PO1

Nee niet gehaald.

Het onderdeel waar ik het mist bang voor was.

Had ik verneukt

De luistertest, opeens was ik mijn concentratie kwijt
 
Hoe ging het Nizzell? Morgen ben ik aan de beurt :D

ga heel vroeg weg

ik rekende op 1 uur van te voren aan wezig te zijn, en dat werd 15 min.

Door vertraging NS :rolleyes:

En er was een persoon half uur te laat, die stond in de file .
 
Jammer man! Hoe ging je de oefen luistertest af? Ik neem de trein van 9:04 vanuit Leeuwarden. Hoelang duurt de bus er ong. over? Moet om 12:00 aanwezig zijn.
 
Last edited:
Bus vanaf station is ong. 15 a 20 min.
Kampweg eruit;)
Nizzel de rest wel alles goed? Zoja dan is het bij de herkansing een eitje voor je:)
 
tsja

dan mag ik maar 2 reeksen fout hebben.

Een foutje maak je altijd
dus 2 ook

Ik weet nog niet wat ik doe.

ik ga eerst kls probere
 
tsja

dan mag ik maar 2 reeksen fout hebben.

Een foutje maak je altijd
dus 2 ook

Ik weet nog niet wat ik doe.

ik ga eerst kls probere

2 fouten lukt prima hoor. Er zijn genoeg mensen die er geen of eentje fout hebben. Dat kan jij, als je de rust vindt en de concentratie behoudt, ook (Tjakkaaa!). Tevens is niet geschoten altijd mis.

(KLS is overigens ook geen verkeerde keuze hoor ;), kan je naast de selectie KLS evt niet de PO1 van de luchtmacht overnieuw doen?)
 
2 fouten lukt prima hoor. Er zijn genoeg mensen die er geen of eentje fout hebben. Dat kan jij, als je de rust vindt en de concentratie behoudt, ook (Tjakkaaa!). Tevens is niet geschoten altijd mis.

(KLS is overigens ook geen verkeerde keuze hoor ;), kan je naast de selectie KLS evt niet de PO1 van de luchtmacht overnieuw doen?)

ja denk het wel

maar als ik erdoor heen ben bij de kls

Dan ga ik niet nog eens luchtmacht opnieuw proberen.

Dan zegt de klm volgens mij al, je motivatie is niet goed genoeg, je wilt eigenlijk wat anders.

WEGWEZZEEEE !!
 
Echt als alleen de luistertest verkeerd ging en je hand voet oog was wel goed, dan zou ik het zeker nog eens proberen! Ik had laatste keer bij luistertest ook 0 fout, zo moeilijk is die niet;) Bijna iedereen zakt op die hand voet oog coordinatie.
 
Echt als alleen de luistertest verkeerd ging en je hand voet oog was wel goed, dan zou ik het zeker nog eens proberen! Ik had laatste keer bij luistertest ook 0 fout, zo moeilijk is die niet;) Bijna iedereen zakt op die hand voet oog coordinatie.

het enige waar ik daarbij last van had was dat ik verrekte veel zin kreeg in taart..
 
@Nizzell,

Jammer dat je het niet gehaald hebt man.. Als ik jou was zou ik het zeker nog wel een keer proberen ;) Veel vliegers in opleiding hebben een onderdeel wel eens een keer moeten herkansen!

PS: Je weet dat de KLS bijna niemand aanneemt op dit moment he? En dat de klassen van dit jaar en volgend jaar al lang vol zitten? Het is misschien ook niet onverstandig om naar andere goede scholen te kijken (EPST, NLS, DFA, MVVL)
 
Ja ik kijk ook rond naar de andere.

Als ik aangenomen zou worden bij kls en moet over een jaar beginnen met de opleiding.

Zou ik daar geen problemen mee hebben.

Maar ik heb het gevoel dat kls het meest te bieden heeft.
En de andere opleidingen/maatschappijen niks voorstellen.

Zoals European Aviation Agency (EAA) dan heb je je opleiding in spanje.

Maar als je je brevet hebt, moet je nog eens een maatschappij gaan zoeken.
waaronder de grootste transavia je zouden kunnen aannemen.:boring:
 
@ Nizzell ik zou het zeker nog een keer proberen als ik jou was! Had zelf 0 fout en het is gewoon te doen als je je goed concentreert. Oefen de test van Tjeerd goed en de kans dat je het dan haalt is gewoon groot!
 
Back
Top