Participaties in kisten op EHRD

echodelta

Member
Beste allemaal, ik ben geinteresseerd in deelname /participatie / share in een kist op EHRD.
Weet iemand van beschikbare participaties?
 
Last edited:
Daar hebben we weleens een draadje hier over gehad. Ik ben in principe ook wel geinteresseerd - bijvoorbeeld ook met onderhandse verhuur via de VCR om de kosten te drukken. Ben alleen vrij blut nu.

Ik zoek het liefst een IFR reiskist.
 
reiskist?

reiskist?

afhankelijk van je uren en vaardigheden is er wel iets mogelijk.

Ik ben eigenaar van N623TC.
dit is een Commander 114TC met alles wat je voor IFR nodig hebt en daarbij een Turbo, TKS en O2

Het is een super(reis)kist maar ook een vliegtuig waar je heel netjes mee moet omgaan.

Ik overweeg 3 programma's:
participatie
maandprijs en een aangepast uurtarief
uurprijs

Vanzelfsprekend moet je hem dan ook voor een paar dagen mee kunnen nemen. Het is immers een reiskist.

Het toestel is alleen geschikt voor ervaren vliegers en je moet tenminste 10 uur op het type hebben van de verzekering.

Hij staat op rotterdam.


als je informatie wil, graag persoonlijk bericht

Het vliegtuig:http://www.flugzeugbilder.de/show.php?id=1009700

de cockpit:cockpit.jpg
 
Last edited:
@WSH, heb je PM gestuurd, zal ook nog even bellen dit weekend. Heb ook gemaild op de Cirrus en heb inmiddels de info in mijn mail ontvangen. Begrijp dat dit nog enigzins under constructions is met instapprijzen vanaf 11k voor 1/10 aandeel = 60 uur @ Eur 139 pu.
Nog andere kisten waarvan bekend is dat er shares mogelijk zijn?
 
Klinkt niet verkeerd 139 euro per uur.

Ik heb ook wel interesse in een kist op EHRD.

Eerdere stichtingen: piper pilots en diamond flyers lijken naar volledige tevredenheid te werken !
 
Als er voldoende interesse is, wil ik me graag verdiepen in de mogelijkheid om een dergelijke constructie op EHRD op te zetten.
Mogelijke kisten:

- Cirrus SR 20
- Diamond Da40 (TDI)
- Andere TBD

Hoor graag of er interesse is.
Vanaf 10 pers is het ook prijstechnisch interessant met een meer dan voldoende beschikbaarheid. Bij ca 15-20 personen kan er bij Da40 voor prijzen rond de 100 euro nat gevlogen worden (obv bloktijden).
 
Piper stichting op EHRD

Piper stichting op EHRD

Allen,

Na de enthousiaste en succesvolle verhalen van de Piper Pilots en de Diamond Flyers op EHLE willen we graag de mogelijkheden bekijken een soortgelijke stichting op te zetten op EHRD.

Het project staat echter nog in de kinderschoenen; wij zijn op dit ogenblik nog bezig de fundering te leggen waarop een mogelijke stichting gebouwd kan worden.

Het streven is om als groep een N-geregistreerde Piper Arrow III op EHRD te exploiteren.

Alles valt of staat natuurlijk met voldoende animo. Het totaal aantal participaties zal tussen de 15 en 20 bedragen. Op dit ogenblik zijn er reeds 7 serieuse participanten. Wij zijn dus in deze fase vooral op zoek naar andere geinteresseerden.

Met vriendelijke groet,

Flylikeapro
 
I'm also interested to start a group for a Cirrus SR20 or SR22.
Financing available to lower the startup costs, competitive rates.


For details PM me
 
Kun je niet beter wachten tot de nieuwe EASA regelgeving mbt N-reg in Europa definitief is, zodat de consequentie helder en vast zijn?
 
Participatie in SR20(N-registratie) op EHRD

Ik ben samen met een vriend eigenaar van een SR20 op EHRD. Wij zijn op zoek naar een uitbreding met 1 of 2 participanten. Mocht je interesse hebben of geïnteresseerden kennen wil je dit ons aub dan laten weten (0653 348967).
 
Back
Top