J
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • En Vliegen in San Diego ben ik serieus aan het overwegen. Als het zover is kan ik je raad wel gebruiken.

    Gr Ahmet
    Hoi Veenstra,
    Je gaat weer naar the USA. Klinkt weer spannend. Dat land heeft wel iets. Ik heb 38,2 uur waarvan 3,5 uur solo. Als ik een groffe schatting maak denk ik dat de prijs overal zelfde is. Geen groot verschil in ieder geval. Ik dacht dat jij bijna je checkride moest doen. Vreemd dat het het hier nog steeds te duur is. Zelf heb ik nog geen beslissing gemaakt over hoe en waar het af te maken. In Turkije kan het ook. Welke van die landen zal mijn theorie certificaat goed keuren. Dat is belangrijk. Anders ga ik heel mischien naar UK. Heb je enige tips?

    USA kost mij. Visum 100 euro + 500 e vliegticket + TSA 130 euro + Hotel voor twee weken 400 euro+ 10 lessen ( +/- 2500 dollar)=(1750 euro) = totaal ongeveer 3000 euro. Kan het niet in Nederland voor deze prijs?

    Ja ik woon in Roermond. Ik weet niet waar ik ga vliegen Maar gratis touch and go's klinkt heel aantrekkelijk. Ik ga zeker alle vliegmogelijkheden in de regio bekijken.


    Gr. Ahmet
    Hoi Veenstra,

    Fijn om te horen dat er ook leuke verhalen zijn. Mijn problemen waren niet met de toestellen maar met de instructeurs. Ik heb nog maar twee dagen om minimaal 5 solo cross countries te doen. Op zich wel mogelijk maar deze mensen werken niet mee hier. Als ik terug moet komen naar Amerika dan wil ik ook wel naar FLYAAA omdat daar de gebied bergachtig is. Ik heb zojuist ook je weblog gelezen. Heel mooi en leerzaam. Wel erg jammer dat je net niet je checkride kon doen. Voor die checkride heb ik twee keer mijn ticket verzet. Mijn 6 weken verlof zit erop. Als ik die problemen met de instructeurs niet zou hebben was ik ook in 3 weken klaar denk ik. Maar San Diego zit zeker in mijn lijstje om ernaartoe te gaan. Op zn minst om vlieg uren te maken. Petje af voor je dat je al die maanden bereid bent om te wachten voor je PPL. Want ik kan echt niet wachten om terug te zijn in NL en dan een rondvlucht boven Roermond te maken.

    Gr Ahmet
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top