Is dit normaal?

Veel mensen die al lang op een ica bak zitten zijn alleen nog maar aan het knoppen drukken.

Zal meer de company policy zijn; hier wordt het gestimuleerd om veel op 't handje te vliegen. Vorige SIM werd nog besteed aan het draaien van mooie visuals; gewoon om het niet te verleren. Ik draai nu misschien 3 visuals per jaar in plaats van 5 per maand, maar geniet er nog steeds van.
 
Gelukkig dat jullie niet op EHMZ staan te posten. Ik probeer wel eens vóór het begin van de baan al gestopt te zijn (echte short field landing). Ben ik dan strafbaar trouwens? (ivw kijkt toch niet mee?)
 
And 19, coming into KL without PM me? Shame on you. Next night stop we go to the Heeren Soiciteit, want die heb ik al wel opgezet.
Your favourite wine??

Hi Art,

KUL is flown out and back. Used to come a few days for the Sim but don't do that anymore either. I'd certainly PM you if I was spending any time in KL.

Breek Overload de bek niet open. Over drie jaar zijn ze captain..

Yep - the blind leading the blind. :rolleyes::rolleyes:

In India a new F/O is not allowed to do take-offs and landings for the first 500 hours on Type. So basically it's a single Pilot operation - with a radio operator.

I understand these guys upgrade at around the 2500-3000 hour mark.

At the same time they are also getting rid of their experienced Expat Captains and F/O's.

This has been tried before with predictable results.
 
Andersom weet ik er ook nog wel ééntje; ik heb al meerdere keren met een baas gevlogen die AL LANG met pensioen had moeten gaan.

Wat moeten we met deze vergane goden doen?
 
Andersom weet ik er ook nog wel ééntje; ik heb al meerdere keren met een baas gevlogen die AL LANG met pensioen had moeten gaan.

Er is maar 1 ding erger dan dat.......


Een CO die denkt dat ie baas is........:rolleyes:
 
Nee , een baas die beter terug co zou worden : daar win je de oorlog mee
 
nee of een baas die serieus denkt dat de controllers meer geld verdienen als ze meer radar vectors geven, en hij was echt serieus :eek:
 
Wat een idioot, iedereen weet dat controllers gewoon in vliegtuig bloktijden gedeeld door aantal vliegtuigen per dag betaald krijgen ( Block Time / Number of Planes per day ). Daarom krijg je soms wel es een beroerde vector of denk je dat het allemaal wel wat sneller zou kunnen als hij maar dit en dat zou doen!
 
Back
Top