En welke headset heeft u?

aspirant said:
ik wil best geloven dat DC de beste is, maarh echt mooi vind ik ze niet.(niet dat dat belangrijk is,maar zo'n ding moet toch stoer staan)

zijn er geen special editions ofzo:p of kan je ze in verschillende kleuren krijgen?:rt:

Say, again please? wil je je captain versieren oid?
 
Sorry, het hoort er allemaal bij.

Groene headsets, leren jas, groot horloge, dure zonnebril en torenhoge schuld. Alle bijvoegelijke naamwoorden staan vast in de luchtvaart.
 
Ik vlieg C-172, DA40TDI, Dimona en 767 Martinair (als passagier)

Ik had een Telex 100 met ANR perfect ding, maar blijkbaar veroorzaakte deze een storing op de intercom van de DA40. In de states de light speed 20xl gekocht. Ik wilde de 30 hebben , maar de winkel gaf mij het advies om toch voor de 20 te gaan. Hij had dus zijn omzet met US$ 150 makkelijk kunnen verhogen :) , verschil tussen de 20 en 30 is er nauwlijks volgens hem en alleen waard als je fulltime vliegt.

Ik moet zeggen perfect ding , helemaal te gek als je dus een mp3 aansluit, niet normaal de kwaliteit, ook telefoneren gaat perfect... maar natuurlijk alleen op de grond ;)

Terug vanuit de states dat ding opgezet in de 767, ik weet het, het moet stom hebben gestaan, maar ik heb nog nooit zo goed geslapen ....
 
LightSpeed LightFlight L1

LightSpeed LightFlight L1

Ik moet nog een headset kopen, nu is het zo dat de DC juist wel stoer is. En wil ook graag de H10-13.4 hebben maar nu zag ik van de week dat LightSpeed een nieuwe passive headset heeft de L1.

headsetL1.jpg


Voordeel erg licht, niet warm, drukt niet op het hoofd en houdt ongeveer net zoveel geluid tegen als een ANR headset terwijl deze geen ANR heeft.

L1-graph.gif


Nu vraag ik mij af of iemand ooit zoiets heeft geprobeerd en of het echt zo goed werkt want het zou wel ideaal zijn lijkt mij. (wel minder stoer natuurlijk)
 
Volgens mensen die het weten kunnen ( www.cirruspilots.org ) is deze Lightspeed troep en moet je de Clarity Aloft hebben.

Overigens beide alleen nog mono, stereo komt eraan.

Zelf geen ervarin mee.

S. :rt:

edit; Lightspeed heeft net de Mach 1 uitgebracht. Als opvolger of betere.
 
SR20FlyEye said:
Volgens mensen die het weten kunnen ( www.cirruspilots.org ) is deze Lightspeed troep en moet je de Clarity Aloft hebben.

Overigens beide alleen nog mono, stereo komt eraan.

Zelf geen ervarin mee.

S. :rt:

edit; Lightspeed heeft net de Mach 1 uitgebracht. Als opvolger of betere.

ja zag inderdaad dat sinds vandaag ook de mach 1 erbij staat. Maar heb je toevallig ook nog een direct link naar een forum van die cirruspilots of zit dat achter een inlog.

Want er is nog maar heel weinig info over de L1 te vinden op internet.
 
Achter inlog, $ 50 per jaar, en alles over Cirrus, gadgets (headsets, MotionComputing, Flightstar etc., af en toe Columbia, TwinStar, Eclipse, TBM700 )

S.
 
Colaatje said:
En als je wat goedkoper uit wilt zijn: Peter's Own Brand in The Pilot Shop Lelystad voor slechts 154 Euro.
Mij bevalt ie prima.

Mijn excuses, maar die dingen krijgen wij ook op school, is een k*ding, lijkt wel voor baby hoofdjes...altijd koppijn als de vlucht langer als een uur duurt, dus ik ben nu ook aan het kijken naar of een DC of een Sennheiser, naar mijn mening is dit echt weggegooid geld.
 
Back
Top