GVSS data KLS

Nog niets geboekt, ga ik het weekend doen...

Misschien ga ik naar T' trefpunt, moet ik nog even kijken, is stuk goedkoper en schijnt prima te zijn, kijk nog ff wat ik doe, tot binnenkort in Eelde in ieder geval!

wat zijn die 165 uren in je profiel precies? Ben zeer benieuwd.

Rick

Hey Rick, die 165 uren zijn behaald met zweefvliegen, motorzweven en wat Cessna uurtjes! Ik heb iig erg veel zin in het GVSS! zal intensief maar erg leuk worden! Ik zit ook te twijfelen tussen trefpunt en Mercure. Wellicht dat meerdere reageren en dat we met zijn allen een keuze maken, is wel zo gezellig! Je hoort van me, groet martijn
 
Hallo Flantua en Flying 83,

Ik heb ook 4 t/m 7 februari gvss. Ik heb nog geen hotel geboekt. Heb zelf geen voorkeur maar
het is natuurlijk wel gezellig om met zn allen in hetzelfde hotel te zitten.

Groet w.ing
 
Hallo Flantua en Flying 83,

Ik heb ook 4 t/m 7 februari gvss. Ik heb nog geen hotel geboekt. Heb zelf geen voorkeur maar
het is natuurlijk wel gezellig om met zn allen in hetzelfde hotel te zitten.

Groet w.ing

Hallo W.ing ! goed nieuws, is idd erg gezellig om met zijn allen hetzelfde hotel te boeken! Ik voel steeds meer voor t trefpunt! goedkoper en dichterbij, Dus in het ergste geval kunnen we na de laatste selectiedag naar huis rollen:haha: Wat vinden jullie ervan?!

Gr Flying83
 
Flying83 & w.ing !

Heb net de envelope gehad en denk er aan om naar trefpunt te gaan.
Op pagina' s 12, 13 en 14 staan zeer veel positieve reacties en het schijnt nog dichterbij te zijn ook. Ook ga ik zondag er al heen dusdat scheelt nog meer in de kosten.

laat even horen wat jullie willen doen, heeft een van jullie een deugelijke site van het trefpunt want kan het echt niet vinden?!

bellen heeft ook nog niet echt geholpen want de mevrouw die ik aan de lijn had wist de site niet?

MVG Rick


EDIT: Okey, heb inmiddels de site gevonden, http://www.chauffeurscafe.info/
er was een hele vage combinatie van zoektermen nodig om hem te vinden.

jongens, ik wacht jullie reactie even af en dan kijken we wel...

Rick
 
Last edited:
Flantua en Flying 83

Ik zit er zelf aan te denken om toch naar het Mercure te gaan.
Het is een iets rustiger hotel dan 't Trefpunt en aangezien alleen Mercure in de brief vermeld stond, zullen de meeste gvss'ers daar boeken.

Groet w.ing
 
Flantua en Flying 83

Ik zit er zelf aan te denken om toch naar het Mercure te gaan.
Het is een iets rustiger hotel dan 't Trefpunt en aangezien alleen Mercure in de brief vermeld stond, zullen de meeste gvss'ers daar boeken.

Groet w.ing

Hey w.ing je hebt idd een goed punt, qua binding met de groep en training is het wellicht verstandiger om t mercure te boeken. ik voel ook wel veel voor t trefpunt. Hoorde van flantua dat hij sowieso ook op zondag gaat. wanneer kom jij? ben van plan morgen even te boeken dus hoor graag van jullie!
 
mercure

mercure

Hey W.ing en Flantua, ik heb net de bevestiging binnen van het Mercure! Zie jullie zondag avond! succes met studeren! gr Martijn
 
Hey guys! Gister uitnodiging gekregen voor de week van 3 maart! Wie nog meer?
Echter, ik heb PO rapport nog niet gekregen? En leveren jullie dezelfde levensbeschrijving in als PO2?
 
Hey guys! Gister uitnodiging gekregen voor de week van 3 maart! Wie nog meer?
Echter, ik heb PO rapport nog niet gekregen? En leveren jullie dezelfde levensbeschrijving in als PO2?

dat PO rapport zijn ze nog al eens traag mee, vraag er gewoon even naar tijdens je gvss. Wat betreft die levensbeschrijving, er staat op je brief wat er in moet. Had je dat ook al verwerkt en ben je tevreden kun je gewoon je beschrijving inleveren die je had gebruikt bij het IAP.
 
De week van 3 maart? Hey, wat leuk, dan beginnen wij als klas 08-01... :) Grote kans dat je een dag later gaat voetballen met ons dan in de planning staat, dat had ik ook met mijn GVSS omdat er toen net die week een nieuwe klas was begonnen. Tot dan in ieder geval! :)
 
Is zeer aan te raden om daar op zondag avond al te overnachten. Laat je selectie niet afhangen van de kater van de treinconducteur op maandag ochtend, dat gaat fout...
 
Wij gaan ook al zondag die kant op... carpoolen, gezellig. Tis al bijna zover! :eek!:

Tis een dun boekje, maar vind het nog best pittig!
 
Mooi man, nog meer mensen door?? Zoals Wing en Flying83? Wellicht kunnen jullie hier verhalen/tips kwijt over jullie verblijf daar? En zijn jullie voor het Mercure gegaan of `t Trefpunt?
 
Back
Top