Een raadplaat over waar wanneer hoezo waarom en wie

Negative, ik kon hem in deze topic kwijt omdat het een bijzonder toestel was en met een apart verhaal.

Hint 1: Hij is nooit gebruikt waar hij voor bedoeld was.
 



1. Hoe heet deze hond?
2. Wiens hond is het?
3. Wat voor ras hond is het?
4. Waar woont deze hond?
5. Met wie, anders dan zijn baasje, heeft deze hond een haat/liefde verhouding?
 
Hoi ojjo29, je zou wel eens gelijk kunnen hebben vwb die hond.

bommetjesqu6.jpg


1. aanduiding van het type bom?
2. waarom "doen" ze het zo niet?
3. welk vliegtuigtype hangen ze onder?
4. waarmee hangen ze aan het vliegtuig?
5. bonus points, het is een beetje moeilijk tellen maar hoeveel hangen er onder?
6. hint voor vraag vijf (centerline station is zelfde als de outboards)
 
1. MK-82 (Low Drag, 500 lbs.)
2. zijn nog gezekerd
3. F-4F Phantom II met ICE upgrade
4. WCMD?
5. op basis van de hint van punt 6, is dat 20
 
2. nee, de SC-71X detonator zit binnen in (de neus), ik zoek de opmerking dat de M904 (series) fuzes (M904E2/E3/E4 mechanical impact fuze) ontbreken, de bom doet nu niet boem als hij wordt afgeworpen, er zitten slechts nose plugs op
4. fout
5. fout
 
4= een Multiple Ejector Rack, maar het precieze type hier vragen is hetzelfde als de uitleg van de algemene relativiteitstheorie vragen aan een leerling van groep 1 :haha::haha::haha:
 
Hmmm, half goed, er hangen drie BRU-41 MERs (Multiple Ejector Rack) aan respectievelijk station 1, 3 en 5. Station 2 en 4 hebben een BRU-42 TER (Triple Ejector Rack). De grote vraag is wat de range is van een Phantom met 24 Mk82s en internal fuel only...

Anniewee resumerend kom ik op het volgende:

1. Vipert
2. weggegeven
3. 1/2 voor Vipert
4. TD
5. 1/2 voor TD

eindstand = gelijk, maar 5 was bonus points only dus de floor is voor Vipert, take it away!
 
Wat een zure klus zeg, ik ben er mee gestopt na een paar treden en stukje reling. Morgen eerst een schuurmachine scoren.

3 & 4, geen flaauw idee
 
Wat een zure klus zeg, ik ben er mee gestopt na een paar treden en stukje reling. Morgen eerst een schuurmachine scoren.

3 & 4, geen flaauw idee

:eek!:....dat zeg ik, Gamma.

3 & 4 zal wel niemand raden gezien het feit dat het aantal MLA vliegers op Airwork volgens mij nogal beperkt is. Daarnaast reageert er helemaal niemand.

3. Flugplatz Dankern, net over de grens: http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...161326&spn=0.009664,0.019226&t=h&z=16&iwloc=A

4. 300m Pflastersteine (klinkers)

BR, de vloer is van jou.
 
Back
Top