En dan nu... Airwork BBQ?

En dan nu... Airwork BBQ?

  • vrijdag 23 juni

    Votes: 6 18.8%
  • vrijdag 30 juni

    Votes: 5 15.6%
  • ik kan beide data

    Votes: 15 46.9%
  • ik kan niet in juni

    Votes: 6 18.8%

  • Total voters
    32
Vroegah.. toen de kleine Sierra Mike Delta daar nog wel eens rondhing was het altijd feest in de zomer. Wild(?)kamperen achter de paraloods was vaste prik voor die lui en feesten maar.. Het zal nu wel niet meer mogen, en de caravans die je bedoelt (naast boer A.) zien er inderdaad niet echt heel erg frips en fruitig uit. Het harde leven van een para :eek:

Laat het vooral niemand weerhouden naar de bbq in Teuge te komen..
 
denk dat de kans niet groot is dat ik in juni kan, maar ik ga mn best doen!
 
eerst

Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman

.... vrouwtje mag de terug weg doen, als je liever niet hebt dat een blondje met amerikaans rijbewijs op de A12 naar huis knalt kun je altijd nog op de terug weg de trein nemen

hebben we al een datum.... eind juni?

en nu

Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman

denk dat de kans niet groot is dat ik in juni kan, maar ik ga mn best doen!


We zijn van je gewend dat je terugkrabbelt, maar dit jaar ben je er wel erg vroeg bij!!!

Erik.
 
Sehr geachte Dames en Herren.

Mein naam is Prof. Dr. Strassmeier, Joseph. Emeritus hoogleraar
gedrachs wetenschappen en gehirn manipulatie Universitaet Heidelberg.
Allereerst meine verontschuldigingen voor de beperkte kennis van die
Nederlansche taal.

So U wellicht weet, ben Ik langere zeit betrokken geweest bij de over
prufung van der junge man, FD, in het kader van mind endlosung en
Gewurststraminer.
Darum volg ik deze board schoon geruime zeit om te aanschauwen hoe
zijn entwikkeling is in de flieger maatschappij.

Laat ik stellen dat hij op der gute weg is. Hij geeft selbts te kennen
dat hij naar een brat festein gaat komen en zich voor jan en allerman
te bestaedigen dat hij tat werkelijk bestaat. Dat is keine geringe
prestatie.Het heeft ons jaren gedauert om seine zelf erlosung zo weit
te brengen.

Het doet mei darum leed, nu in die rubrik crewroom te lesen dat men
hem nicht serieus nimt. U moet ja weten dat hij nicht lieber wil dan
under zijn freunden piloten zu sein.
Ik moge dan ook forstellen dat u hem niet mehr in vraag stelt umtrent
zijn gute bedoelingen en hem niet mehr klein probeert te maken met
nicht doordachte sarcasmes en blode wegzetterij.
Er komt, als u hem allen laat weten dat hij hartelich welkommen is.
Hij is een gevoeliger junge man.

Ik danke u allen voor uw consideratie.

Strasmeier, Joseph.
Prof. Dr. Geheimrat.
 
Niet op de brave mini-camping van boer Weeltenkamp. Jij bedoelt zeker kamperen tussen de para-caravans op Teuge zelf. Hmm, heb me altijd afgevraagd wat ze daar nou eigenlijk gebruik als toiletvoorziening. Maar bij nader inzien, wil ik het eigenlijk niet weten.
Je maakt het zo, waarschijnlijk onbedoeld, wel erg spannend...:grijns:
 
Ik ga zeker proberen om te komen :D

Lijkt me errug gezellie.. en tja. de locatie kan natuurlijk niet beter. :grijns:

groeten
 
Zo zo, Dr. Strassmeier is tot leven gekomen. Heb blijkbaar iets gemist de afgelopen tijd.
Wellicht wil de impersonator van de goede doctor, desgewenst in derde persoon, als ware hij het zelf dus, een en ander hier toelichten ?
Sterk staaltje moet ik zeggen, de doctor zelf kennende, hij zou zich wel duizend maal bedenken publiek te gaan betreffende een van zijn protegees.

OK, wie is de boosdoener? Wie is de buikspreker ?

