GVSS data KLS

Oke, dus je kan dan geld afgeven (in de zin van ik geef 10 euro als dat er dan op wordt gezet) of moet je dat via een automaat doen?

Dit kan via je pin pas in een grappig apparaat, vergelijk het met het opladen van je chipknip ;)! Op mijn pasje stond zelfs nog geld toen ik klaar was, het is er totaal niet duur :D!
 
GVSS

GVSS

Hoelang zijn de dagen eigenlijk? Tot hoelaat ben je op de KLS (ongeveer)? en tot hoelaat duurt het donderdag?
En nog mensen die 16 februari moeten (en de 3 dagen daarna ;))
.


Heeyy Maya!
Ik moet ook 16 februari en verder!
Spannend he!
Zit je ook in Mercure hotel?
 
Hoi!
Ik had van 9 - 12 februari GVSS en ik ben door naar de COVA. We waren met zijn 8en en ik heb al van 2 anderen gehoord dat ze ook door zijn.

Groetjes
 
Gefeliciteerd!
Succes bij de COVA, ik ben er 2 weken terug geweest. Zoals iedereen al zegt is het gewoon een leuk gesprek:)
 
Ik heb even een vraag over de GVSS van de KLu ten opzichte van de KLS.. In de kennisbank staat dat de data van de GVSS van KLu wel gebruikt kunnen worden voor de KLS, maar andersom niet. Als je dus eerst GVSS doet bij de KLu en dat zonder succes afrondt, betekent dat dan dat je aanmeldingsformulier voor de KLS keihard de prullenbak in gedonderd wordt? Of keilen ze je aanmeldingsformulier voor de KLu juist de trash can in, nadat je gezakt bent voor GVSS KLS? Of staan ze in dit opzicht juist enorm los van elkaar?
 
Ik heb even een vraag over de GVSS van de KLu ten opzichte van de KLS.. In de kennisbank staat dat de data van de GVSS van KLu wel gebruikt kunnen worden voor de KLS, maar andersom niet. Als je dus eerst GVSS doet bij de KLu en dat zonder succes afrondt, betekent dat dan dat je aanmeldingsformulier voor de KLS keihard de prullenbak in gedonderd wordt? Of keilen ze je aanmeldingsformulier voor de KLu juist de trash can in, nadat je gezakt bent voor GVSS KLS? Of staan ze in dit opzicht juist enorm los van elkaar?

Zelf persoonlijk geen ervaring mee, maar in mijn GVSS groep zat er iemand die al bij de Klu had geprobeerd (toen zijn GVSS niet gehaald) en die mocht het bij de KLS gewoon opnieuw doen. Al moet je het wel aangeven dat je al eens eerder zo iets hebt gedaan, waardoor ze een andere leercurve verwachten.
 
En het kan soms zelfs ook zo zijn dat je met je gezakte GVSS bij de Klu wel gelijk slaagt voor je GVSS kls, omdat de normering wat milder is bij de kls
 
Iedereen die GVSS bij de Klu gedaan heeft moet naar mijn weten bij de KLS alles gewoon overnieuw doen, omdat ze bij de Klu GVSS doen op de Alsim en bij de KLS op de Frasca. In mijn GVSS-groep zat een jongen en die had zijn GVSS bij de Klu gehaald, maar moest bij de KLS gewoon de hele GVSS opnieuw doen. Dus volgens mij moet iedereen die bij de Klu GVSS gedaan heeft (gehaald of niet) gewoon GVSS doen bij de KLS.
 
Dat is volgens mij namelijk pas veranderd, sinds de KLu een deel dus op de nieuwe Alsim doet (of alles). Eerst kon het wel.
 
Afgelopen week GVSS gehad, met 3 anderen. Was een fantastische week! Aan zij die nog moeten, in één woord: geniet!

Zojuist de brief gehad en ik ben door :yeehaa:!!

3 van de 4 zijn daarmee door naar de COVA.
 
Afgelopen week GVSS gehad, met 3 anderen. Was een fantastische week! Aan zij die nog moeten, in één woord: geniet!

Zojuist de brief gehad en ik ben door :yeehaa:!!

3 van de 4 zijn daarmee door naar de COVA.

En 1 van die 3 was ik! Het was een geweldige week!
Ook ik ben door naar de COVA.
Succes voor de mensen die nog moeten!
 
Afgelopen week GVSS gehad, met 3 anderen. Was een fantastische week! Aan zij die nog moeten, in één woord: geniet!

Zojuist de brief gehad en ik ben door :yeehaa:!!

3 van de 4 zijn daarmee door naar de COVA.

Nogmaals gefeliciteerd ;)!
Nu op naar de COVA, veel succes!
 
Back
Top