Post hier je mooie pics.

Maradi Airport!

Mooie foto's man, brings me back! Ik zie geloof ik Niamey Niamey (altijd 2x bellen) en Maradi dan, wat een geweldig terminal gebouw! Geloof in het begin van dit topic staan een paar van mijn foto's die ik daar heb genomen.
Kwamen bij jullie landing ook zoveel mensen kijken? Wij hadden het halve dorp dat Maradi uitliep. Plus de brandweer man (met rode petje) moest perce met de Saab op de foto hahaha. Leuk! Keep posting SVP :)

RR

nda6qe.jpg
 
Hey RR,

Die brandweermannen zijn inderdaad van Maradi, de rest was vooral op Zinder gemaakt. Net zo'n type veld. Ook bij ons kwam het hele dorp uitgelopen om naar die Fokker te gaan staren. Gaaf man.

Vloog jij daar lijndiensten of meer charterwerk?

zinderklein.jpg

zinderchart.jpg


Agades
agadesklein1.jpg

agadesklein.jpg


Ciao
 
Zinder ben ik ook nog geweest, zels nog 3 dagen overnacht. Ik was daar destijds voor een charter van een groep amerikanen die een hoop geld hadden geinvesteerd in allerlei voorzieningen in Niamey, Maradi, Zinder, Mopti en Timbuctu. Die kwamen na 6 maanden weer bekijken hoe het ervoor stond.Anderhalve week door Mali en Niger is slecht voor je schone overhemden ;)
Jullie zitten er voor lijndiensten?
 
Haha, slecht voor je overhemden. Tja het is een beetje stoffig. En redelijk warm...
Ja wij doen daar lijndiensten tegenwoordig. Best wel mooi werk, lekker rustig. Alleen is het zicht af en toe wat slecht.
 
Our latest E170 ready for departure from LCY rwy09. Only three weeks old. Runway inspection in progress. More here.

3995752697_d08d3e2624.jpg

Nice picture dude,

Is dat niet irritant om de hele tijd de galley in te moeten kijken? ipv naar buiten, zit wel een beetje in het zicht of lijkt dat zo door de foto?
 
Nice picture dude,

Is dat niet irritant om de hele tijd de galley in te moeten kijken? ipv naar buiten, zit wel een beetje in het zicht of lijkt dat zo door de foto?

Foto is vanaf jumpseat. Vanuit je eigen stoel heb je daar geen last van. En je draait hem heel simpelweg uit als je er geen gebruik van maakt. Zit ook dimknop op (is ook uitknop).
 
Hoort misschien niet helemaal hier thuis. Studente op haar eerste solo vlucht, net gebeurt hier op het vliegveld. Ze lande gewoon en reed ineens linksaf het gras in.

dsc0006.jpg
 
Nee die komen hier niet :) Ze vloog haar eerste solo vlucht, ze lande gewoon en reed ineens de baan af. Alle brandweer er bij, later ook nog de politie voor een rapport. Het rapport zal over een tijdje wel op internet komen, dus dan weten we wat er aan de hand was. Niet zo spectaculair allemaal, maar voor een vliegveld waar nooit iets bijzonders gebeurt (gelukkig eigenlijk) was het voor ons leuk om zoiets onschuldigs te zien.
 
Wellicht dat één van haar pumps van de pedalen afschoot, of dat ze iets te hard aan één kant remde, of met de voeten bovenop de pedalen geland en daardoor een klapband aan 1 kant gehad, of brake lek aan 1 kant of gewoon stress... talloze mogelijkheden.
 
Back
Top