Een raadplaat over waar wanneer hoezo waarom en wie

Nog maar eens een logo:

logojyh.gif


Welke "maatschappij" hoort bij dit logo?
 
Last edited:
Mooi dan.
Wie is dit en wat doet hij op dit forum?
 

Attachments

  • hallodan2.jpg
    hallodan2.jpg
    6.5 KB · Views: 0
24 uurs tip:
Nog een foto van de goede meneer.
Als dit 'm niet wordt, heb ik er morgen nog 1, die alles duidelijk maakt (hoop ik).
 

Attachments

  • hallodan.jpg
    hallodan.jpg
    6.6 KB · Views: 0
Niet eens een poging.
Ik ben niet boos.... slechts verdrietig:niet_bli:
Laatste foto van de zelfde meneer. Hopelijk is het nu een weggevertje.
 

Attachments

  • hallodan3.jpg
    hallodan3.jpg
    6.3 KB · Views: 0
Aah Worf!

zoek zoek zoek...

Michael Dorn

zoek zoek zoek...

Zowel bij de blue angels als bij de thunderbirds en heeft zelf ook een paar 'leuke' kistjes in de tuin staan.
 
Nou hij zit niet zelf bij de Blue Angels of de Thundernerds, maar zal wel eens zijn meegevlogen.
Inderdaad een "accomplished pilot" en volgens IMDB:
"Owns and operates an old Air Force T-33 trainer jet, one of the first jet aircraft in the US inventory; it's often referred to as his "starship."

Is an accomplished pilot and the owner of several aircraft. He has flown with the Blue Angels and the USAF Precision Flight team.

Owns and flies an old F-86 Sabre jet that he acquired from the South African Air Force. He flies out of Van Nuys Airport in Van Nuys, CA

He currently serves as a member of the Air Force Aviation Heritage Foundation."

Hij is ook ooit gastspreker geweest voor een klas afgestudeerde ENJJPT-vliegers op Sheppard AFB, waar hij bevriend was met 1 van de stroaljoagerpiloaten.

Correct dus en de vloer is uw.
 
zzzzzzmmmm796.gif

Fotootje uit eigen archief
wink.gif



  • Wat kijkt ons hier recht in de ogen aan?

  • De foto is genomen in een museum (vandaar de belabberde photoshop, grote vlag van het desbetreffende land stond erachten, trots volk die...), maar in welk land staat dat museum? props voor diegene die ook nog weet welk museum het is!
Altijd al een zwak gehad voor prototypes
wink.gif

xs.php
 
Fotootje uit eigen archief
wink.gif



  • Wat kijkt ons hier recht in de ogen aan?

  • De foto is genomen in een museum (vandaar de belabberde photoshop, grote vlag van het desbetreffende land stond erachten, trots volk die...), maar in welk land staat dat museum? props voor diegene die ook nog weet welk museum het is!
Altijd al een zwak gehad voor prototypes
wink.gif

xs.php


Meer eentje voor raadplaatje, dan maar open vloer :biertje:
 
Nee, ouwe Fransoos, dat is je Hindje.
Ik zou willen dat het mijn Hindje was.
Je bent al te lang weg, want je LPNL level 6 ga je op deze manier ook niet halen.
(Hintje!!!)
 
Last edited:
Nee, ouwe Fransoos, dat is je Hindje.
Ik zou willen dat het mijn Hindje was.
Je bent al te lang weg, want je LPNL level 6 ga je op deze manier ook niet halen.
(Hintje!!!)

Huh, hindje, hintjes, ik snap het allemaal niet mer :eek!: En je gaat me toch niet vertellen dat er nu ook een Nederlandse versie van de Language Proficiency bestaat??!!!:eek!::eek!::eek!:

Sorry voor topic drift, maar weet nog steeds niet waarom Diana die foto heeft geplaatst? Is Diana haar subculturele, jongeren cultuur weer aan het herleven in de jaren '80 waarin Diana op de muziek van Elvis aan het dansen is op de Zaterdagavond?? Maargoed, dat verklaart nog niet waarom die foto geplaatst is?? Hindje... mmh,, is zij die Nederlandse die bij Q-music een reis naar de ruimte had gewonnen?? Ikk geef op..

Sorry voor de topic-drift :eek:fftopic:
 
Back
Top