... W8Het lijkt me dat ze met een take-off clearance op zak A26 voor W6 aangezien hebben
... W8Het lijkt me dat ze met een take-off clearance op zak A26 voor W6 aangezien hebben
Mensen, waar komt die diep gewortelde haat tegen KLMers hier vandaan?
Ik vlieg nog niet zo lang maar ik heb echt tot nu toe bijna alleen maar relaxte mensen in de cockpit gehad..
Onassis: "Ik wens niet die kist te zijn die net richting baan taxiet en 1 of andere eikel vliegt kneiterhard mn cockpit en mn leven aan gort omdat hij achterom naar de meisjes aan het kijken was (zo kan je het toch ook zien?) en hij/zij komt ermee weg omdat "een KLM-er ook maar een mens is".....JEUK!!!!!"
Wat een verschrikkelijk debiele opmerking van iemand met meer dan genoeg uren.
"Veel sterkte gewenst aan de vliegers"...yeah right...ze mogen blij zijn dat er niets ernstigs is gebeurd.
En laten we maar hopen dat Onassis nooit zo'n eikel zou zijn om van een taxiway met gele lijn en groene verlichting op te stijgen in plaats van een runway met een dikke witte centerline en bijbehorende baanverlichting.
DLMAC: Ook schrijf ik mn taxiclearance vanuit AMS niet op......iets wat ik op LHR wel doe....snap je?
Waarom doe je dat niet in AMS? Is het daar altijd zo'n strak programma dat je altijd dezelfde route taxied naar dezelfde baan? Geen "hold short of.....", overstappen naar een andere taxi baan halverwege e.d.?
eeeeuuuhhh!!!
makkelijk taxien op SPL, die gasten zijn op hun thuisbasis van een taxibaan opgestegen..
de complacency druipt eraf in je post nosig!!
Ze waren niet verdwaald, ze dachten alleen dat ze op de baan stonden (althans, ik denk dat dat redelijk aanneembaar is).
Hmm nosig ze waren zich niet bewust waar ze waren mischien tijdelijke (ver)dwaling ??
Maar hoe staat het nou precies in jullie SOP's omschreven om een baan te identificeren tijdens de line up?