@ FD, dat heb je er nou van, mijn advies, gewoon komen in Juni. Nee, nog beter, daag deze doctor uit om gezamenlijk te komen, that’l teach him, or her.
Overigens, het zijn inmiddels al twee doosjes Bourgogne - Cote De Nuits, Gevrey Chambertin 1997, weet je nog, een voor PSV kampioen vorig jaar en een voor dit jaar.
Kijk, daar zou de goede doctor zich zorgen over moeten maken, en niet over je zachtaardig karakter, maar dat zou gelijk een oxymoron zijn.

Zoals in een eerder topic reeds gemeld, bij daadwerkelijke deelname aan de BBQ ligt er nog een aardig uurwerkje voor je klaar, zal het tzt aan Mevr. W. opsturen.

@ Dr Strassmeier, ben curieus of u nog wat weet te plaatsen op dit board, Art is wakker.

Cheers
Art
 
Heer Strassmeier -

"goed" te zien dat u er ook nog bent. Dacht van u af te zijn paar maanden geleden na onze kleine meeting te Spearfish, SD.

Art -

Heer Strassmeier en ik gaan een behoorlijke tijd terug. Lang verhaal. Als de heer Strassmeier zich geroepen voelt hier een boekje over open te doen, then so be it.

FD gaat slapen, FD heeft voor de grap een paar dagen gewerkt en familie op bezoek gehad, dus ben moe.


Later allicht meer.

FD
 
blijven stemmen mensen....!

blijven stemmen mensen....!

Anders wordt het Airwork event ondergesneeuwd door de goed op gang komende PR machine van de collegae van de ATC BOX vliegdag de 25ste !



JW
 
Goh , heeft ATCBox dan zo'n goede publiciteit actie..... ? hoe zou dat toch komen ;).

Vreemd dat men steeds weer beide sites als concurent zien, vindt ik zelf dus nergens voor nodig..
 
Vreemd dat mensen hun 'echte' leven uberhaubt aan een website verbinden. Valt airwork morgen uit de lucht, heeft FD nogsteeds een leven! -- better believe it! (sorry diana)


ATCbox is toch die site van Daan ? vind het alleen maar slim van hem! had ik moeten doen! beetje bijverdienen met mn eigen fan club. petje af voor hem.

Art -

Wat is uw relatie precies met heer Strassmeier? ga me niet vertellen dat u hem kent?
 
Ik heb even mijn lange termijn rooster opgevraagd.

Ik kan alleen 23 juni, heb het in de poll aangegeven.....

Ciao groeten Stevo...
 
@ FD

reden dat ik niet kom opdagen is omdat ik niet wil dat men er achter komt dat ik een 16-jarige wizkid ben die in Veendam woont en elke dag fs2008...

hoe kom jij zo bij veendam ??? zo groot is het nu ook weer niet....



Ik kan helaas beide data niet, vind ik erg jammer!! Had er graag eens een biertje gedronken!

over die voetbal wedstrijd.... kunnen we er geen paintball wedstrijd van maken ? :grijns: :grijns:
load the real guns boys... :D :D
...just kidding..
 
Sorry, metrodriver zal ook dit jaar zijn gezicht niet laten zien, ooit moet het er toch van komen. Maar dit jaar is er wel een hele speciale reden dat ik niet zal komen...... metrodriver jr wordt rond die tijd verwacht zijn allereerste 'landing' te maken
 
Och, slechter als de landingen van papa kan het haast niet ! :D

Was last night in Dallas..... Ze missen je daar, kreeg de vraag waar 'de' metro is van een vrouwtje tijdens mn lunch :grijns:

FD
 
dat ze me missen in Big D zal me niets verwonderen. Wat landingen betreft, laten we maar hopen dat het niet zo gaat als in Medellin eerder deze week. De '50-30' kwamen een beetje te snel, de '20-10' iets minder snel. Krijg je als je al 26 uur op bent geweest in een 13 uur duty day. Gelukkig heeft de 10 een zeer vergevig landing gear. Dit was echt zo'n dag waarin als er iets verkeerd gaat, alles verkeerd gaat
 
Back
Top