GVSS data KLS

Geldt niet als 'aanname' voor de kls, maar is gewoon voor de lol en om vermoedelijk de motivatie erin te houden. Zijn 4 vluchten op een bonanza-sim en op het einde van de week vlieg je nog een vlucht mee op de baron met 2 studenten (of met de sim-instructeur zoals bij mij).
 
Zo, GVSS achter de rug... nu wachten op de brief! Ben net gebeld dat die niet morgen, maar pas dinsdag komt!

Ik heb geslapen in het Trefpunt, echt prima. Ik had een kamer met eigen douche/toilet, voor 32,50 p.n. incl. ontbijt. Enneehhh de saté daar is echt lekker ;-)

Voor wie nog gaan en daar slapen: neem je laptop mee, want je hebt daar draadloos internet (gratis)!
 
Vind het moeilijk om iets te zeggen over hoe het ging. De ene vlucht ging beter dan de andere. Er zijn punten waarvan ik denk: dat kunnen ze als positief zien, maar er waren ook zat punten die beter konden. Ik heb progressie gemaakt, zeker wel, maar geen idee of dat goed genoeg was?

En nee, ze hebben geen bad :p wel een gokkast :grijns:
 
Zo, GVSS achter de rug... nu wachten op de brief! Ben net gebeld dat die niet morgen, maar pas dinsdag komt!

Ik heb geslapen in het Trefpunt, echt prima. Ik had een kamer met eigen douche/toilet, voor 32,50 p.n. incl. ontbijt. Enneehhh de saté daar is echt lekker ;-)

Voor wie nog gaan en daar slapen: neem je laptop mee, want je hebt daar draadloos internet (gratis)!

Heej Basia, ik heb GVSS van 25-02 tot 28-02. Ik wil ook het trefpunt boeken en heb net gebeld maar tegen mij zeiden ze dat ze GEEN kamer hebben met eigen douche/toilet. Dit vind ik heel raar waarom jij dat wel hebt gehad. Hoe heb jij dat geregeld dan ??

Alvast bedankt
 
Tsja gisteren naar het trefpunt gebeld >>> geen kamers meer met douche en toilet :S:S

Dan zit er dus maar 1 ding op: het Mercure! Ik neem aan, dat men de Mercure Martiniplaza neemt? Wat heb jij genomen Flying83?

Die zit namelijk zo`n 7.3km van de KLS af >>> 20 minuutjes fietsen? :grijns:

Je hebt ook een andere daar in de buurt, maar die zit zo`n 6km verder >>> 13.zoveel

Graag nog wat tips... en hoe zit het met de fietsen op `t Mercure? Gratis?

Hoop iig op mooi weer, anders kom je daar met je pak helemaal bezopen :eek:
 
Ik wil idd wel een kamer met een bad!:)
Ik las hier ergens dat het maar ietjes duurder was oid?!
Iemand meer over dit te vertellen? Ik krijg binnekort pas de gegevens van hotel etc
 
Ik ga denk ik boeken bij 't Trefpunt. Het is dichter bij en aangezien ik aangewezen ben op de fiets die paar dagen, lijkt me dat gewoon makkelijker. :) Neem gewoon lekker mijn regenpakje mee!
 
Ik wil idd wel een kamer met een bad!:)
Ik las hier ergens dat het maar ietjes duurder was oid?!
Iemand meer over dit te vertellen? Ik krijg binnekort pas de gegevens van hotel etc

Was juist goedkoper. Er bestaat ook nog zoiets als internet waar je aanbiedingen van Mercure Haren kunt vinden....

Had destijds (vorige zomer) aanbieding van 50 euro incl ontbijt en daarvoor kreeg ik ook een grote kamer met een bad enzo! (Terwijl de rest van m'n GVSS voor 65,- in een bezemkast sliepen....
 
Ik ga denk ik boeken bij 't Trefpunt. Het is dichter bij en aangezien ik aangewezen ben op de fiets die paar dagen, lijkt me dat gewoon makkelijker. :) Neem gewoon lekker mijn regenpakje mee!

