GVSS data KLS

Nadat ik bij een voorlichting was geweest kreeg ik papieren mee waar je je aan kon melden voor de keuringen. Drie weken later kreeg ik een envelop in de brievenbus met daarin het blauwe GVSS boekje en de data voor po1, gvss, vfs en de po1 de rest van de keuringen/selectie data was nog niet bekend.

Maar ik had begrepen dat er momenteel veel vertraging is met de gvss data.

Mvg

Wordt dat tegenwoordig al eerder gegeven wanneer je GVSS kan hebben? Eerst was het dat je per ronde een data kreeg.
 
Nadat ik bij een voorlichting was geweest kreeg ik papieren mee waar je je aan kon melden voor de keuringen. Drie weken later kreeg ik een envelop in de brievenbus met daarin het blauwe GVSS boekje en de data voor po1, gvss, vfs en de po1 de rest van de keuringen/selectie data was nog niet bekend.

Maar ik had begrepen dat er momenteel veel vertraging is met de gvss data.

Mvg

Oke apart, verwachten ze zowat dat je door po1 en 2 komt als je het blauwe boekje al krijgt.
Geen idee, elke week zijn er ongeveer zo'n 3 a 4 gvss kandidaten.
 
Nadat ik bij een voorlichting was geweest kreeg ik papieren mee waar je je aan kon melden voor de keuringen. Drie weken later kreeg ik een envelop in de brievenbus met daarin het blauwe GVSS boekje en de data voor po1, gvss, vfs en de po1 de rest van de keuringen/selectie data was nog niet bekend.

Maar ik had begrepen dat er momenteel veel vertraging is met de gvss data.

Mvg

Sinds wanneer heeft de KLS een VFS...
Volgens mij heb je bij de KLU gesolliciteerd...
 
Sorry mijn fout.
Ik keek er in mijn over enthousiasme er over heen.

Ik volg inderdaad momenteel het selectie traject bij de KLU.
Heb overgens vandaag me po1 gehaald :eek:fftopic:
en mag 8 en 9 september op de gvss

mijn excuus en groetjes
 
Succes kerols! laat het even weten!

Gr

was voor mij niet weggelegd, zal ze morgen even bellen en kijken of ik iets meer info erover kan krijgen..

Verder zal ik ergens deze week mijn brief voor nls op de post doen :) hopen dat ik daar meer geluk bij heb. In ieder geval iedereen die het heeft gehaald; gefeliciteerd. Iedereen die het nog moet doen; succes!:D
 
was voor mij niet weggelegd, zal ze morgen even bellen en kijken of ik iets meer info erover kan krijgen..

Verder zal ik ergens deze week mijn brief voor nls op de post doen :) hopen dat ik daar meer geluk bij heb. In ieder geval iedereen die het heeft gehaald; gefeliciteerd. Iedereen die het nog moet doen; succes!:D

En al gehoord waarom je niet door was?
 
heb het gelukkig allemaal achter de rug.

met positief resultaat las ik zaterdag.
Heel relaxt dus.

21 september cova, ben benieuwd.

cheers,

BM
 
Een tijdje geleden heb ik ook mijn GVSS gehaald. :) Toch ongelofelijk dat er bij ons één afviel door de intaketest..

Maar goed, op naar de COVA dus!
 
Back
Top