PO1

WOW wilco, dat is idd ERG goed!
Gefeliciteerd man, goed gedaan :)

Mijn resultaten waren (iets) minder:

Selectieve Luistertest: 4 fout
Hand-oog coördinatie: Joystick 6, linkerpedaal 5, rechterpedaal 6
Ruimtelijk inzicht: 10 van de 60 fout

achja, verschil moet er wezen zeg ik dan maar. :grijns:

Succes met het leren van je GVSS, ik ben er nu ook mee bezig, donderdag begint het feest!
 
haha bbastienne, je wist toch al dat ik em een week geleden al gedaan heb? XD
ik vermeldde alleen even voor de gein mijn resultaten van een week geleden, maar ik vind het altijd leuk om 2x gefeliciteerd te worden hoor :kiss:
 
haha bbastienne, je wist toch al dat ik em een week geleden al gedaan heb? XD
ik vermeldde alleen even voor de gein mijn resultaten van een week geleden, maar ik vind het altijd leuk om 2x gefeliciteerd te worden hoor :kiss:

en dan te bedenken dat jij mij helemaal niet hebt gefeliciteerd vorige week met m'n verjaardag.....;)
 
Bedankt voor de felicitaties!:D

Nee, ik ben geen drummer en ik heb nog nooit gevlogen, maar ik heb me wel zo goed mogelijk voorbereid. Dat programma van Tjeerd heeft bij mij veel geholpen, ik heb pedalen gekocht en ben met dat programma gaan oefenen.

Het ruimtelijk inzicht heb ik geoefend door de test op internet een paar keer te maken, en de selectieve luistertest van internet heb ik een keer gedaan.

Na de selectieve luistertest had ik trouwens wel het gevoel dat ik het ontzettend slecht had gemaakt. Dit kwam doordat er bij heel veel reeksen (ongeveer de helft) minder cijfers in moesten worden gevuld dan dat er vakjes waren. Ik had zelfs een stuk of 5 keer dat ik bij het eerste deel van de reeks maar 2 cijfers had staan.
Achteraf heb ik me daar dus voor niks over druk gemaakt, want ik heb maar 1 fout gemaakt.

Volgende week dinsdag GVSS, heb er zin in!:D


Wilco
 
Gefeliciteerd Wilco, top resultaten!
In jouw geval heeft die test van Tjeerd dus wel degelijk gewerkt?
 
Gefeliciteerd Wilco, top resultaten!
In jouw geval heeft die test van Tjeerd dus wel degelijk gewerkt?

Bedankt Maverick!

Ja, het programma van Tjeerd heeft mij wel degelijk geholpen bij de PO-1. Hierdoor hoefde ik niet meer na te denken over de bewegingen die je moet maken met de pedalen en joystick. De pedalen en joystick reageren bij de PO-1 wel een stuk gevoeliger dan bij de test van Tjeerd, maar je krijgt een paar minuten om te oefenen. Dit was voor mij in ieder geval genoeg tijd om eraan te wennen.
Dus ik denk dat wanneer je de test van Tjeerd kan doen zonder er bij na te denken wat je moet doen, dat dan de test bij de PO-1 ook moet lukken.
Maar, iedereen heeft een eigen manier van voorbereiden, en dit was de beste manier voor mij.

Wilco
 
Na de selectieve luistertest had ik trouwens wel het gevoel dat ik het ontzettend slecht had gemaakt. Dit kwam doordat er bij heel veel reeksen (ongeveer de helft) minder cijfers in moesten worden gevuld dan dat er vakjes waren. Ik had zelfs een stuk of 5 keer dat ik bij het eerste deel van de reeks maar 2 cijfers had staan.
Achteraf heb ik me daar dus voor niks over druk gemaakt, want ik heb maar 1 fout gemaakt.

dat had ik dus ook! echt balen, had zelfs al lopen tellen dat als ze allemaal vol moesten zijn, ik 13 fouten zou hebben. ik meteen stressen, voor niks dus :dozey:
 
Gefeliciteerd man! Op naar GVSS, weer goed voorbereiden, jaja het begint weer allemaal van her. Ik had 1 foutje meer op ruimtelijk inzicht en 1tje minder op de luistertest, voor de rest hetzelfde :D.
 
Is het nog steeds zo, als je een herkansing PO1 doet dat je de onderdelen die je destijds wel heb gehaald niet meer over hoeft te doen?
 
Is het nog steeds zo, als je een herkansing PO1 doet dat je de onderdelen die je destijds wel heb gehaald niet meer over hoeft te doen?

Je moet ze wel weer doen, maar ze tellen niet mee. Maargoed, als je het de eerste keer hebt gehaald, haal je die test de tweede keer ook wel, dacht ik zo.
 
Ik had `s middags zorgde ivm met openbaar vervoer dat ik er ongeveer een uur van te voren zat. Maarja meestal loopt t toch nog wel iets uit daar op het cml;) Gratis lunchbonnetjes:grijns:
 
Ik had `s middags zorgde ivm met openbaar vervoer dat ik er ongeveer een uur van te voren zat. Maarja meestal loopt t toch nog wel iets uit daar op het cml;) Gratis lunchbonnetjes:grijns:

oke dan ga ik maar eens slapen als ik er een uur van te voren wil zijn
 
Back
Top