GVSS data KLS

@ Lauraa

Ik heb mijn grading ook van 9 t/m 12 februari. Heb je een persoonlijk berichtje gestuurd. Groetjes!
 
Ik heb de GVSS vorig jaar juli gedaan. van de 13 gingen we met 4 door waarna er nog 1 afviel bij de cova. dat van de 10 van de 11 kan ik bijna niet geloven. ook geen idee wanneer ze al die mensen willen plaatsen aangezien er nog minder dan 30 plekken over zijn dit jaar denk ik. dus die mensen moeten allemaal in 2010 of 2011 nog beginnen?
 
Uit mijn groep van eind oktober waren er tien van de elf door. Drie daarvan zijn afgevallen bij de COVA. De zeven mensen die wel door zijn, beginnen pas in klas 10-3 ;)
 
@ laura en rippie

Ik ga ook 09-02 t/m 12-02 naar de GVSS. Gaan jullie naar het Mercure hotel?
Ik wel denk ik. Nog even info van deze week afwachten.

Groetjes
 
Ik heb het ook bij de kls geprobeerd, destijds verbleef ik in het Trefpunt. Dat is een klein hotel voor truckers en het is ideaal. Het ligt dichtbij het vliegveld en de service is geweldig. Ook is de prijs erg goed en het eten en verblijf zijn me allemaal erg goed bevallen. Ik raad jullie dit allemaal aan en succes iedereen!
 
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 16 t/m 19 februari mag komen voor de GVSS :grijns:
Nog meer mensen die dan moeten? mag ook via PM ;)
 
Ik heb 19 t/m 22 januari de GVSS gedaan en heb dit met positief resultaat afgerond. Ik zat met pjtecate (zie paar post hierboven) in de groep en ik geloof dat er nu al 7 van de 11 door zijn! Het verschilt dus zo gigantisch per keer dat je niet zomaar kunt zeggen dat de kls zomaar minder mensen aanneemt. Wel denk ik als je nu op het randje zit ze minder snel geneigd zijn je het voordeel van de twijfel te nemen maar als je goed genoeg bent kom je hier echt wel doorheen.

Ook ik heb overnacht in t trefpunt in de punt.. Ik heb hier zeker geen spijt van gehad! De mensen zijn er erg aardig en het is erg rustig in het hotel (je hoeft dus niet bang te zijn voor geluidsoverlast oid). Zoals gezegd ligt het erg dichtbij de kls en is het in mijn ogen zeker een goed alternatief voor mercure. Je betaald minder dan de helft en je zit dichterbij! Houdt er wel rekening mee dat de douches en toiletten gedeeld zijn maar deze zijn erg schoon. Maak zelf de keus wat jou het meest prettig lijkt maar t trefpunt is in ieder geval een zeer goed alternatief in mijn ogen!
 
jongens, het heeft echt geen zin om het te hebben over hoeveel mensen van een groep gradelaars door is naar de COVA. Dat hangt puur van het toeval af, soms is er een groep waarbij iedereen aanleg heeft voor vliegen, soms is er een groep waarbij niemand dat heeft.
Over het aannamebeleid wat de KLS nu voert hoeven we denk ik niet zo lang te discussiëren. Vroeger namen ze 150-180 man per jaar aan, nu leiden ze er nog maar 60 per jaar op, als ze nog steeds 180 man per jaar blijven aannemen, dan wordt de wachtlijst elk jaar verlengt met 2 jaar... dat kan natuurlijk niet, ze zijn wel genoodzaakt om strenger te gaan selecteren....
 
Hoelang zijn de dagen eigenlijk? Tot hoelaat ben je op de KLS (ongeveer)? en tot hoelaat duurt het donderdag?
En nog mensen die 16 februari moeten (en de 3 dagen daarna ;))
 
Hoelang zijn de dagen eigenlijk? Tot hoelaat ben je op de KLS (ongeveer)? en tot hoelaat duurt het donderdag?
En nog mensen die 16 februari moeten (en de 3 dagen daarna ;))

Dagen zijn gemiddeld 6-8 uur (maar veeeel wachten ( leren ;-) ). Donderdag verschilt erg. Je kan om half 4 klaar zijn maar ook pas om 6 uur (dat had ik ;-) )

Succes!
 
Toen ik er zat was ik donderdag pas kwart voor 7 klaar. Echt daar dagen gemaakt dat je helemaal geen zonlicht ziet hehe. Bereid je maar voor ;)
 
In friesland kennen ze geen sarcasme of wel? ;) Wat ik ermee wilde zeggen is dat ik er aankwam voordat het licht werd, en wegging toen het weer donker was..
 
Misschien dat het nu wel 's ochtends licht is ;), bij mij schijnt nu al het zonnetje :p
Maar ik moet zeggen dat toen ik nog niet aangemeld was bij de KLS dat in dit soort topics meer werd gepost wanneer iedereen moest, dan nu. Beetje vreemd... of er zijn niet zo veel mensen die ervanaf weten?
 
Hoe zit het ook met de lunch tussen de middag? Wordt deze verzorgt? of kan je wat eten in de kantine of moet je zelf wat meenemen? (nu ik toch bezig met vragen stellen ;))
 
Je krijgt daar een chip-pas te leen, waar je zelf geld op kan zetten. Daarmee kun je lunch kopen in de algemene kantine (dus je zit met KLS-ers, best leuk!) en die pas werkt ook op dranken- en snacksautomaten.
 
Oke, dus je kan dan geld afgeven (in de zin van ik geef 10 euro als dat er dan op wordt gezet) of moet je dat via een automaat doen?
 
Back
Top