En dan nu... Airwork BBQ?

En dan nu... Airwork BBQ?

  • vrijdag 23 juni

    Votes: 6 18.8%
  • vrijdag 30 juni

    Votes: 5 15.6%
  • ik kan beide data

    Votes: 15 46.9%
  • ik kan niet in juni

    Votes: 6 18.8%

  • Total voters
    32
Oorspronkelijk gepost door 180backtrack
Kunnen we misschien vooraf ff een partijtje voetballen:

KLS/NLS vs. Vrije markters :grijns: :grijns: :grijns:


Alleen nog een onpartijdige scheidsrechter...jij kent de buitenspelregel toch Diana...:D

onpartijdige scheids ??? HR afdeling van de KLM ? :grijns:
 
Als thread starter ben ik dus ook enthousiast over t idee. Zal dan ook zeker proberen die dagen vrij te krijgen.

Groeten!
 
Flying Dutchman

Flying Dutchman

Airworkers,

Als het zo is dat Flying Dutchman echt gaat komen, ga ik er alles aan doen om te komen. Dat moet ik zien, dat is zoiets als een Eclipse zeg maar, dat maak je maar 1 keer in je leven mee:)

Ben vanavond al even wezen voorverkennen op Teuge met een DA40, restaurant even gechecked, schnitzel naar binnen geschoven, en ik moet zeggen dat het er allemaal goed uitziet en lekker smaakt, dus ik ben er klaar voor!!!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman

reden dat ik niet kom opdagen is omdat ik niet wil dat men er achter komt dat ik een 16-jarige wizkid ben die in Veendam woont en elke dag fs2008 aan het spelen is met 5 strepen op zn schouders. Tijdens cruise flight blaat ik atlijd vrolijk mee op de forums van airliners.net

Ik zie helemaal je jongenskamer voor me: behangen met posters van mooie cheerleaders. Het verklaart je avatars. Deed jij overigens laatst niet mee met "Beauty and the geek" en is je echte naam Bill? Quote: "Because I'm so busy with the Dukes of Hazzard Fan Club, I don't have time to date anyone. — Bill (Geek)".
En jij viel natuurlijk als een blok voor Lauren: "I'm smart. I've got a really high I.Q. I think my I.Q. is probably about 500."

En in antwoord op je vraag: de betere helften mogen ook komen.
 
Andre -

Give me a break buddy :)

geen zorgen, ik betaal een biertje voor je.

Flash -

Als ik dat doe krijg ik op mn kop van mijn betere helft (lees de baas) en slaap ik op de bank. Geloof me, die bank begint me te vervelen na een tijdje. Plus dat de TV in mn slaapkamer beter is.

Diana... My dear diana.... FD en een IQ van 500 ? denk het ook niet. :D

geen zorgen... FD bestaat..... 2 maanden terug nog met RAYVDH op LAS gesignaleerd, en afgelopen okt in NL bier aan het doen met Flyburg....En 4 jaartjes terug el stevo...... twin sjesna.... never mind
 
Ach die naam FD verklaard een hoop...... had je maar niet moeten gaan vliegen op die paasdag lang geleden. Nu ben je gedoemd om als een schim in IMC voorbij te vliegen.

Was it a bird ??, was it a plane ??, no it was FD !!

:)
 
Oorspronkelijk gepost door Bounty 53
Als het rooster het toelaat, ben ik er uiteraard bij !!

Volgens mij moet jij dan met je neus in de boeken zitten, laat mij maar een keer gaan. Wordt ook wel eens tijd. Maarrrrrrrrrrrrr als mijn rooster het toe laat.............:D
 
Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman
....En 4 jaartjes terug el stevo...... twin sjesna.... never mind

Ja dat was leuk he...... Disregard de PAPI.....

Erna nog een keer dat jij bijna de lucht uit werd gevlogen op Seppe....

Ciao Steef

PS je komt toch niet..:D
 
Barbeque

Barbeque

Barbeque

Heb in het verleden al eens gelezen dat er een camping is bij de Airwork Barbeque, nu zit ik me af te vragen of er ook een hotel in de buurt is, aangezien ik er wel een beetje jammer van word als ik ook nog echt een tentje op moet gaan zetten:)

Alhoewel, misschien zijn er caravans of van die chalets te huur voor een nacht? :)

Ben benieuwd wat er voor huisvestingsmogelijkheden zijn voor een nacht, anders moet het meisje mee, en weer nuchter blijven:D

Ik hoor het wel.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Foxtrot -

Inderdaad. Dat was ook een van de redenen waarom ik met "Flying Dutchman" als user name kwam destijds.

