Salary Arkefly

@350

Ja wat een straf, met 8 gewillige studentes op pad, bij aankomst je vol laten lopen en t af te blussen met een rondje skinny dippen met eerder genoemde studentes.
Ohja je moet van de baas ook nog ff op zn kosten waterskieen, surfen en af en toe een tourtje doen.
Verder dwingt hij je om in top restaurants met 20% korting te eten, waarna je als verantwoordelijk vlieger ff de dames weer de nieuwste nachtclubs laat zien.
Nee, gloof me ben blij als ik ff 11hr over de oceaan kan staren om bij te komen!

:D:D:D

Ok, fair point ;)
 
Climb, je geeft te snel op! Ik verheugde me op een lekkere shorthaul vs. longhaul rel. Er werd al zo lekker gehapt ;)

nuuh, als mensen lekker eerst hun billetjes willen insmeren tegen doorliggen om vervolgens weer 11 uur te gaan zitten, mij best :dozey:

eigenlijk was het meer de vraag waarom je dat wilt doen voor die poen...en ik schreef "tenzij je......"

niets voor mij, ik zit binnen 2 uur bij de huisarts als er iets op een aarbei gaat lijken, Birdmare zit zich 11 uur af te vragen "waarom die 8ste ook nog gister met m'n dronken kop" en "wtf, wat jeukt dat.......11 uur lang......" :grijns:

climb350
 
Last edited:
Birdmare zit zich 11 uur af te vragen "waarom die 8ste ook nog gister met m'n dronken kop" en "wtf, wat jeukt dat.......11 uur lang......"


Niet alleen dat maar ook; waarom zijn ze na 30W allemaal vreselijk lelijk geworden.
Waarom moet ik opnieuw een nieuw telefoonnr aanvragen, waarom heb ik gezegd dat ik nooit buiten mn werk afspreek behalve met haar, waarom heb ik die ander beloofd haar n lift te geven, hoe smeer ik m voordat ik afscheid moet nemen.
Echt 11hr is net aan, wat een stress!


:D:D:D
 
Een driehoekje luxor-hoergada bij trans is toch ook 11 uur sturen? Alleen stap je niet af aan de andere kant om lekker een paar dagen vakantie te vieren. Wel heb je een mooi tentje op rij 10 waarin je tijdens de vlucht lekker mag uitrusten..:haha:
 
Een driehoekje luxor-hoergada bij trans is toch ook 11 uur sturen? Alleen stap je niet af aan de andere kant om lekker een paar dagen vakantie te vieren. Wel heb je een mooi tentje op rij 10 waarin je tijdens de vlucht lekker mag uitrusten..

precies! en wat doe je dan liever!
de case zoals birdmare schrijft doe ik dan liever! :D
 
@350

Ja wat een straf, met 8 gewillige studentes op pad, bij aankomst je vol laten lopen en t af te blussen met een rondje skinny dippen met eerder genoemde studentes.
Ohja je moet van de baas ook nog ff op zn kosten waterskieen, surfen en af en toe een tourtje doen.
Verder dwingt hij je om in top restaurants met 20% korting te eten, waarna je als verantwoordelijk vlieger ff de dames weer de nieuwste nachtclubs laat zien.
Nee, gloof me ben blij als ik ff 11hr over de oceaan kan staren om bij te komen!

:D:D:D


Waar kan ik me inschrijven? :grijns:
 
Back
Top