Post hier je mooie pics.

Nou daar gaatie dan! Even een kleine selectie...


Gigantische rotsformaties in het noorden van Afghanistan;
large.jpg



De haven van Rotjeknor:
large.jpg


De Sahara:
large.jpg



:kiss:
 
Van mijn mobiel!
 

Attachments

  • DSC00129.jpg
    DSC00129.jpg
    24.1 KB · Views: 0
  • DSC01126.jpg
    DSC01126.jpg
    42 KB · Views: 0
  • DSC01125.jpg
    DSC01125.jpg
    23.5 KB · Views: 0
  • DSC00277.jpg
    DSC00277.jpg
    31.3 KB · Views: 0
Nou nog een paar dan... :)

Mijn huidige kantoortje:
large.jpg



En diep in de Afghaanse HinduKush dit dorpje helemaal afgesloten van de buitenwereld door de winter.
large.jpg



Uitzicht over een canyon Afghanistan
large.jpg



Scheiding tussen oceaan en woestijn
large.jpg



En nog een klein stukje Nederland; Zeeland met een mooie lage zon.
medium.jpg
 
Zo, wat een prachtige foto's zeg !

Hopelijk kan ik er later ook zulke uploaden - ondertussen blijf ik ongeduldig wachten op bijdragen van andere leden :biertje:
 
Zal later nog wel wat meer posten, als ik er zin in heb :) Deze stonden al online.

Uit het andere topic, net opgestegen in Göteborg en gaan weer richting huiswaards over het Kattegat:

miracleoflight.jpg


Alpen bij de Frans-Italiaanse grens:

shadow.jpg


Ergens in de buurt van Chamonix:

alpsevening.jpg


Londen: (had liever ook zo'n mooie nachtfoto ervan...)

London.jpg


Killarney National Park:

hills.jpg
 
Ik gebruikte eerst een Olympus C-7070wz , daarna de Nikon D80 en nu de D200.

Had ik eigenlijk veel eerder in moeten investeren... maar ja :)
 
Die Olympus neemt wel minder ruimte in al met al ;). Maargoed, DSLR geeft wel mooiere beelden natuurlijk. Enige nadeel is dat er zoveel accesoires bij komen kijken aan lenzen, filters etc. Vaak moet je altijd al 2 lenzen bij je hebben..

Maar waarom de overstap D80 - D200? Is dat verschil echt zo groot?
 
Ja echt een erg groot verschil, en ik vind de D200 veel handiger in gebruik. Veel meer opties en ook de beeldkwaliteit vind ik iets beter.
Verder ben ik laatste tijd veel bezig met timelapse-fotografie en de D80 had niet de optie om er een externe timer aan te hangen en ook geen interne timer-functie.

Tja ik heb altijd zon piloten koffer bij me... en daar past altijd wel mijn D200 in. Laatste tijd heb ik er vooral de 10,5mm op, en de 18-135mm heb ik er ook vaak bij zitten. Al met al valt het reuze mee hoeveel ruimte het inneemt eigenlijk.
Voor mij weegt de kwaliteit van de foto's in ieder geval zwaar op tegen het gewicht en grootte.
 
Potverdrie, wat een supergaaf topic dit. Van mooie foto's kan ik geen genoeg krijgen.

Ik ga zelf ook beginnen met fotograferen en ben nu aan het sparen voor de Sony Alpha 300.
 
Waarom de Sony als ik vragen mag?
Ik heb destijds uiteindelijk gekozen tussen de Nikon en de Canon omdat die merken de meeste lenzen en assecoires hebben. Na veel wikken en wegen en kijken heb ik uiteindelijk voor Nikon gekozen en daar ben ik nu erg blij mee.

Een body doe je maar een tijdje mee, lenzen zijn een investering. Als je nu dus veel geld in een Sony gaat stoppen zal je je keuze voor de lenzen ook behoorlijk beperken.

Handige link is www.dpreview.com voor camera's en www.photozone.de voor lenzen.
 
Waarom de Sony als ik vragen mag?
Ik heb destijds uiteindelijk gekozen tussen de Nikon en de Canon omdat die merken de meeste lenzen en assecoires hebben. Na veel wikken en wegen en kijken heb ik uiteindelijk voor Nikon gekozen en daar ben ik nu erg blij mee.

Een body doe je maar een tijdje mee, lenzen zijn een investering. Als je nu dus veel geld in een Sony gaat stoppen zal je je keuze voor de lenzen ook behoorlijk beperken.

Handige link is www.dpreview.com voor camera's en www.photozone.de voor lenzen.

Ik heb ook getwijfeld tussen Nikon en Sony. Ik kwam uiteindelijk bij Sony terecht. Ik vind de Sony de beste beeldkwaliteit hebben. Maar dat is natuurlijk maar een mening. Verder is de keus in lenzen voor mij ruim genoeg.
 
Back
Top