Ze hebben er alleen geen kamers meer met douche en toilet!!!! Dan houd het voor mij al meteen op, heel eerlijk gezegd. Ik ga mijn GVSS niet op het spel zetten, omdat ik me niet lekker kan wakker douchen in de ochtend :D

Mocht iemand toch een kamer hebben geregeld daar met douche etc.. laat het dan aub weten!!

En PH-Chucky: helaas heb gekeken, in groningen totaal geen aanbiedingen en al helemaal niet in dat hotel in Haren.

Krijg ik trouwens een kortingscode of iets dergelijks in de brief van de KLM:FA voor de GVSS?? Of kan ik alvast boeken?

Nog 1 vraagje :p stel je hebt donderdag je laatste GVSS dag, is het dan handig om die dag dan ook te boeken bij het hotel? Je kan toch moeilijk al je kleren etc. naar de KLS nemen of moet ik ook gewoon voor de donderdag betalen?

EDIT:

Ik heb me op mercure.com rot gezocht hoe de kamers eruit zien, maar ik kan niets vinden :S Zo mag ik toch aannemen, dat je ook wat ''luxere'' kamers hebt in Groningen? Of zijn het allemaal standaard kamers, met Wi-Fi (weet niet hoe duur dit is?), bad etc etc??
 
Last edited:
Goed zicht op aankomende en vertrekkende vliegtuigen onder het genot van een kop koffie!

Vanaf het terras van het Hotel-Restaurant L'Avion en in het restaurant heeft u een goed uitzicht op de gebeurtenissen op het platform. Bij het Hotel-Restaurant L'Avion kunt u ook terecht voor overnachtingen en op aanvraag kunt u gebruik maken van de vergaderaccommodatie die het restaurant biedt.

Voor meer informatie kunt u bellen met L'Avion: +31 (0)50 309 13 28

Hier heb ik overnacht een paar maandjes terug voor DFA. Was keuring. Had een kast, bureau, 2 ( samen huren? ) bedden, douche(met verwarming ja :p ), toilet, en alles wat je nodig hebt. Je zit boven het restaurant L'avion.

Ik heb hier met veel plezier overnacht. Het is 3 minuten lopen vanaf KLS en 15 naar DFA.

Misschien dat ik hier iemand mee kan helpen ? :D
 
Voor de duidelijkheid: ik had een kamer met eigen douche en toilet. De overige kamers hebben gedeeld sanitair. Je kunt je dus wel degelijk douchen e.d.! De kamers met gedeeld sanitair zijn ook goedkoper dan mijn kamer was.

Ik denk dus dat voor jullie week die ene kamer 'van mij' al in gebruik is...

Ik ben niet door trouwens :-( Vlucht F scoorde ik onder het gemiddelde, en die wegen ze zwaar mee...

Wat kost het l'Avion? Niet dat het er voor mij nog toe doet, maar ben gewoon nieuwsgierig...
 
Last edited:
Voor de duidelijkheid: ik had een kamer met eigen douche en toilet. De overige kamers hebben gedeeld sanitair. Je kunt je dus wel degelijk douchen e.d.! De kamers met gedeeld sanitair zijn ook goedkoper dan mijn kamer was.

Ik denk dus dat voor jullie week die ene kamer 'van mij' al in gebruik is...

Ik ben niet door trouwens :-( Vlucht F scoorde ik onder het gemiddelde, en die wegen ze zwaar mee...

Wat kost het l'Avion? Niet dat het er voor mij nog toe doet, maar ben gewoon nieuwsgierig...

Jammer man!!! Kan je ook nog uitleggen waarom die zou zwaar word meegeteld? Omdat je veel wijzers in de gaten moest houden of iets dergelijks, kortom: waarop ben jij precies gezakt? Daar hebben anderen ERG veel aan.

Nog 1 vraagje over die codes, die je te horen krijgt, hoor je gewoon iets als SQUAWK en dan bijv: 1234? Altijd 4 cijfers?
 
Jammer man!!! Kan je ook nog uitleggen waarom die zou zwaar word meegeteld? Omdat je veel wijzers in de gaten moest houden of iets dergelijks, kortom: waarop ben jij precies gezakt? Daar hebben anderen ERG veel aan.

Nog 1 vraagje over die codes, die je te horen krijgt, hoor je gewoon iets als SQUAWK en dan bijv: 1234? Altijd 4 cijfers?

Altijd.
 
Back
Top