Eigenlijk verschilt dit topic helemaal niet zoveel van andere topics en eigenlijk zegt Radar elke keer hetzelfde: het is een onverantwoord risico, want: overschot aan piloten, geen groei meer in de markt, T&C's gaan achteruit, schuld kan niet afbetaald worden, kwaliteit vliegopleidingen is ondermaats, en dit alles leidt financiële problematiek.
Kortom: iedereen die er alsnog aan begint heeft het niet begrepen.
En wat als je WO geschoold bent? En als blijkt dat je vervolgens ook over de capaciteiten beschikt om een goeie piloot te zijn? Dan heb je volgens mij een prima basis om het risico aan te gaan.
Dan is het hopen op hoogconjunctuur, en een stiekeme aanname bij een mainline- en zo niet, dan verzuip je niet per sé in de financiële problemen, maar moet je gewoon even langer wachten met een huis kopen.
Laat ik de vraag anders stellen: voor welke aspirant is het risico wél aanvaardbaar?
Kortom: iedereen die er alsnog aan begint heeft het niet begrepen.
En wat als je WO geschoold bent? En als blijkt dat je vervolgens ook over de capaciteiten beschikt om een goeie piloot te zijn? Dan heb je volgens mij een prima basis om het risico aan te gaan.
Dan is het hopen op hoogconjunctuur, en een stiekeme aanname bij een mainline- en zo niet, dan verzuip je niet per sé in de financiële problemen, maar moet je gewoon even langer wachten met een huis kopen.
Laat ik de vraag anders stellen: voor welke aspirant is het risico wél aanvaardbaar?