact aan toe is.

Salaris is niet alles, het is de combinatie van die het leuk maakt. Wel handig dan om te weten wat je basis en progressie is, kan je een beetje een lange termijnplanning maken. Voor zover dat mogelijk is in de luchtvaart.....:haha::haha:

GF.
 
"dan wordt het toch wel interessant" is een vage uitspraak... Noem eens wat getallen. Toch?
Het is interessant als je geen baan bij KLM, MP of Trans kan krijgen en als je graag in Nederland wil blijven.
Hoogste captains schaal komt overeen met hoogste FO schaal KLM. Dus hoe "interessant" het is moet een ieder afwegen. Geld is nml niet alles en vliegen als Nederlander vanuit Nederland is ook veel waard.

Ik heb meer vrije tijd dan een KLM Europa vlieger............ wel tegen minder salaris en andere mindere secundaire voorwaarden. Maar ik ben happy
 
@ El Stevo,

Ben jij inmiddels Captain en zo nee, hoe lang duurt het voordat je een upgrade kunt verwachten? Salarisschalen zijn één; toekomstmogelijkheden zijn natuurlijk ook belangrijk. M.a.w. eerder Captain = eerder een hoger salaris, dat dan misschien gelijk staat als dat bij de KLM voor een First Officer, waar de periode tot een upgrade een stuk langer is? Dan is het vliegen als Captain in een relatief korte termijn ook wat waard, toch. Zo heeft denk ik alles z'n voors en tegen.
El Stevo klinkt ook inderdaad happy. Ik ken zat vliegers bij de KLM, die er werken, maar vergeten zijn waarom ze ooit zijn begonnen met vliegen; daardoor de fascinatie voor het vliegen (en de luchtvaart) verloren zijn en waarvoor het slechts een job is geworden.... Wellicht herkenbaar?
En laten we wel zijn; uiteindelijk wordt overal (HV, MP, KLM en ook ArkeFly) geklaagd......
Groeten, AB
 
Jongens kom nou aub eens met bedragen!
De enige reden dat ik niet bij Arke solliciteer is omdat ik het gevoel heb dat ze zo bar weinig betalen.

Wat slepen jullie naar huis?
 
Daar lijkt het op inderdaad... Maar zoals gezegd andere dingen zijn belangrijker.

Maareh el Stevo... KLM Europa vliegers werken 17 om 12 (dus 12 vrije dagen in 29 daagse periode). Haal jij dat ook? Of hebben jullie andere schemaafspraken?

En je hebt een directeur die als hij zelf in de problemen zit graag naar anderen wijst... Beetje jammer...

http://www.zakenreisnieuws.nl/docs/arkefly.pdf
 
Yo Mannen,

Nee ben nog geen baas, maar heb de overstap gemaakt van de 767 naar de 737 om wat meer te vliegen (lees: ervaring opdoen met meer starts en landings). Upgrade naar de linkerstoel gaat idd een stukje sneller dan bij een andere club. Ik ga voor mezelf niet zeggen wanneer ik aan de beurt ben, dat is een call van mijn chefs.

Vrije tijd: minimaal 12 vrije dagen per maand, alle blokken van vrije dagen worden omringd met een "jasje" van 20 uur (dus bovenop die 12 vrije dagen komen dus nog eens extra N/A's).

Bij binnenkomst op bijv 0030Z, wordt de hele dag t/m 00 z erna gerekend als een WERKdag (en kan je de rest van deze dag ook niet meer opnieuw aanmelden), werkdagen lopen dus niet van 0600-0600 LT (zoals bij trans dit was en misschien nog is).

Ik ben het ermee eens dat er nog heel wat dingen voor veranderingen in aanmerking moeten komen, maar al met al heb ik het naar mijn zin en de onderlinge sfeer is mega goed.

Allaaf
 
Sfeer is idd rete goed onder de crews!!

Jongens kom nou aub eens met bedragen!
De enige reden dat ik niet bij Arke solliciteer is omdat ik het gevoel heb dat ze zo bar weinig betalen.

sorry dit snap ik ff niet?!
Solliciteer dan en mochten ze je geschikt vinden... ga dan eens met ze om tafel, dan weet je wat je verdient. Zo heb ik het ook gedaan.
Ik heb ook niet direct ja gezegd en je kan altijd na een sollicitatie NEE zeggen als je het toch niets lijkt.
 
Kom er toch even op terug na PPJN gechecked te hebben.

�1.816,-/month+Daily when in training after first commercial flight sal goes to min of �2400,-/month+daily depending on prior experience and age

Met name dat laatste. Kom ik dan met mijn 25 jaar en 1000 + Boeing.
Begrijp ik het dan goed dat ik 2400 bruto krijg? Dat is net zoveel als bij VLM!
 
Geloof dat het training salaris niet meer wordt gebruikt, dus dat je gelijk tijdens je training al het "gewone" salaris krijgt.
Iemand meer?
 
Back
Top