En welke headset heeft u?

Sennheiser HMEC 100

Sennheiser HMEC 100

Yepp,

Heb er een voor de achterpax.

Is prima. Is een HMEC 300 zonder ANR, hoewel er mogelijk een oort inruil met Sennheiser bespreekbaar is als je alsnog ANR wil hebben ofzo.

Maar deze passieve is prima !

S. :cool:
 
Heb een DC 20-10

SUper licht (Alleen maar plastic) en valt lekker over je oren heen, dus relaxed voor de langere vluchtjes. Ook lekker zacht op je kruin. :)
 
Hier ook een H10-13.4 aan de overkant van de plomp. Zelf een ENC erop gezet.
 
ik heb inmiddels mijn headset besteld en ontvangen, de David Clark 10-13.4 inderdaad erg lekker voor je oren met die gel, ik heb hem vanuit de VS laten komen en inclusief bezorgkosten en alles is ie nog 100 euro goedkoper dan in de LHshop ;) :grijns: ik heb hem nog niet getest overigens, dat komt volgende week :rt:
 
"zelf" nou ik geld geven aan een handige henk, die het even voor me doet ;)

FD
 
Flying Dutchman said:
"zelf" nou ik geld geven aan een handige henk, die het even voor me doet ;)

FD

Ik zal eens opzoek gaan naar een schema voor een zelfbouw ANR, zo moelijk kan het niet zijn en ik vindt de prijs voor ANR af fabriek een 'beetje' hoog. ;)

Als er iemand zo'n schemaatje heeft dan hoor ik het graag, scheelt weer zoeken.
 
Een Cessna heeft zelf ingebouwde Active Noise Cancelling.
Op het paneel zit een rode ronde handel met puntjes eraan. Eén keer goed naar je toe trekken en geniet van de stilte.
 
capt. Kebab said:
Een Cessna heeft zelf ingebouwde Active Noise Cancelling.
Op het paneel zit een rode ronde handel met puntjes eraan. Eén keer goed naar je toe trekken en geniet van de stilte.

:D Nou je het zegt........
 
toch jammer dat de airco met datzelfde knopje bedient wordt...

Moet je eens kijken wat voor een zweetkop je krijgt als het zo stil wordt. ;):)

airplane10.gif
 
DC H10-60 is ook een goeie, iets zwaarder dan de 10-13.4, maar ik vind de "mike boom" beter instelbaar, bevalt me prima.
 
PNR Passive Noise Reduction, gebeurt door isolatie, pasvorm en materiaalgebruik. De gewone standaard gehoorbeschermig, van ear plugs tot dure headsets.

ANR Active Noise reduction gebeurt mbv zgn "anti-geluid". Geluidsgolven die uit fase zijn met het omgevingsgeluid en daardoor deze golven uitdempen tot bijna nul.

Werkt prima, dat ANR gebeuren
 
capt. Kebab said:
Geluidsgolven die uit fase zijn met het omgevingsgeluid en daardoor deze golven uitdempen tot bijna nul.

Werkt prima, dat ANR gebeuren

Kebab toch, ging het niet om het gemeten omgevingsgeluid welke in tegenfase in de headset gebracht werd...?
Het 'uit fase zijn' van geluidsgolven zal niet dempen.

PS: Vliegen wij ooit nog samen denk je? CH of iets? :(

Groet,

FF
 
Re: En welke headset heeft u?

David Clarck is de topper, niet de goedkoopste, maar wel de beste!
Gewoon een beetje bieden op eBay.com en met een beetje mazzel tik je er eentje op de kop. Zo heb ik de mijne gekocht voor $100, inclusief verzending uit de USA, zo goed als nieuw
succes
Rick
 
Re: Re: En welke headset heeft u?

Re: Re: En welke headset heeft u?

rlmhaas said:
Gewoon een beetje bieden op eBay.com en met een beetje mazzel tik je er eentje op de kop. Zo heb ik de mijne gekocht voor $100, inclusief verzending uit de USA, zo goed als nieuw
succes
Rick

Nou rlmhaas, dan denk ik dat jij een handeltje moet gaan beginnen in die dingen. Ik weet niet welk type je hebt gekocht op deze manier maar ik geloof niet in een ANR D/C voor $100... Wellicht vergis je je een nulletje? :rolleyes:
 
DC 10-13.4......lekker licht en met gel! Zit als gegoten. Overigens ook aan de andere kant van de plas via internet aangeschaft en door familie laten meenenemen. Je hebt dan ook een adres nodig in de VS. Scheelde aanzienlijk. (292 us dollar)
http://www.avshop.com
 
Re: Re: Re: En welke headset heeft u?

Re: Re: Re: En welke headset heeft u?

Fuelflow said:
Nou rlmhaas, dan denk ik dat jij een handeltje moet gaan beginnen in die dingen. Ik weet niet welk type je hebt gekocht op deze manier maar ik geloof niet in een ANR D/C voor $100... Wellicht vergis je je een nulletje? :rolleyes:


Nee nee nee geen vergissing met een nulletje! Dit soort vergissingen passen niet in de luchtvaart! Gewoon bieden, nee heb je ja kun je krijgen.
Is een David Clarck met ANR
wel een 2-de-hansje natuurlijk maar zgan.
Succes
Rick
 
Re: Re: Re: Re: En welke headset heeft u?

Re: Re: Re: Re: En welke headset heeft u?

rlmhaas said:
Nee nee nee geen vergissing met een nulletje! Dit soort vergissingen passen niet in de luchtvaart! Gewoon bieden, nee heb je ja kun je krijgen.
Is een David Clarck met ANR
wel een 2-de-hansje natuurlijk maar zgan.
Succes
Rick

Ik heb de afgelopen weken ook getracht een H10-13.4 via eBay te kopen, en heb op alle aangeboden headset meegeboden.

De prijs waar ik er nu eindelijk eentje heb kunnen krijgen was EUR 170,=
 
Back
Top