GVSS data KLS

He jongens!

wie moet er nog meer GVSS
30-03/02-04?

wat is een handig hotel hiervoor?
groetjes

Heey

Ik heb in het Mercure hotel in Haren gezeten. Het ligt op ongeveer 5 min rijden (met de auto) van de KLS!

Verder zitten er nog enkele andere hotels in de omgeving. Even zoeken op dit forum, of op google.

Succes alvast!
 
Vorige week GVSS gehad, zoals hier al veel vaker is gezegd; een gezellig en super leuke week:D. Zaterdag kwam de brieg binnen en ik ben door!!!

Nu een afspraak maken met COVA:yeehaa:

Iedereen die nog moet succes en maak er een leuke week van.
 
Hallo allemaal,

twee weken geleden heb ik mijn GVSS selectie gedaan op Eelde voor de KLM FA. Ik heb ondertussen mijn COVA ook achter de rug, de uitslag laat nog even op zich wachten....

Ik heb voor de aankomende selectie kandidaten voor het GVSS een aanbeveling voor overnachtingen:

De oude molensteen,
Het is een oude boerderij verbouwd tot B&B. Kosten zijn 25 euro per nacht, de gastvrouw Maria is heel erg aardig.
's ochtends krijg je een ontbijt met vers geperst sinaasappelsap, koffie een croissantje, twee afbakbroodjes en een paar boterhammen. met keuze uit kaas en jam.

Het is mij erg goed bevallen, ik mocht haar fiets lenen (3 euro) en de bedden zijn erg goed.
Er is een gezamelijke kamer met tv bank en een paar stoelen.
Hier kun je lekker relax de volgende dag voorbereiden.

Kijk gerust op hun website als je meer info wilt:
http://www.bedandbreakfast-deoudemolensteen.nl/

Alvast succes toegewenst aan iedereen

gr. Koen
 
Hallo Mensen,

ik heb mijn GVSS tests in de week van 11 mei. Zijn er nog meer mensen die een uitnodiging hebben gehad voor deze data?

gr,

Jeroen
 
Examens binnenkort :D dus iedereen is hard leren, dan heb je niet echt meer tijd voor GVSS (tenzij je niet leert ;) )
 
Morgen is het dan zo ver! Ik ga het GVSS in. Heb de theorie in mijn hoofd en mijn levensbeschrijving die ik nog had van PO2 nog enigszins verbeterd. Nu nog een goede nachtrust!
Ik laat jullie het resultaat volgende week weten!:rt:

gr,

Jeroen
 
Zo. De eerste dag zit er op. Ik heb een hele kleine groep. Naast mij nog een andere jongen. Theorietoets met een score van 100% gehaald :angel: ook mijn grading-genoot heeft deze gehaald. Ondanks mijn resultaat bij de theorie, was de familisatievlucht zweethanden. Morgen starten de werkelijke selectie vluchten. Laten we er het beste van hopen!;)

gr,

Jeroen
 
Paar maanden terug zat ik nog met een groep van 9 bij de grading... Zal wel een leuk voetbal wedstrijdje worden tegen het cavv ;)
Succes deze week!
 
Ben net terug van de avond bij het cavv. Echt top gezellig. Ik weet het zeker, bij deze groep wil ik ook horen. Het voetbalwedstrijdje ging helaas niet door, wat wel logisch is, omdat we maar met zijn tweeën zijn.
De eerste selectievluchten: Ik denk dat deze wel goed zijn gegaan. Bij de eerste maar een enkele warning en bij de tweede 2x een warning. Dit had ik snel gecorrigeerd en heb dan ook geen reset's gehad. Ik begin het nu echt gaaf werk te vinden.
Graag had ik jullie wat verteld over de inhoud van de vluchten, maar daar mag ik helaas niets over zeggen.

Nu nog 4 vluchten te gaan!:biertje:

gr,

Jeroen
 
Back
Top