GVSS data KLS

Ik zou zeggen, neem lekker een taxi. Als je die bus neemt, heb je 7 minuten speling. Zou mij een beetje te krap zijn. Op tijd komen is natuurlijk essentieel.
 
Fietsen in pak is opzich best te doen maar met slecht weer idd niet. Dat is iets wat je per dag zou moeten bekijken in Nederland, helaas...

Ik ben het met camel eens dat 7 minuten speling heel krap is, je moet ook nog een klein stukje lopen naar het KLS gebouw wat er dus toe leidt dat je ongeveer precies op tijd binnen komt lopen, dat is niet ideaal want ik zou er juist voor zorgen er minimaal 10 minuten van tevoren te zijn.
 
Het mercure hotel in Haren is voor de week van de GVSS een heel goed en handig hotel, je kunt er ook gratis fietsen gebruiken. Fietsen naar de KLS duurt een half uurtje, onderweg kom je lang supermarkt mocht je daar interesse in hebben!

Staat velen malen vermeld eerder in dit topic, Vlieg17.
 
Bij mercure zijn ook fietsen die je kunt gebruiken.

Het lijkt me inderdaad hartsikke leuk om dat stuk iedere dag te moeten fietsen! Lekker in pak op de fiets, risico lopen om drijfnat te regenen, kans hebben even een bandje te moeten plakken halverwege.....:stapelge:

Nee, doe mij maar de auto:D
 
Het regent echt niet altijd in hier in Nederland hoor:p
Ik het persoonlijk juist een fijne ontspanning dat fietsritje, en de afstand was goed te doen.
Maar auto is en blijft wat safer qua weer, daar ben ik het mee eens.
 
je hoeft je van mij niet te excusere hoor:p was gewoon mijn eigen ervaring dat ik het wel fijn vond. Maar als het regent dan is het al bijna niet meer te doen en de vooruitzichten voor komende week zijn niet echt goed voor zover ik weet.
 
Ik heb net Mercure geboekt in haren.
Nu nog maar even blokken. Ik check trouwens zondag avond al in, en julie?

Tot volgende week.
Martijn
 
Het regent echt niet altijd in hier in Nederland hoor:p
Ik het persoonlijk juist een fijne ontspanning dat fietsritje, en de afstand was goed te doen.
Maar auto is en blijft wat safer qua weer, daar ben ik het mee eens.

heb tijdens mn grading gehad dat ik dinsdag ochtend, moest in mn eentje als eerste vlucht a doen. en ik was nog geen 5 min aan het fietsen en het begon me toch een partij te regenen :p ik kwam kletsnat aan, gelukkig droogt zon pak snel alleen had een klein beetje last van koude voetjes in de sim. maar gelukkig ben ik door! :)
Het fietsen op zich is echt geen ramp, 1 ding dat ik je kan aanraden is dat het verstandig is om een regenpak mee te nemen, helemaal als er niet zulk heel goed weer wordt verwacht.
 
heb tijdens mn grading gehad dat ik dinsdag ochtend, moest in mn eentje als eerste vlucht a doen. en ik was nog geen 5 min aan het fietsen en het begon me toch een partij te regenen :p ik kwam kletsnat aan, gelukkig droogt zon pak snel alleen had een klein beetje last van koude voetjes in de sim. maar gelukkig ben ik door! :)
Het fietsen op zich is echt geen ramp, 1 ding dat ik je kan aanraden is dat het verstandig is om een regenpak mee te nemen, helemaal als er niet zulk heel goed weer wordt verwacht.

Das wel flink balen dan ja... maar dat is helaas mogelijk in Nederland. Mooi dat je in ieder geval wel door bent.

Ik ben trouwens geen voorstander van fietsen in de regen hoor:p Volgens mij denken sommige inmiddels dat ik altijd wil fietse maar toen het regende sprong ik ook bij een ander in de auto:)
 
Zo, net terug uit Eelde.
Het was echt dramatisch: zes van de elf vielen al af na de begintoets!
Het vliegen was ook moeilijk, we moesten namelijk op de mock-up!
Een tip voor de mensen die nog moeten: trek niet te hard aan het stuur!

:D
 
Last edited:
Het was echt dramatisch: zes van de elf vielen al af na de begintoets!

WHAT?!?! Hoe krijgen ze dat voor elkaar! Hebben ze de toets inmiddels moeilijker gemaakt of hadden ze het blauwe boekje alleen een keer doorgebladerd..?
 
6 van de 11 is idd echt heel hoog, ik was zelf met 12 personen, iedereen was door. Ze zeiden toen ook dat als er mensen afvielen dat dat er meestal een stuk of 2 waren max. Vind meer dan de helft dat afvalt op de toets echt heel erg hoog.
 
Back
Top