En dan nu... Airwork BBQ?

En dan nu... Airwork BBQ?

  • vrijdag 23 juni

    Votes: 6 18.8%
  • vrijdag 30 juni

    Votes: 5 15.6%
  • ik kan beide data

    Votes: 15 46.9%
  • ik kan niet in juni

    Votes: 6 18.8%

  • Total voters
    32

MD11man

New member
FF wat anders, het is lente enzo, en aangezien je er niet vroeg genoeg bij kan zijn, vroeg ik me af:

WAAAAR is het BBQ 2006 topic? Of ben ik blind? (jaja, dan had ik die schitterende overwinning op rotterdam gister gehaald, I know...) ;) :p:

Anyone?
 
Ja idd heb je al een datum diana??????????

De mensen zullen wel schrikken als ze het nieuwe restaurant op teuge zien!
 
Tja, zoals je al ziet aan het overstelpend aantal reacties in dit topic, leeft het niet echt. Misschien maar een jaartje overslaan?
 
Oorspronkelijk gepost door Diana
Tja, zoals je al ziet aan het overstelpend aantal reacties in dit topic, leeft het niet echt. Misschien maar een jaartje overslaan?

Dat vraagt om reactie.. :D
Kom maar op met die datum.. in 2006 welteverstaan! :eek:
 
Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman
:D

Inderdaad ! kom maar op met die datum !

And the Story continues........ Nu kan je zeker wel??

Steef

PS Ik ben er ook weer bij hoor (als mijn indeler het toelaat)
 
Als mijn rooster het toelaat, ben ik er ook. Ik wil geen kans laten liggen om te zien hoe FD zich dieper ingraaft als no-show!

Erik.
 
Hoi PBB,

Ik probeer elk jaar te komen.
Maar komt altijd wel iets tussen.

Ik zal proberen te komen.

Groeten
Harbour_Ultimate

Ps Hoe duur is die camping in de buurt en gaan daar mensen naar toe?
 
Barbeque

Barbeque

Denk dat ik dit jaar ook maar eens moet gaan proberen op de Barbeque te komen.

Ben ook wel eens benieuwd wie er allemaal achter de nicknames zitten:)

En wieweet ga ik het meemaken om Flying Dutchman in levende lijve te ontmoeten!

Alhoewel er veel mensen zullen zijn die zeggen dat ik dat op de Barbeque niet ga meemaken:D

Groeten

:radar: André :radar:
 
Kunnen we misschien vooraf ff een partijtje voetballen:

KLS/NLS vs. Vrije markters :grijns: :grijns: :grijns:

Alleen nog een onpartijdige scheidsrechter...jij kent de buitenspelregel toch Diana...:D
 
Heeft iemand die FD al eens ontmoet ??? volgens mij bestaat hij niet echt :)

Maar noem maar een datum... Ik wil best wat organiseren op EHMZ maar dat is zoooooooo ver weg voor velen.... :)
 
Er is maar één echte originele Airwork BBQ en die is op Teuge homebase. Ben blij te zien dat er nog enthousiasme is voor de BBQ! Maar goed, uiteindelijk kan de helft niet, en er moeten toch wel zo'n 20 man komen om het leuk te maken.

Ik zal een paar data prikken en een poll maken om te zien wanneer de meeste mensen kunnen.
 
mei zit ik in de sim, juni zit ik rondjes te vliegen. Aangezien ik een B piloot bent heb ik wat extra rondjes IOE nodig, dus ben pas half juli beschikbaar.

Foxtrot -

reden dat ik niet kom opdagen is omdat ik niet wil dat men er achter komt dat ik een 16-jarige wizkid ben die in Veendam woont en elke dag fs2008 aan het spelen is met 5 strepen op zn schouders. Tijdens cruise flight blaat ik atlijd vrolijk mee op de forums van airliners.net


voetballen VM - KLS ? ;) strak plan.

daarna alle arke fly boys tegen stevie en zn vriendjes ?

alle gekheid op een stokje. probeer deze (eind vd) zomer ff richting nl te komen. hangt van mn rooster af, dus kan er niet veel over zeggen op het moment.

aangezien el stevo en flyboy me aan mn oren weg komen slepen hier als ik weer niet kom opdagen (ik voel me bedreigd) ga ik er proberen bij te zijn.

ander vraagje: is dit een ppb'ers only gebeuren of gaat de aanhang / betere helft ook mee?
 
Last edited:
Back
Top