Is dit normaal?

Lijkt me niet normaal. Al is het St.Maarten, treshold is treshold.
 
Dit lijkt me ook een beetje een te "short field landing" zeker met een 74
Na de threshold lijkt me ok maar daarvoor......
 
Haha. Hij is mooi.! Ach...wat wij met een ATR42 konden op SXM, moet met een 74 toch ook kunnen... ;)
 
Ken de achtergronden niet waarom dit gebeurd, maar normaal zou ik zeggen: "toch nog maar een paar vluchten met een linetraining captain" ;)

Is dit dus het hoge kwaliteits niveau van de KLS meneer de Haan? :D :D
Sorry maar dan doen wij "vrije markters" het toch beter ;)
 
Last edited:
Ach als iedereen op de nummers zou landen had je geen displaced treshold nodig gehad. You win some you loose some :eek:

Vindt het nog het mooiste dat alle leden die stoer onder de glide slope staan allemaal wegduiken. Als je de andere foto van de landing op de site ziet is dat duidelijk.
 
Tsja, valt er te achterhalen wie/hoe etc vraag je je dan af. Die displaced is natuurlijk niet voor niets neergelegd...
 
Mooie foto, maar slechte zaak. Met een beetje pech zak je nog door het asfalt heen daar! Inderdaad nog maar eens met een linetrainer gaan vliegen!
 
Gewoon gevalletje van oops, zakte er iets onderuit. Niks aan doen, je hebt namelijk niks aan het asfalt dat achter je ligt. :airforce: :airforce:

Mzzl
 
Slechte landing. Shit happens!
Heeft iedereen wel eens, en als je zegt of denkt van niet dan lieg je.

Beetje jammer alleen voor de PF dat het zo op airliners.net staat :)
 
Wellicht was 't zo'n " onder de maat presterende kls-er "waar klm last van schijnt te hebben?
Zo ja , dan is de kritiek op de klm luchtvaartschool wel terecht vind ik.
Je mag niet onder de glide of de PAPI , dat ze dat niet krijgen op school....
Da's ook de laatste keer dat'ie de landing eens mag doen van " de baas ":grijns:
 
jaap stobbe said:
Wellicht was 't zo'n " onder de maat presterende kls-er "waar klm last van schijnt te hebben?
Zo ja , dan is de kritiek op de klm luchtvaartschool wel terecht vind ik.
Je mag niet onder de glide of de PAPI , dat ze dat niet krijgen op school....
Da's ook de laatste keer dat'ie de landing eens mag doen van " de baas ":grijns:

Laag, lager, laagst...

U zou nog uw broek afsteken om de KLS te kakken te zetten.

Je zou toch wat zinniger verwachten van een piloot.
Niets intelligenter te concluderen uit een slechte landing dan een ganse school te gaan viseren?

Het kan iedereen toch overkomen een slechte landing (wat natuurlijk geen excuus mag zijn...)

Ik versta uberhaupt het gekak op de KLS niet, alles wordt aangegrepen om ze de grond in te boren. Zelf de meeste ridicule dingen.
De enige die hier onder de maat presteren zijn degene die alles aangrijpen om KLS/KLM in het belachelijke te trekken.
 
Cpt. Relax said:
Laag, lager, laagst...

U zou nog uw broek afsteken om de KLS te kakken te zetten.

Je zou toch wat zinniger verwachten van een piloot.
Niets intelligenter te concluderen uit een slechte landing dan een ganse school te gaan viseren?

Het kan iedereen toch overkomen een slechte landing (wat natuurlijk geen excuus mag zijn...)

Ik versta uberhaupt het gekak op de KLS niet, alles wordt aangegrepen om ze de grond in te boren. Zelf de meeste ridicule dingen.
De enige die hier onder de maat presteren zijn degene die alles aangrijpen om KLS/KLM in het belachelijke te trekken.

Aan dit stukje tekst ga ik twee woorden verspillen: Korreltje zout...
 
Back
Top