Boeing747
New member
Laatste tip
Wederom een citaat uit nog steeds die ene krant, te weten het Algemeen Dagblad:
Nou, dat waren toch nog eens tijden van verslaglegging :biertje:
Als vanavond de plaat niet is opgelost geef ik zelf het antwoord, gooi ik de vloer open en... ga ik lekker stedentrippen in New York :yeehaa:
Wederom een citaat uit nog steeds die ene krant, te weten het Algemeen Dagblad:
Twee jaar lang hebben wij een particuliere instelling laten werken, hard en goed zien werken en behalve welgemeende wensen, welke bij iedere gelegenheid geuit werden, heeft deze maatschappij slechts uiterst weinig steun gevonden. Het beginstadium met zijn talloze moeilijkheden, het gebrek aan vertrouwen in het nieuwe vervoermiddel en het gebrek aan ervaring - daardoor zijn deze jaren gemaakt tot een periode van hard werken, tot een hardnekkige strijd tegen een schier onafgebroken reeks van moeilijkheden. De KLM heeft deze proeftijd glansrijk doorstaan. Haar vervoercijfers vertonen een stijgende lijn, men vliegt nu met Nederlandse toestellen en bemanningen, ernstige ongelukken kwamen niet voor. Bij het door ijsgang geïsoleerd raken van onze noordereilanden kwam het KLM-vliegtuig als een redder in de nood - nu is het onze luchtvaart zelf die in nood verkeert.
Nou, dat waren toch nog eens tijden van verslaglegging :biertje:
Als vanavond de plaat niet is opgelost geef ik zelf het antwoord, gooi ik de vloer open en... ga ik lekker stedentrippen in New York :yeehaa: