PO1

Hallo,

Ik heb op 21 april mijn PO-1, maar nu heb ik een vraagje.

Is het handig/verstandig om als je een hoge piep hoort bij de selectieve luistertest je koptelefoon aan de linkerkant af te zetten? Zodat je je volledig kan concentreren op de cijfers/letters aan je rechter oor?
Iemand ervaring hiermee of is er iemand die mij dit afraad?

Gr. Neil
 
Hallo,

Ik heb op 21 april mijn PO-1, maar nu heb ik een vraagje.

Is het handig/verstandig om als je een hoge piep hoort bij de selectieve luistertest je koptelefoon aan de linkerkant af te zetten? Zodat je je volledig kan concentreren op de cijfers/letters aan je rechter oor?
Iemand ervaring hiermee of is er iemand die mij dit afraad?

Gr. Neil

Slim gevonden, maar volgens mij zou je je zelf daarmee wel disqualificeren.
 
Is inderdaad niet toegelaten. Het is zelfs tijden de test niet toegelaten om uberhaupt nog aan je hoofdtelefoon te zitten! Een tip die ik wel kan meegeven: Ga met je hoofd naar de kant hangen waarnaar je moet luisteren. Worked for me!
 
Mag je de koptelefoon eigenlijk wel steviger tegen je oor aan drukken aan de kant waarnaar je moet luisteren?
 
Er werd niet verteld dat dat niet mocht

Van 1 oor afhalen, zou ik niet proberen.

Ik deed wel 1 oor aanduwen de koptelefoon

maar nog uit het niets, ging ik me concentreren bij bijde :huilt:
 
van 1 oor afhalen mag sowieso niet :p: gewoon heel goed concentreren op 1 oor! dat kan je oefenen met de luister test van Tjeerd
 
er hangt ook een camera in dat lokaaltje, dus ze controleren wel ( of het is gewoon een dummy om te imponeren :p)
maar je mag er dus inderdaad NIET meer aanzitten, maar dat is al een aantal keer gezegd ( ik echoooo :p: )
 
Volgens mij is dat nu normaal. Had gvss 2 dagen eerder dan gepland maar voor de rest gaat alles volgens de planning van de brief.
 
Vraagje:

Wat als je meer dan 2 jaar geleden PO1 hebt gedaan en daar bent afgevallen op de luistertest (wel de II gehaald). Vervalt dan de eis dat je deze keer beter moet presteren (dus bijv. max. 2 reeksen fout ipv 6 reeksen fout zoals vermeld door Nizell)?

Oftewel; begin je met een schone lei?
 
Als het goed is niet. Wanneer je wanneer dan ook een test niet hebt gehaald zul je deze de volgende keer moeten halen met herkansings normen. Wel is het zo dat een positief resultaat 2 jaar blijft staan, maar deze 2 jaar geld alleen voor een positief resultaat.
 
Gister PO-1 Gehaald!!
in totaal van de ongveer 15 man, 4 door..

Nu meteen aankomende maandag en dinsdag GVSS, zijn er hier andere die ook op deze datum moeten?
 
Back
Top