Grading Transavia

Het is allemaal niet best inderdaad. Alles staat op een laag pitje dus neem aan ook de aanname gesprekken. Uiteraard (zoals camel zegt) blijven solliciteren, maar als je de bevestiging van Trans al hebt.... dan misschien beter wachten? Waar kun je nu terecht? CityLine & Luxair. Allebei DLR voor nodig. Meer echt betere opties zijn er niet toch?

Gr. RR
 
Zal allemaal wel waar zijn wat hierboven staat maar ik kreeg gisteren toch echt weer een uitnodiging met de vraag of ik op gesprek wilde komen...:kerst:
 
Gefeliciteerd, dan heb je iig een kans. Beter dan nooit wat horen.

Disclaimer: Behaalde brieven in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
Het zou natuurlijk zo maar kunnen dat je het hele selectie traject aflegt en dan te horen krijgt dat er een opleidingsplek is begin 2010.
 
Gefeliciteerd Primer!

Had jij al enige tijd geleden gesolliciteerd en niets gehoord? Of zat je al in het traject? Zijn er nog meer mensen uitgenodigd voor gesprek? Dat zou betekenen dat er wellicht weer opleidingen aan komen......

RR
 
Ja, ik stond al een tijd ingeschreven.
Heb nu bedankt voor de eer; zit al bij een andere leuke club!:kerst:
 
Zijn er misschien ook nog mensen die wat tips hebben voor de eerste 2 gesprekken?
Wellicht wat voorbeelden van de (lastige) vragen? :rt:
 
Zijn er misschien ook nog mensen die wat tips hebben voor de eerste 2 gesprekken?
Wellicht wat voorbeelden van de (lastige) vragen? :rt:

Voor mij was de lastigste vraag of ik het leuk zou vinden om op onmogelijke tijden te vliegen op een jaarcontract in Munchen met geen uitzicht op een transfer naar Nederland en op een rooster waarbij commuten heel lastig zou worden... :grijns:

De rest is standaard HR :blabla: en een enkele technische vraag. Mocht je geen vliegende baan hebben dan is bovenstaande vraag waarschijnlijk wat makkelijker voor je. Succes!
 
Last edited:
Geen uitzicht op transfer naar Nederland is onzin. Die mogelijkheid is er en ook in NL wordt er groei verwacht.
 
Voor mij was de lastigste vraag of ik het leuk zou vinden om op onmogelijke tijden te vliegen op een jaarcontract in Munchen met geen uitzicht op een transfer naar Nederland en op een rooster waarbij commuten heel lastig zou worden... :grijns:

De rest is standaard HR :blabla: en een enkele technische vraag. Mocht je geen vliegende baan hebben dan is bovenstaande vraag waarschijnlijk wat makkelijker voor je. Succes!

Beste MiddleMarker,

In welke richting mag men denken als het gaat over een technische vraag?

Alvast bedankt!
 
Voor de fo klanten met ervaring voornamelijk basiskennis 737.
Nadruk ligt voornamelijk op het feit of men hun kennis up to date heeft.

Bij de cpts to be in Munchen zal het niveau van de vragen uiteraard hoger liggen.
Wat niet meer dan normaal is lijkt me..
 
Het zal wel meer een motivatiecheck zijn.

Interessante motivatiecheck dan...:stapelge: Ik zou zelf mijn bedenkingen hebben over iemand die daar nog positief op antwoordt... Tenzij je op straat of in nog minder groen gras staat natuurlijk.

Verwacht B737 vragen inderdaad, indien rated. En "Wat zou je doen als..." vragen. Sfeer van gesprek hangt erg af van je tafelgenoten.

PS. Wonen in München is DUUR.
 
Last edited:
Interessante motivatiecheck dan...:stapelge: Ik zou zelf mijn bedenkingen hebben over iemand die daar nog positief op antwoordt... Tenzij je op straat of in nog minder groen gras staat natuurlijk.

Unfortunately far too much attention is paid to these HR people and their BS imho.

Look at the interview as Theater - you're an actor in a play.

I'm getting too old for this BS.

My best interview was a friendly 20 minute talk after which I was told "You are welcome"

I politely declined an offer from HV in 1999 - stunned silence on the other end of the line!
 
Last edited:
Back
Top