Okki, okidoki, wellicht dat ik dan jouw steun aan de quote van FD zo interpreteerde als het wegwuiven van een fout. Hij zegt "Big freaking deal..." en mwoah, ook al kan iedereen deze fout maken, blijft voor mij toch nog steeds een big freaking deal indeed!
Ik heb het eerder gezegd: Landen voor het begin van de baan zou in een ander geval kunnen betekenen dat je main gear in de modder en/of de approach lights terechtkomt, en bij het begin van het asfalt allerhande schade kan ontstaan, van afgebroken mains, nosegear door de klap en wat nog meer.
Bovendien met zo'n lage approach zou een plotselinge afname van 5 knopen headwind kunnen betekenen dat de kist op het strand zou zijn geland, een paar auto's en mensen had meegenomen. Dáárom is de touchdown zone 300 meter na het begin van de baan.
Ik heb het eerder gezegd: Landen voor het begin van de baan zou in een ander geval kunnen betekenen dat je main gear in de modder en/of de approach lights terechtkomt, en bij het begin van het asfalt allerhande schade kan ontstaan, van afgebroken mains, nosegear door de klap en wat nog meer.
Bovendien met zo'n lage approach zou een plotselinge afname van 5 knopen headwind kunnen betekenen dat de kist op het strand zou zijn geland, een paar auto's en mensen had meegenomen. Dáárom is de touchdown zone 300 meter na het begin van de baan.