GVSS data KLS

Ik heb maandag 14 september mijn PO2 gehaald. Nu heb ik van 28 september tot 1 oktober mijn gvss. Nog meer mensen van hier op deze datum?
Verder zal ik gewoon dezelfde levensbeschrijving als bij PO2 mee kunnen nemen?

groet klm312
 
Hallo Klm312,

ten eerste gefeliciteerd met het halen van PO2!
Wat betreft de levensbeschrijving. Ik zou toch aanbevelen de kritiek / vragen van je psycholoog er in te verwerken / beantwoorden. De KlS heeft straks je psychologisch rapport. Mochten resultaten hiervan en je levensbeschrijving niet stroken, zou je hier lastige vragen over kunnen krijgen.

Succes straks bij de GVSS.

gr,

Jeroen
 
Hebben nog meer mensen van hier de GVSS van 28 september tot 1 oktober?
Zo ja heeft een van jullie al een hotel geboekt? En heeft voor de rest nog iemand tips over welk hotel te nemen, Het mercure of het trefpunt?
 
Hebben nog meer mensen van hier de GVSS van 28 september tot 1 oktober?
Zo ja heeft een van jullie al een hotel geboekt? En heeft voor de rest nog iemand tips over welk hotel te nemen, Het mercure of het trefpunt?

Beide hotels hebben zijn voor en nadelen:

Het Trefpunt:
+ Dichtbij het vliegveld
+ Goedkoop
+ Vriendelijke eigenaren
- Geen eigen toilet/douche
- Comfort is minder dan in het Mercure Hotel

Het Mercure:
+ Comfortabel
+ Vriendelijk personeel
+ Goed ontbijt
- Relatief duur
- Afstand tot KLM FA (als je moet fietsen)
 
Meer mensen die 14-17 dec. moeten verschijnen voor de GVSS? En hoe zit het trouwens met de huisvesting? Gaan de meeste mensen in het Mercure hotel overnachten of kiezen ze de goedkopere variant bij De Punt? Laatste vraag: hoeveel mede "solicitanten" kan ik verwachten?
 
Hey, ik zit er 4-7 januari, misschien dat wat meer mensen nog kunnen reageren ^^

Btw Poffertjes, welke data heb jij PO1 gedaan? toevallig 2 November? Want dan kan ik je wel is kennen ^^

Groeten,
Diezel
 
Back
Top