GVSS data KLS

Woensdag COVA had en vandaag bericht dat ik het gehaald heb!:D Dus mij wacht alleen nog een medical en dan kan ik me erop gaan verheugen. Iedereen die er mee bezig is superveel succes gewenst!
Grtz Sjoerd
 
@ SevenFourSeven: ben bij de GVSS ronde afgevallen, daarna selectie gedaan bij de NLS en ben door. Nu alleen nog m'n natuurkunde cursus afmaken en medisch gekeurd worden. Dan begin ik in principe in maart.

Goed om te horen! Veel succes alvast op de NLS en op het JBI!

Wel leuk om te horen dat veel mensen die bij de COVA/GVSS (KLS) zijn afgevallen, bij de NLS alsnog worden aangenomen.
Als ik de COVA niet haal, zal ik me daarom ook direct bij de NLS aanmelden :).
 
Last edited:
747:
Als ik de COVA niet haal, zal ik me daarom ook direct bij de NLS aanmelden

Dit klinkt alsof je je aan gaat melden bij de NLS omdat daar zoveel mensen worden aangenomen. Ik mag toch hopen dat dat niet de reden is, toch...?
 
nee idd ik heb ook nog niks binnen maar volgens mij zeiden ze dat het binnen twee weken zou komen dus het zal binnenkort wel opgestuurd worden
 
Even een vraagje, of 2, over de intake multiplechoice test voor de GVSS:

Bij de bijgevoegde formulieren staat dat er een paar voorbeeldvragen in het blauwe boekje staan. die staan er bij mij niet bij dus ik vroeg me even af of het boekje compleet is, bij mij zitten er 24 bladzijdes in het boek. klopt dat?

nog even een vraagje: waarom moet je bij een dalende bocht je toeren terug halen naar +/-1850 RPM (Ik kan dit niet beargumenteren).

Thanks
 
1: geen idee, ik heb volgens mij ook geen voorbeeldvragen van het een of ander in mijn blauwe boekje gezien..

2: omdat je anders knoerthard naar beneden gaat denk ik zo ;) met zelfde RPM + dalen is verhoogde snelheid. moet je "op elkaar afstemmen" om zo maar te zeggen.
 
1: geen idee, ik heb volgens mij ook geen voorbeeldvragen van het een of ander in mijn blauwe boekje gezien..

2: omdat je anders knoerthard naar beneden gaat denk ik zo ;) met zelfde RPM + dalen is verhoogde snelheid. moet je "op elkaar afstemmen" om zo maar te zeggen.

Nee oke ik snap dat je gas terug neemt bij een daling. maar waarom 1850?

je neemt toch 400 RPM terug (2350-400=1950)
 
Back
Top