Andre -

Mocht je 17 juni nog in de states zitten ben je van harte welkom om naar west florida te rijden (uurtje of 6.5 vanaf mco). Heb hier samen met een collega/vriend wat te vieren dus we hebben een grote BBQ hier.... Kan ik eindelijk een gezicht plaatsen achter de naam :)

Oorspronkelijk gepost door EL Stevo
Ja dat was leuk he...... Disregard de PAPI.....

Erna nog een keer dat jij bijna de lucht uit werd gevlogen op Seppe....

Ciao Steef

PS je komt toch niet..:D

Hahah is mooi dat je die 2 dingen naar voren haald. zat er ook aan te denken.

ik: "ehhh steef?"
steef; "ja **** disregard papi"

paar minuten later op de grond:

ground: "zeg, als het je niet bevalt taxi je maar over het gras naar de ramp met die twin cessna" :grijns:

tsja seppe..... och, jij had iig wat leuks om naar te kijken terwijl ik van final werd afgeramd bijna door een belg. Die beste belg kreeg me toch op zn kop daarna van de heren van seppe 'tower' :grijns: wist niet dat ze zo konden schelden zeg in zuid brabant :grijns:

Als ik erbij ben rij ik vanaf de randstad samen met vrouwtje en steef (?) en kunnen er dus nog 2 mee.....

.... vrouwtje mag de terug weg doen, als je liever niet hebt dat een blondje met amerikaans rijbewijs op de A12 naar huis knalt kun je altijd nog op de terug weg de trein nemen :grijns:

hebben we al een datum.... eind juni?
 
Last edited:
Airwork BBQ 2006

Airwork BBQ 2006

Bovenaan is een poll geplaatst om een datum te kiezen...
 
@FD
Hahahahha,

Ja als je die kist kort neer zou zetten, dan konden we met een mini backtrack zo richting SPL oost. Ja als je dan vervolgens helemaal door moet taxien, hadden we hem net zo goed iets verder kunnen landen.

Ja op Seppe was bizar gezicht, blij dat je nog op deze aardkloot bent.

Ik wil best carpoolen, maar zullen we die afspraak maken als je echt komt???:D :D :D :D :D

Ik heb nog geen rooster voor juni, dus ik wacht nog even met mijn optie doorgeven.

Mzzls Steef
 
Flying Dutchman

Flying Dutchman

Flying Dutchman,

Helaas, 17 Juni ben ik niet meer in Florida, althans, als het goed is, als ik er dan nog wel ben dan is er iets heel erg fout gegaan.

Maar in iedergeval bedankt voor de uitnodiging, was graag langs gekomen, wil het gezicht achter de naam ook wel eens zien.

Maar goed, dat kan ook in Teuge :D

Ga morgenvroeg weer naar Naples, 10:10 met de NW67 naar Detroit daarna door naar Ft Myers. 7:10h LT inchecken officieel :(

Anyway, ga voor 2 weken, weekje voorbereiden en dan een week ATPL examens in Orlando. En maar hopen dat ik dit keer wel alles haal:) Vorige keer Meteo opgekloot, nu doe ik het erbij, 8 vakken examen doen! Zie er wel een beetje tegen op, maar ja, als ik het dan gehaald heb ben ik er ook vanaf en kan ik beginnen met IR, CPL en ME/IR hier in NL.

Zal Florida wel missen denk ik, beetje stappen in Naples, niet dat er veel te doen is, maar met een stuk of tien collega studenten is het al gauw gezellig :)

Groeten


:radar: André :radar:
 
Er was niets mis met de slaapplaats die ik vorig jaar had :) maar als er meer gaan kamperen neem ik mijn tent oom weer mee.
 
Niet op de brave mini-camping van boer Weeltenkamp. Jij bedoelt zeker kamperen tussen de para-caravans op Teuge zelf. Hmm, heb me altijd afgevraagd wat ze daar nou eigenlijk gebruik als toiletvoorziening. Maar bij nader inzien, wil ik het eigenlijk niet weten. :1855:
 
Back
Top