Ryanair secundaire voorwaarden?

Hmmmm, klinkt als propaganda want ik weet van niks.
Tsja, even David O'Brien bellen, die heeft het statement uit laten gaan, die kan je vast wel vertellen of het management talk is, of daadwerkelijk een echte maatregel. En ik vrees dat bijna niemand, bij welke club dan ook, aan zoiets ontsnapt dit jaar..
 
Zie hem later deze week. Het punt is dat er bij Ryanair altijd een bepaalde 'draai' (laten we maar zeggen) aan dit soort dingen wordt gegeven voor de buitenwereld.
 
Zie hem later deze week. Het punt is dat er bij Ryanair altijd een bepaalde 'draai' (laten we maar zeggen) aan dit soort dingen wordt gegeven voor de buitenwereld.
Je bedoelt de bijna onbegrijpelijk ingewikkelde management taal, welke alleen in de diepste krochten van de hel volledig begrepen wordt?
 
Ja. The dark lord in Mordor heeft bij MOL stage gelopen vroeger.
En nadien heeft hij zijn dark minions over de gehele aarde gezonden om verschillende airlines te gaan runnen...

Ik vrees dat er niets anders op zit dan dat de cockpit-fellowship the-one-E-ticket (my precioussssss) terug te brengen naar airport-doom en de open haard van de first class lounge te gooien...
 
Op CNN zojuist, MOL geeft persconferentie:
Dat pondje voor de plee is maar een plan. Hij had ook andere plannen gehoord: Pleepapier met zn kop erop te koop voor pond per velletje...Persoonlijk zag hij daar wat meer been in...De beste man is de plot kwijt
 
Nee vriend. De man is ijzersterk in marketing.
Een reporter maakte een grapje tijdens een interview over betalen voor de WC en daar is hij meteen op ingesprongen omdat hij publiciteit rook.
 
Three E-tickets for pilots cruising the sky.
Seven for groundstaff in their halls below.
Nine for poor cabin crew doomed to fly.
One for the Dark Lord on his dark throne.
In Dublin where the shadows lie.
One ticket to fly them all, One website to find them.
One ticket to bring them all and at the airport bind them.
In Dublin where the shadows lie.
 
Three E-tickets for pilots cruising the sky.
Seven for groundstaff in their halls below.
Nine for poor cabin crew doomed to fly.
One for the Dark Lord on his dark throne.
In Dublin where the shadows lie.
One ticket to fly them all, One website to find them.
One ticket to bring them all and at the airport bind them.
In Dublin where the shadows lie.

:passed:

-Menthu
 
Back
Top