GVSS data KLS

Ze zeiden dat ze bezig waren met het vullen van 12-3 maar ik begin sowieso pas 12-4 ivm studie afronden.

Succes! Lees je levensbeschrijving goed en je psycho rapport!
 
Voor iedereen die zijn/haar GVSS/COVA nog moet en een overnachting nodig heeft, boek ''Het Trefpunt''. Ik ben hier zelf voor mijn GVSS en mijn COVA geweest. Gewoon lekker simpel hotelletje, niet duur en goed eten. Bus stopt voor het hotel (ofja hotel, het is eigenlijk een chauffeurscafe). Leuke hieraan is dat er een heel aantal jongens (stuk of 8) van de Dutch Flight Academy wonen. Dit is super gezellig, zijn heel aardig en kunnen heel veel eventuele vragen beantwoorden! Heb hier zelf leuke avonden gehad en kan het dan ook erg aanraden hier te overnachten!!
 
Toegelaten!!!

Toegelaten!!!

Hee allemaal! Ik heb dus vorige week mijn gesprek met de COVA gehad, en ik ben ook toegelaten!!!:D Ik ben zooo blij!! Echt ongelooflijk! En aemulatio: misschien komen we nog serieus bij elkaar in de klas;)

Succes nog allemaal met de selectie!!
 
Klas 12-1 begint jan/feb
Klas 12-2 begint in april en zal (voornamelijk) bestaan uit mensen die AP&M doen
Klas 12-3 begint in de zomer. Mij is een paar maanden geleden verteld dat dit juni zou zijn, maar wie weet is dit inmiddels weer veranderd; ze zijn op het moment behoorlijk aan het schuiven met klassen en studenten namelijk.

En voor zover ik weet is er nog niets bekend over wat er na de zomer gebeurt. Kan 1 klas zijn, kunnen er ook 2 zijn. We zullen het zien..
 
naar alle waarschijnlijkheid zal ik echter ook in 12-2 beginnen (volgens de planning een maand terug) en ik heb geen AP&M gedaan. Weet iemand hoeveel % AP&M leerlingen er gemmideld in de xx-2 klassen zitten ten opzichte van niet AP&M leerlingen?
 
Ik ben op dit moment net begonnen met AP&M en ben geplaatst in klas 13-2. In het jaar voor ons zit 15 man met AP&M. Deze zullen in klas 12-2 komen, dus ongeveer de helft van je klas zal AP&M zijn. Maar verschilt heel erg per jaar met hoe veel ze zijn, wij zijn dit jaar bijvoorbeeld maar met 4 man...

En het is niet zo dat er maar 4 klassen beginnen volgend jaar. Er is nu ook sprake van klas 11-5. Allemaal puur afhankelijk van hoe het gaat met de luchtvaart!;)
 
Ik ben op dit moment net begonnen met AP&M en ben geplaatst in klas 13-2. In het jaar voor ons zit 15 man met AP&M. Deze zullen in klas 12-2 komen, dus ongeveer de helft van je klas zal AP&M zijn. Maar verschilt heel erg per jaar met hoe veel ze zijn, wij zijn dit jaar bijvoorbeeld maar met 4 man...

En het is niet zo dat er maar 4 klassen beginnen volgend jaar. Er is nu ook sprake van klas 11-5. Allemaal puur afhankelijk van hoe het gaat met de luchtvaart!;)

Komt er ongeveer 30 man in klas 12-2 te zitten?? Dat lijkt me best veel; als dat voor elke klas zou gelden, dan zouden er in 2012 zo'n 120-150 man opgeleid worden. Hebben je studiegenoten hier een bevestiging van gekregen?
 
Het zijn nog steeds klassen van 15 man, maar ze willen meer klassen per jaar (5) maar niet meer leerlingen (dus nog steeds de 60) dus klassen zullen ongeveer uit 12 man bestaan, of de een meer ander minder.
 
Hallo allemaal,

Vorige week heb ik PO2 gehaald in Houten, en nu dus op naar de GVSS! Ik heb van 7 t/m 10 november, nog meer mensen die dagen? En zo ja, waar verblijven jullie, in het Mercure hotel? In dat geval, misschien kunnen we iets handigs bedenken om gezamenlijk van en naar de KLS te gaan. (Heb zelf namelijk nog geen rijbewijs en het zou wel leuk zijn.)

Alvast bedankt en groeten,
Dinges.
 
Back
Top